Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

ik vind het een goed idee!
ik neem nog 2 meiden mee:)

arme koen :stuck_out_tongue:

hahaha,
zo erg zijn meiden nou ook weer niet toch? :wink:

Hallo!

Ik vertrek op 15 februari naar Curacao. Toevallig nog meer mensen? Ik vlieg helemaal alleen dus zou wel leuk zijn om wat gezelschap te hebben.
Ik zit in de Nieuwestraat 7. Wie zit daar ook? Ik ben er t/m 11 augustus.
Iedereen veel succes en plezier in Curacao!

Ik vlieg 4 februari, zijn er nog mensen die 4 februari gaan? ben alleen nog op zoek naar een auto. ben op zoek naar een cheap auto die het natuurlijk wel doet. iemand tips.

Ik weet nog nieuwe Chevrolet Spark’s te huur (die rijden dus SIGUR!), interesse? mail naar activiteiten@kamerverhuuropcuracao.com

Goede vlucht iedereen!

Groetjes!

iedereen goeie vlucht gehad? nog 5.5 weken en dan is het avontuur voor mij alweer voorbij. gelukkig nog maar 3.5 weken stage carnaval en beste vriendinnetje dat de laatste 2 weken met mij komt vertoeven. zucht wat vliegt de tijd toch snel:P

Hoi allemaal!

Hoe hebben jullie het geregeld met jullie (reis)verzekeringen??

doorlopende reisverzekering aangevraagd ben de bank. verder was ik aanvullend verzekerd maar dat heeft me mams geregeld:P

wie vliegt er ook woensdag?

Nog een weekje :smiley: … Ik vlieg 8 februari… Nog meer mensen die dan vliegen?

Vliegticket gisteren binnen gekregen van mijn werkgever… vlieg de 22 februari.
Heb ook even geregeld dat ik vanaf die datum al in mijn kamer kan en alvast daar een weekje kan chillen :smiley:

Waar zit jij in Curacao?:zon02:

Telamonstraat 43 (Vredenberg in Willemstad) voor 10 maanden :slight_smile:

Ok zit je toch best dicht bij het centrum. Ik zit in nieuwestraat dus dat is echt in het centrum.

Oke relaxt! maar vind het niet zo erg dat ik beetje buiten het centrum zit,
heb een auto geregeld en als het toch lekker weer is, vind ik het niet zo erg om een stukje te lopen :smiley:

Vanaf wanneer zit je er?

Ik zit er vanaf 15 februari. De tijd gaat echt snel zeg, volgende week afscheidsfeestje. Ook al ga ik maar een half jaar. Maar elke gelegenheid om een feestje te bouwen grijp ik aan.:biggrin:

Ik vier 20 februari mijn afscheidsfeest icm afstudeerfeest :smiley: Zondag even uitkateren en maandag naar Curacao :smiley: