Wie gaat naar Turkije eind oktober????

Zo zo , was vergeten hierop te plaatsen dat ik geboekt heb 1 week Turkije / Kusadasi !! Ik vertrek helemaal alleen op 27 september :frowning: en kom terug op 3 november. Ik verlang al zooooo behalve natuurlijk de vlucht want ik klets nogal graag en 3 uur zwijgen lijkt me hééééél lang !

groetjes xxx

je kan ook muziek gaan luisteren. en misschien zit er wel iemand van jou leeftijd naast je.

ik ga misschien 29oktober naar kusadasi. eerst nog dingen op school regelen. :rolleyes:

Maar ik vrees dat op mijn vliegtuig geen muziek zit of toch? Ik vlieg met Ming Airlines…

Ik ga ook naar Side althans naar Kumkoy dit jaar voor de derde keer
ik ga nu van 25 oktober tot 1 november naar hotel Nova Park.
Ik ga hier ook heen met een speciale reden ook omdat ik iemand ontmoet heb.
Alleen het moeilijke van mijn geval is dat ik hier in nederland getrouwd ben en 2 kinderen heb.
Alleen ik heb zo’n sterk gevoel bij deze man en hij bij mij dat ik er gek van word om hier in nederland te blijven.
Dus ik ga nu 8 dagen terug voor de derde keer en uit zoeken wat we moeten doen.
Er zullen veel mensen zeggen waar ben je mee bezig, maar je gevoel kan je niet in 1 draai omzetten (kon het maar)
door het mooie verliefde gevoel ben ik ook depresief en dat steekt boven alles uit.

Hee

ik ga ook van 25 oktober tot 1 nov naar Side/Colakli…8 dgn

weet je al wanneer je vliegt enzo…?

Groetjes!!

Hoi:-)

Ook ik ga eind oktober naar Turkije, echter nog niks geboekt…
Iemand interesse om ook te gaan? Ik ga alleen, ben man eind veertiger en
hou van plezier maken, maar ook van aangename rust:-)))

groetjes:-)))

ik heb vandaag mn verlof briefje ingeleverd, en wacht nu gespannen op de uitslag of ik schooldagen mag missen en naar Turkije mag gaan. :slight_smile:

misschien na mijn tentamens eind oktober een weekendje. van vrijdag t/m dinsdag ofzo
weet het nog niet zeker moet even kijken of ik geld heb

turkije-fan: ik hoop echt dat je kunt gaan :smiley:

Ik ga van 11 oktober tot 30 oktober naar Side hotel Hera.
Wie gaat er ook???:slight_smile:
Lekker naar me schatje;)

Hoi Sidegirl,

Wat leuk ik ben van 15 t/m 22 oktober ook in het Hera hotel, met m’n moeder en m’n zussen.
Zou eerst bij m’n vriend logeren, maar de familie is over met Ramadan,dus dat werd een beetje te druk in huis.:mad:
Kom er al een aantal jaren en ken er veel mensen.
Vrienden van mij werken in het hotel, in de hamam.
Wie weet ken je ze wel.

Wie weet tot ziens, Fransijn

Nur: dank je

fransijn: ik wilde ook bij m’n vriend logeren maar die zei ook dat dat te druk werd. we gaan wel langs z’n familie als ik naar Turkije ga.

ik vertrek 29 oktober naar turkije alleen naar sherwood breeze in antalya voor 15 dagen zijn er nog meer mensen rond deze periode daar?
groetjes nadine

Hallo Nadine, wij vertrekken eveneens op 29 oktober en zijn uiteraard ook benieuwd naar het weer. Op www.weatherunderground.com kun je de actuele situatie en een voorspelling voor de volgende week vinden. Ziet er vrij goed uit ( tussen de 22 en 25 °C) - maar strandweer is dat natuurlijk niet.
Veel plezier,

Geert

ik vertrek ook 29 oktober alleen naar turkije naar sherwood breeze zijn er nog meerdere die naar dit hotel gaan?
greetzz nadine