Zo zo , was vergeten hierop te plaatsen dat ik geboekt heb 1 week Turkije / Kusadasi !! Ik vertrek helemaal alleen op 27 september en kom terug op 3 november. Ik verlang al zooooo behalve natuurlijk de vlucht want ik klets nogal graag en 3 uur zwijgen lijkt me hééééél lang !
Ik ga ook naar Side althans naar Kumkoy dit jaar voor de derde keer
ik ga nu van 25 oktober tot 1 november naar hotel Nova Park.
Ik ga hier ook heen met een speciale reden ook omdat ik iemand ontmoet heb.
Alleen het moeilijke van mijn geval is dat ik hier in nederland getrouwd ben en 2 kinderen heb.
Alleen ik heb zo’n sterk gevoel bij deze man en hij bij mij dat ik er gek van word om hier in nederland te blijven.
Dus ik ga nu 8 dagen terug voor de derde keer en uit zoeken wat we moeten doen.
Er zullen veel mensen zeggen waar ben je mee bezig, maar je gevoel kan je niet in 1 draai omzetten (kon het maar)
door het mooie verliefde gevoel ben ik ook depresief en dat steekt boven alles uit.
Ook ik ga eind oktober naar Turkije, echter nog niks geboekt…
Iemand interesse om ook te gaan? Ik ga alleen, ben man eind veertiger en
hou van plezier maken, maar ook van aangename rust:-)))
Wat leuk ik ben van 15 t/m 22 oktober ook in het Hera hotel, met m’n moeder en m’n zussen.
Zou eerst bij m’n vriend logeren, maar de familie is over met Ramadan,dus dat werd een beetje te druk in huis.:mad:
Kom er al een aantal jaren en ken er veel mensen.
Vrienden van mij werken in het hotel, in de hamam.
Wie weet ken je ze wel.
ik vertrek 29 oktober naar turkije alleen naar sherwood breeze in antalya voor 15 dagen zijn er nog meer mensen rond deze periode daar?
groetjes nadine
Hallo Nadine, wij vertrekken eveneens op 29 oktober en zijn uiteraard ook benieuwd naar het weer. Op www.weatherunderground.com kun je de actuele situatie en een voorspelling voor de volgende week vinden. Ziet er vrij goed uit ( tussen de 22 en 25 °C) - maar strandweer is dat natuurlijk niet.
Veel plezier,