Wie gaat naar Turkije eind oktober????

Dat is idd erg jammer en raar dat hij daar niets van laat merken!
De tijd zal het uitwijzen toch?

Jep ik denk t ook.
Doe m maar de groetjes als je in Ankara bent:p

Zal ik doen;)

owww dit is echt te erg!!

Na veel ruzie en gedoe heb ik geboekt naar Turkije (Side/Colakli)…naar mijn mannetje…
Mijn moeder was echt ontzettend tegen…ze vond t idioot en belachelijk…
Ik heb haar toen ook duidelijk gemaakt dat ik graag wilde dat ze meeging, maar ze zat steeds ik ga mee ik ga niet mee, ik ga mee etc…uiteindelijk heb ik dus gewoon geboekt…

En wat zegt ze nu; IK GA MEE!! :slight_smile:

Ben best wel blij, alleen is de accomodatie vol…dus morgen gelijk even bellen enzo…want 1 persoonskamers hebben altijd een 2 bedden dus moet dat geen probleem zijn…ook hoop ik dat de vlucht geen probleem is…hoop echt dat alles nu ok is en dat ik deze komende 5 weken met mijn vriendje, met bellen en smsen doorkom!! :stuck_out_tongue:

Nouww jaa…dacht laat t even weten!

Groetjes!!

heyyyy Franka22

Wat leuk dat er nu iemand meegaat ! Zou ik ook wel zo willen hoor. Want alleen is tenslotte maar alleen. Hopelijk is er nog plaats en zo.

veel succes !

@franka22:

Grappig, zo is mn moeder ook altijd:p
Maar leuk voor je dat ze meegaat!! Hoop dat het nog te regelen valt met de vlucht enzo.
Nouja je komt deze 5 weken wel doorheen met bellen en smsen hoor. Gwoon genoeg contact houden;)

Gr tahnee

Hee,

okee er zijn dus meer moeders die zo zijn :stuck_out_tongue:

maarre, ja ik hoop t echt…ben nu 2 weken terug en we hebben nog steeds iedere dag contact…t loopt nu wel wat af hoor!! Maar ja…tis bij hem ook een btj denk ik (lees; hoop ik) van ow ze komt nu zeker dus ik zie dr iig weer!
Snap je wat ik bedoel, eerst dat we echt heel veel belden, was het allemaal niet zo zeker nog…nou ja hopelijk begrijpen jullie wat ik probeer te zeggen :confused:

En jaaa ik hoop echt heel erg dat t lukt!!

Ja wees maar niet ongerust! Het komt wel goed. En als jullie elkaar weer zien dan moet je er gewoon 200% van genieten!!!

Zal t proberen…me niet druk te maken…en ik ga dr zeker 200% voor als ik em zie!! :rolleyes:

Jij trouwens ook vriendje in Turkije en ga je ook nog heen?

(Heb t vast wel een keer ergens gelezen, maar heb zo even echt geen idee!)

Nee geen vriendje, wel iemand leren kennen, maar om hem vriendje te noemen daarvoor ken ik m nog niet lang genoeg:rolleyes:

mn vriend wil dat ik 1 november naar Turkije kom, maar dan begint mn school weer :frowning:

Ik heb het gevraagd aan mn pa en het is goedgekeurd ! ik mag gaan eind oktober! morgen ff gaan informeren nu :slight_smile:

Hee,

Wat leuk! :slight_smile:
Waar ga je naar toe in Turkije?!

hey hey

ik ga naar kusadasi !

ow jaa…

Had ik geloof ik ook al een keer gevraagd :wink:

Maarre leuk hoor!! :slight_smile:

jaa nog even een berichtje;

Wie gaat er eind oktober (herfstvakantie…?) naar Side…of Colakli…? :stuck_out_tongue:

Groetjes…

Jaloers
haha… ik wil oookk !! :mad:

Hoi,

Ik ga 15 oktober naar Side. Helaas maar voor een weekje. M’n moeder en zussen zitten in het Hera hotel en ik zal bij de fam.Yilmaz verblijven.:stuck_out_tongue: Overdag doe ik dan leuke dingen met mijn familie en 's avonds gaan we uit met de broers Yilmaz. Mama gaat dan meestal naar het hotel terug.
We kunnen dit jaar pas laat uit, want vanwege de Ramadan wordt er bij de Turken laat en uitgebreid gegeten.

Het zal best weer leuk worden.:slight_smile:

Groetjes, Fransijn

Hello allemaal

Franka, je vroeg nogmaals wie er naar side/ colakli gaat eind oktober. Wel ik zal van de partij zijn van 30 oktober t.e.m. 8 november. misschien kom ik je wel nog tegen!!!

doeiiiiii

evaaa

Hee!

Okee…ik ga alleen 1 nov weer weg he :wink:

groetjes!!