Goedkope vliegtickets Bangkok november

Hallo,

Deze vraag zal hier vast heel erg vaak gepost worden, maar toch probeer ik het even aangezien ik hoop op meer info hier.
Een vriendin en ik willen eind november (ongeveer vanaf de 20ste) naar bangkok voor ongeveer 8 a 10 dagen. Nu heb ik tickets gevonden via mahan air voor 400 euro gevonden, maar ik vroeg me af of ik in deze prijsklasse ook iets kan vinden vanaf amsterdam of eventueel via brussel of dusseldorf met een andere luchtvaartmaatschappij. Max. 500 euro. Iemand tips, aanraders of iets anders?

Groeten, Tomas.

Ik denk goedkoper ga je niet meer vinden bij een ander luchtvaartmaatschappij!!g.s

Bedankt voor de reactie. Ook geen andere luchtvaartmaaschappijen, rond de 500?

misschien egypt air ?

mvg

Hallo,

Ik heb net voor je bij Eva Air gekeken en daar kost het 1200 euro
Bij China Airlines kost het retour 1300 euro.
Ik vind het nog goed te doen kwa prijs deze vliegen beide vanaf Amsterdam.
Toen ben ik ook nog maar even bij Egyptair gaan kijken en daar kost het ongeveer 1175 euro.

Ik heb daarstraks eens gesurfd op verschillende sites,prijzen liggen allemaal rond de 1000euro!! als ik van jou was,direct je tickets vastleggen(mahan air)andere mensen zien ook die goedkope prijzen op het internet!!Veel succes met je reisplannen!!gegroet:georgessiam.:chin:

Ik denk dat het goedkoper moet kunnen (onder de € 500 vanaf Frankfurt en tussen de € 600 en € 700 vanaf Amsterdam, Brussel en Düsseldorf). Kijk eens op

http://www.supervliegtickets.nl of op hun Blog

Ik heb ff gesurfd,en heb nog iets gevonden met emirates via dusseldorf afreis 20november terugreis=30november voor 629.10euro!! eva air en china air zijn te duur!!gegroet:georgessiam.

Hallo,

Waar heb je die prijs vandaan dan want via hun eigen website kost emirates 1260 euro retour voor 2 personen. Alles prijzen die ik noem van Eva Air en China Airlines zijn voor 2 personen.

1.waarom gaan al die NL toch naar DUS-omdat het inderdd daar stukken goedkoper is. vanaf AMS altijd zeker 150/200 EUR meer.
2.probeer gewoon enkele van de 100en duitse prijsvergeijkingssites-probeer zowel FRA, DUS als evt. andere. bvb opodo, mcflight, trabber, swoodoo, flightsupermarket, letsbuyflights, fly, allemaal met www.xx.DE
3.THAI=kwaliteit, biedt eind nov nog returns ex MUC aan voor 499 EUR, vanaf FRA 555 EUR, als je slim boekt kost de trein=ICE retour naar FRA 78 EUR.
4.alt: LONdon-vaak erg lage prijzen-retourtje met EZ kost rond de 100/120 extra-of alweer die trein.
5.het is lang niet altijd zo dat de airline zelf de beste prijzen biedt op hun website-dat verschilt tussen elke airline en ook soms per datum. er geldt maar 1 ding-proberen en doorzetten

:chin: Ja Frankfurt>>> is goed te doen met de trein en vaak is van af deze lucht haven een ticket redelijk betaalbaar
succes:THAILAND::cambodia:

kijk eens bij Air Asia vanaf Londen naar Kuala lumpur en vandaar naar Thailand.

Theo

Ik heb doodgewoon,Emirates ingetikt via Dusseldorf en de datums 20/30/11/2009 ingetikt dat was het,kon van het scherm aflezen,dat de prijs 629.10euro bedroeg!!g.s

oke per persoon neem ik dan aan dit gaat namelijk over 2 personen.

Dat klopt liefste Moira,prijs=voor 1persoon!!en dan komen er nog kosten bij,je vervoer van Ned naar Dusseldorf moet je ook nog rekenen!!gegroet:georgessiam.

Hallo,

alle info die ik heb getypt is voor 2 personen dus 1200 euro voor 2 personen met Eva Air enz.
Dit omdat die mensen vroegen naar voor 2 personen.

Ik heb ff gekeken op cheap tickets nl en heb het volgende gevonden!voor de datums 20tot30 november!China air=648.49x2=1296.98euro en met qatar airways via gatwick=669.88x2=1339.76euro!! eva air ben ik niet tegengekomen? waar heb jij gekeken voor eva air,Moira?gegroet:georgessiam.

www.evaair.com

Vergeet niet je retourreiskosten naar een ander vliegveld bij die goedkope tickets te tellen.

m vr gr

ja dan kun je beter soms vanaf Amsterdam vliegen