@zerocool22
ticket naar londen is niet zo duur 100 euro hadden we 2 enkeltje, 1 bij britisch airways en 1 bij easyjet. en dit kan goedkoper maar we zaten vlaak voor vertrek toen ik de heenvlucht boekte.
emirates heeft niet altijd een lange overstap verschilt soms per dag.
wij hadden de heenweg 2 uur en terug 2 1/2 uur op dubai.
malaysiaairlines verkocht hele goedkope enkeltjes, 150 pst incl. dus 300 euro retourtje maar wel op beperkte data.
dus als je goed zoekt kun je echt wel goedkoop vliegen.
emirates heeft nu vanaf parijs 430 euro naar bkk.
van nld naar parijs kun je met trein voor 25 euro enkeltje vanaf rotterdam.
Hey thanks for the info, maar hier kan ik ook wel tickets vinden aan 550 - 650 euro, zodus de trip naar londen - parijs is het me niet waard. Dusseldorf is niet veel verder dan brussel voor mij, zodus kan ik best vandaar vertrekken.
Malaysiaairlines vliegt vast niet vanaf Dusseldorf zeker?
Is het mogelijk om binnen een dag vanuit Dusseldorf/brussel in krabi te geraken onder de 700 euro?
Op dit momentr zijn via 333travel op het traject AMS-BKK nog tickets met de EVA (vertrek 21/3/2010 - terug 11/4/2010) voor € 615 + 22.50 = € 637.50 beschikbaar; tel daar de AirAsia promo (eindigt as zondag) van 2x THB 299 Bangkok-Krabi vv bij op, dan kom je bij elkaar op pakweg € 650.
bedankt voor alle reacties, als je naar bangkok vliegt, en dan van bangkok naar krabi, dit gebeurt toch via dezelfde luchthaven he? Ik ken geen woord thais, ga ervanuit dat ze ook wel wat engels praten, moest ik directies vragen naar luchthaven toe.
Wat parking betreft vanuit Dusseldorf? Kan je daar gratis parkeren, hoeveel kost het voor 2 weken. Had wat bedragen gezien, maar dat is over de 60 euro aan parking :s??
Heb gisteren een vlucht geboekt via vliegtickets.nl voor € 575 (incl. belastingen etc.) met emirates. Wel 1 stop in Dubai. Op zich ook geen verkeerde prijs
:dag: Beste spiderlady,ik zelf heb geboekt op Fly and drive,en ik moet voor een vliegtuigticketje voor de periode december/604EURO betalen(swiss air)brussel-zurich-bangkok.Voor february heb ik 10 minuten geleden een ticket gevonden van 596.03euro met china airlines!Ik ben geneigd om dit aanbod te aanvaarden,ben wel gene fan van deze luchtvaartmaatschappij maar nood breekt wed.groetjes:georgessiam.:chin:
:dag: Beste Joan,Ik zelf voor mij persoonlijk vind ik de service van China airlines niet meer als vroeger,in mijn quote een paar weken geleden,heb ik aangehaald dat de crew nors overkwam.als je glaasje water vroeg om een medicijn in te nemen,was het precies tegen hun goesting!Het waren precies" zuurpruimen" de crew van china air lines, met slechts één lichtpuntje de thaise stewardesse die meevloog was heel vriendelijk!Geef mij maar eva air, maar nood breekt wed.Ik moet ook zien naar mijn geldbeurs en misschien is de sevice nu beter dan toen?We zullen afwachten hoe het zal evoluren.groetjes:georgessiam.:chin:
Ik heb net van de week mijn ticket geboekt bij air berlin voor 405 euro.
Check hun site maar eens.
Maar voor hoe lang ga je? Als je daar langer blijf heb je aan een enkeltje voldoende en kun je vanuit Thailand een goedkoop enkeltje weer terug naar NL.
Succes.