Ik moet voor iemand in nederland een retourtje amsterdam - bangkok uitzoeken voor de periode 17 februari 2007 - 17 Maart 2007. Nu ben ik al ff aan het kijken op een aantal websites, maar vind 1200-1800 euro erg veel?
LTU geeft een tussenstop in munchen vanaf dusseldorf van ruim 6 uur… en exclusief vervoer naar dusseldorf kom ik al op 1138 euro…
en volgens mij is 17 feb tot 17 maart 30 dagen (incl. vlucht) door dat februari maar 28 dagen heeft… toch?
ppfff, ik nodig iemand uit om langs te komen en denk voor rond de 700 klaar te zijn… en vind het ook niet zo aardig overkomen om hem nog ff bijvoorbeeld 12 uur teheran in te sturen.
met china air is 937 euro vanaf amsterdam rechtstreeks
en met lufthansa vanf nld 872 euro met 2 uur tussenstop in frankfurt
ltu vanaf dusseldorf 930 ongeveer als je op 18 heen en 18e terug gaat
Nee, dat moet toch wel goedkoper kunnen lijkt mij. Wel weet ik dat bij EVA Airways veel vluchten vanuit Bangkok in maart al erg vol zitten, waardoor de goedkoopste boekingsklasses al weg zijn.
Je zou eens contact kunnen opnemen met bijvoorbeeld Greenwood Travel (www.greenwoodtravel.nl). Hun hoofdkantoor zit in Bangkok en organisatie staat onder NL management. Misschien dat zij je nog een goed tarief kunnen aanbieden voor deze periode.
Of je zou de vluchten een maand moeten uitstellen, dat die persoon bijvoorbeeld van half maart tot half april langs komt, maar ja, ik weet natuurlijk niet of jou dat wel uitkomt.
Het gaat meer om de tijd dat die persoon kan komen, ik ben hier toch wel.
Ik ga in ieder geval die greenwood travel eens bellen, maar op de site vind ik weinig informatie over vluchten.
Alle andere ticketservice-websites heb ik uiteraard al geprobeerd
vanaf dusseldorf, brussels, munchen, frankfurt of amsterdam is het volgens mij in die periode een gekkenhuis.
Denk dat het me toch 1000 euro kost om de persoon over te laten komen. :crybaby: