Goedkope vliegtickets Bangkok november

heb het gezien 599euro per persoon met eva! Nu is het aan degene die deze topicvraag heeft gesteld wat hij/zij er mee gaan doen,ofwel met mahan air voor 400euro of met eva voor 600euro,het verschil voor 2personen=400euro!Zoals Carton heeft gemeld,moet je de kosten die je maakt van Ned naar Dusseldorf ook nog rekenen!!Aan u de keuze!! gegroet:georgessiam.

Nog even mijn ervaring: tijdens het surfen zag ik op de site van Greenwood, waar wij onze vliegtickets geboekt hebben, dat EVA haar/hun prijzen hadden verlaagd. Daar kwam ik zelf achter na internet-surfen. Het bleek dat een 3-maands-ticket plotseling iets goedkoper was dan een 1-maand-ticket. Via Greenwood geregeld en de goedkopere prijs gekregen. Dus wanneer iemand al geboekt heeft, check het even.

Ton>>>

Zijn hier ook mensen die recentelijk met Mahan hebben gevlogen naar BKK?

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar tickets naar BKK voor februari 2010. Goedkopere tickets met China of EVA zijn voor die periode niet meer te krijgen en we betalen liever niet meer dan 800 euro bij KLM ofzo. Ons reisburo (Thailand Travel) wees ons toen op Mahan Air via Dusseldorf. Nu lees ik op verschillende sites wisselende ervaringen met Maham. Sommige daarvan zijn al wel 2-3 jaar oud, dus weet niet of dat nog klopt. Ben dus erg benieuwd naar recente ervaringen met deze airline… Alvast bedankt!

Oeh en nog een aanvullende vraag. Levert het bij het overstappen in Iran problemen op als je een Amerikaanse stempel in je paspoort hebt, of andersom - dus een Iraanse stempel in Amerika or Israël?

http://thailand.reisforum.nl/topic/1900/23/MAHAN%20AIR???.html

enkele recente reakties .

Mvg

Ik weet niet of je reisdata een beetje flexibel zijn maar zag bij D-Reizen tickets voor 1 maart DUS- BKK € 465 met Emirates.

Alleen hebben deze tickets een wat lange overstaptijd in Dubai.

Theo

Dank voor de tip (ook @liu), maar helaas moeten we 1 maart alweer aan het werk! :wink:
Onze reisdata liggen tussen 5 en 27 feb max

https://boeking.vliegtarieven.nl/transport/BookXpress_Hitchhiker/tarieven.cfm?parameter=jvpnzd34350c862e8.N.1.&DEP_DATE={ts%20'2010-02-05%2000%3A00%3A00'}&DEP_AT=allday&filter_allowAirlines=*&nr_children=0&Roundtrip=1&DEP_APCODE=AMS&DEP_APNAME=Amsterdam&nr_adults=2&ecobusfir=eco&DES_APCODE=BKK&DES_APNAME=Bangkok%2CSuvarnabhumi%20airport&nr_infants=0&DEP2_APCODE=BKK&DEP2_APNAME=Bangkok%2CSuvarnabhumi%20airport&DES2_APCODE=AMS&DES2_APNAME=Amsterdam&RET_DATE={ts%20'2010-02-26%2000%3A00%3A00'}&RET_AT=allday