Vliegticket Bangkok gezocht voor half november

Hallo!

Ik zit me al uren rot te zoeken naar 2 tickets naar bangkok met vertrek ergens half november en dan voor 3 weken ongeveer.
Gisteren zag ik een mooie aanbieding bij Mehan air en die kan ik nu dus niet meer vinden :frowning:

Mocht iemand nog goede acties kennen, dan hoor ik dat graag! Ik moet er 2 betalen, dus dacht zo rond de 500 per ticket (beetje meer kan ook, dan vanaf brussel of dusseldorf) …woon in belgie…

Groetjes

Je kunt eens proberen op flydrive.be of op joker.be!!
Ikzelf heb een goedkoop ticket op de kop kunnen tikken bij vliegtarieven.nl voor de maand oktober(621euro)

De prijzen van tickets is zoals de beurs nu 500 en binnen een uur 560 bvb je moet dus uitkijken tot drie a viermaal per dag , hoe langer op voorhand hoe goedkoper en af en toe zijn er acties ( maar beperkt ),ook moet je kijken naar de wachttijden tussen de twee vluchten !
Ik boek ten laatste zes maand op voorhand.

Succes en goede reis!

Playa del carmen …vertel eens

Ow, ja idd…nou, daar heb ik onder andere gewoond…en dus nog niet veranderd in mijn huidige belgische woonplaats!
Ik heb namelijk nogal een geschiedenis met Mexico :slight_smile: Ja, ik ben van het goede leven…haha
Zo zijn jullie Thailand kenners, zo kan ik jullie alles, maar dan ook alles vertellen over Mexico. Heb in het westen en dus ook in de ozo beroemde badplaats Playa del Carmen gewoond.
Mijn partner is Mexicaans, en die gaat nu lekker mee naar Thailand :wink:

Net overigens een ticket gevonden met Etihad…voor 550 p.p. vanaf Brussel. Morgen kijken of ik vrij kan krijgen voor die periode!

Groet voor nu!

Etihad …niet twijfelen boeken !!!

Goede prijs van Etihad. Ik zou zeggen: boeken !

Jaaaa!! Geboekt! We vertrekken 18 november vanaf brussel via Abu Dhabi naar Bangkok en gaan op 8 december weer terug naar huis.
Ik wil altijd wel langer wegblijven, maargoed…heb niet genoeg vakantiedagen :wink:

Nu een mooie route maken…die ga ik ergens anders misschien wel posten voor eventuele op/aanmerkingen.

Etihad is dus een prima maatschappij?

Ik was overigens voor 2 tickets 1089 euro kwijt inclusief de kosten ed.
Lijkt mij een goede deal :wink:

Idd, ziet er goed uit! Alvast proficiat met de boeking en veel plezier met de voorbereiding!:cheer: We gaan je hier dus veel zien :slight_smile:
Ik vertrek binnen twee weken met dezelfde airline via dezelfde route. Ik zal achteraf een verslagje maken, weet je direct waar je aan toe bent.
Alvast altijd welkom voor een drankje of wat gezever aan onze toog!:dag:

Grts,

Jelle

Heb in juli ermee gevlogen, alles prima!
Je hebt een top deal gedaan!

succes

PS. Wat weer is het in juli augustus in Mexico ? Is het een aanrader om in dat seizoen te gaan ?

Etihad airways.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=52131

Dat gevoel heb ik dagelijks.

Zoek en zij zult vinden denk ik altijd maar…