@ Summergirl; dat is jmmr…ja ik ga 25okt tot 1 nov…waar in Side…?
alleen ik hoor net dat mijn vader en moeder zo thuis komen van vakantie…en die weten nog niet alles zeg maar…hoop dat ze een btj normaal reageren, al vrwacht ik dat niet…hoe is dat bij jullie gegaan?
Nou ja…zit nu echt een btj in de stress…
Groetjes!
nee ik ga alleen, maar ze weten nog niet dat ik weer heb geboekt naar Turkije, iig we leen heel groot vermoeden, want heb t er wel met ze over gehad, en heb dr nu een vriendje…Oscar…dus ja een heleboel te melden…
Dus was niewsgierig hoe andere ouders reageerde, ik neem aan dat ze niet staan te juichen maar goed…
Ik ga nu dus nog alleen, maar hoop dat me moeder nog zegt ik ga met je mee…maar die kans is niet groot…iig zie ik Oscar nu dus weer
Maar ze verbieden je toch niet hè? Ja ik hoop t voor je dat je moeder met je mee gaat (tenminste als je dat liever hebt). Wel fijn dat je Oscar weer terug ziet:D
Ikzelf heb geen ervaring met vriendjes in het buitenland. Maar ik vind wel als je echt van m houdt, dat je gwoon moet gaan. Jijzelf kan die beslissing wel maken.
iig ik ben van mening dat t wel kan, daarbij kom ik net uit dat hotel en is het bekend terrein, en ik kom toch niet van t complex af
maar goed…ouders denken daar toch anders over ben ik bang…
Ja op je 23ste kan je wel zelf beslissen toch. Of zijn je ouders net zo als de mijne? (dat wil zeggen:heel bezorgd).
Ik zou dan ff met ze praten als ze terug zijn van hun vakantie. En zeggen dat je Oscar heel graag weer wil zien. Dat zullen ze wel bergijpen hoor!
Arum hotel in side schijnt gewoonweg heel goed te zijn!!!
Ik ben al enkele keren naar Sunrise Queen geweest en dat is top!!!
Velen zeggen dat Sunrise en Arum de beste in die buurt zijn.
Dus denk ik wel dat je een goede keuze maakt om naar Arum te gaan
Bij mij vind mn ma het wel ok dat ik alleen ga omdat ze weet dat ik mn plan kan trekken maar toch geeft ze toe dat ze haar dochter niet zo graag alleen ziet vertrekken. Ze wou dat ze met me mee kon gewoon om te weten dat ik het goed stel maar ze moet jammer genoeg werken. Ook zou ik graag hebben dat ze mee gaat hoor, kunnen we lekker kletsen maar ja als het moet … dan maar alleen …
ik ga van 9 oktober tot 20 oktober naar side…
heb er echt super veel zin in…!!
voor de rest die ook gaan…
heel veel plezier…maar dat zal zeker wel lukken!!
@ Summergirl
Mijn verloofde woonde in de buurt van Dalyan maar sinds een tijdje woont hij in Ankara dus daarom ga ik nu daar heen.
En om te kijken wat ik er van vind want ik ga begin 2006 emigreren naar turkije.
Gaaf dat je verloofd bent!! Spannend zeker:)
Ik ken iemand die in Ankara studeert. Maar heb m leren kennen in Side. In de zomervakantie werkt hij daar, en daarna gaat ie weer terug naar Ankara. Maar oorspronkelijk komt hij uit Side. Zelf houdt hij niet van het stadsleven. Dus kan ik wel begrijpen dat hij Side leuker vindt:p
Al vast veel plezier en succes!
Ja, vond/vind m wel leuk (heb m deze zomer leren kennen). Alleen weet ik niet of hij ook zo over mij denkt. Hij zei van wel toen ik daar was, maar ik vind niet dat ie daar iets van laat merken nu ik terug van vakantie ben. Wel raar en jammer:(