Bm air of 333 travel

Hoi Allemaal.
Wie weet of het normaal is als je 20 minuten in de wacht staat bij een reisorganisatie? Ik kreeg eerst wel meteen iemand aan de lijn, maar toen ik dus nog een keer belde stond ik al dik 20 min in de wacht. Ik heb dus nog niet kunnen boeken. Morgen wil ik echt boeken. Kan ik dit het beste doen bij 333 travel of Bm air of greenwood?
Wie kent Bm air organisatie?
Zij hebben het hotel Twin Towers in hun pakket. Wie kent dit hotel in Bangkok toevallig?

Ik zou voor greenwoodtravel gaan! Erg goede ervaringen mee gehad 3 jaar geleden. Ook een erg fijne site, met veel informatie en de service is ook goed.

Succes met boeken

P.S. eventueel kun je in de gastenboeken kijken van de reisorganisaties voor eventuele feedback

Kijk even op de site van Greenwood voor een telefoonnummer. U kunt al vrij goedkoop naar Thailand bellen en als u aan de “operator” vraagt of u een Nederlands sprekende mederwerk(st)er kunt krijgen dan wordt dat geregeld.

groeten
Ton:zon02:

Kleine aanvulling: goedkoop naar Thailand bellen is ondermeer mogelijk via Skype of Voipbuster (computer) of bijvoorbeeld een inbellijn via Telediscount.nl

Ja, daar heb je gelijk in. Dat zag ik even over het hoofd.

Ton

2 keer op reis geweest met 333travel…
is echt aan te raden…
je kunt met al je vragen terecht en krijgt snel een helder antwoord.
alles was prima geregeld van hotels,transfers en excursies.
Nu ik 2 keer naar thailand vind ik het niet meer van belang een reisorg te gebruiken maar alles zelf te regelen in thailand

jeroen

Losse hotelovernachtingen kan je evt ook goed boeken op www.asiarooms.com / www.agoda.com / www.directrooms.com

De site van Greenwood zit er prima uit.
Helaas niet ANVR / SGR aangesloten en dat lijkt me toch een must,zeker SGR.

Wat betekenen ANVR en SGR precies :paranoid:?

:wacko:

SGR= Stichting Garantiefonds Reisgelden, mocht het bedrijf waarbij je hebt geboekt failliet gaan, dan staat SGR borg voor je ingelegde geld.
ANVR= Vereniging van Reisburo’s, indien er iets voorvalt waarmee je het niet eens bent , en de org. is lid van het ANVR, dan is het mogelijk dat voor te leggen aan de geschillencomissie van de ANVR

Tevens belangrijk: Denk ook even aan het calamiteitenfonds, dat zorgt er voor dat je in geval van een calamiteit (Mex. griep, aardbeving) zonder kosten huiswaarts kunt.De inleg hiervoor is 2,50, veel mensen doen dit niet, ik heb er bij de bezetting van het vliegveld veel aan gehad.

Ik schoot zelf mijn terugvlucht voor (500 euro) en kreeg deze later van dat fonds terug.

Heb zeer goede ervaring met BM air, maar gezien jou verhaal, heb je daar 20 minuten in de wacht gestaan. Dit komt vaak voor, omdat er te weinig mensen werken.
Ze moeten de klanten die binnenkomen ook te woord staan.
Het hotel van de aanbieding is aardig, maar in het centrum van Bangkok, moet je van houden!
Mag je laten schieten, zonder korting.
Probeer het anders via internet bij bijvoorbeeld: ebookers.nl of World Ticket Centre of
Cheap Tickets.nl !
Succes.

Hoi nee ik heb niet 20 minuten in de wacht gestaan. Ik vond het gesprek niet zo soepel lopen.Ik had iemand aan de lijn die ik niet kon verstaan. Zij zette mij telkens in de wacht en ik moest heel snel toch een beslissing nemen i.v.m de tickets.Ik kon helaas ook geen optie nemen, terwijl dat weer wel kon bij het reisburo333 travel dus vandaar mijn beslissing.Tja midden in het centrum, het zijn twee daagjes dat overleven we.De rest plannen we daar.Nog tips dan horen we ze graag.

Idd geen ANVR/SGR, maar het is dan ook een Thais bedrijf en geen Nederlands bedrijf…