Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Ik bij Weber & Weber Beheer, een bedrijf dat villa’s beheert en verhuurt.
Doe Management, Economie en Recht.

Die tijd gaat zo snel! Inderdaad nog maar 2 weken, spannend!!:zon02:

Klinkt goed!!

Wieweet zien we elkaar op Schiphol al wel en anders vast en zeker op Curacao…:vak02:

Groetjes!!

Hallo,

wie vliegt ook 25 februari?
Of gaat/ is al woonzaam in de robekkistraat?

Groeten, Joshua

Hey,

ik vlieg 21 februari! zijn er meer mensen die dan ook richting curacao gaan? Ik ga wonen op Toni Kunchi!

groetjes!

Hallo allemaal,

wij zijn Linda en Fera, en we zitten net een week op curacao! Ons appartement is in kwartje, santa rosa. Zit een van jullie hierbij in de buurt? We zouden het leuk vinden om mensen te ontmoeten!

Groetjes Linda en fera

Halloo!

wij zitten aan de seru loraweg dat ligt vlak bij elkaar zo te zien op het kaartje;).
ik ga stage lopen aan de santa rosa weg!

bevalt het jullie al? :wink:

Hee!!!

Ik vlieg 27 januari ook naar Curacao (met Arkefly) voor 5 maanden stage! :zon02: Ik ga wonen in de nieuwestraat! Heb er echt super veel zin in!

:dag:

Ik vlieg 3 februari!!>>>

Voor de telamonstraat-bewoners:
Vanaf 1 maart heb ik een autotje gehuurd bij stageauto.net.
Moet elke dag namelijk naar de emancipatie boulevard.
Zijn er toevallig nog meer mensen die deze kant opmoeten voor werk of stage…?
We zouden anders de auto kunnen delen…
Ik hoor het wel…

Voor degene die er al zitten: hoe bevalt het :D?

Helemaal top hahaha, 1 maart duurt nog wel even, wat ga je doen? beveliging/Coassisten? Of een andere stage?

helaas duurt het nog even ja… Moet namelijk eerst nog afstuderen (a) maar daar staat tegenover dat ik 10 maanden blijf :smiley:
Ga geen stage lopen, maar werken bij een accountants-advieskantoor.
Heb er zin in!

Ik weet nog een nieuwe (met nog 0 kilometer op de teller, dus echt gloednieuw, dat je zeker weet dat hij rijdt!) Chevrolet Spark te huur vanaf volgende week op Curacao, iemand interesse? mailen kan je naar activiteiten@kamerverhuuropcuracao.com

Ook is barbara@matchingpeople.nl nog voor diverse opdrachtgevers op zoek naar stagiaires en werknemers, je kunt haar mailen voor info!

Groetjes!

Zo leuk te lezen dat iedereen al zo snel naar Curacao gaat / of er ondertussen al is :smiley:
Ik ga zelf maar 5 weken naar Curacao en pas 16 April :smiley:
Zijn er mensen die in Marie Pampoen verblijven in deze periode??? :stuck_out_tongue:

xxxxxxxxxxxx

Hoi allemaal !!

Wie zitten er allemaal in april & mei 2010 in curacao?
Heb me pas kort geleden aangemeld bij wereldwijzer en zou het erg leuk vinden
met wat mensen in contact te komen :slight_smile:
Ik ben 22 en verblijf in Marie Pampoen aan de Robekistraat.
Ben benieuwd wie er in de buurt zitten in die periode want gezellig gaat het daar zeker worden!!! :smiley:
Succes allemaal in ieder geval !!!

groetjes fleur

Hoihoi !

Ik las dat je gaat wonen aan de Robekistraat!
heb je toevallig huisvesting geregeld via Daniel, Studentenhuis Curacao?
Zelf heb ik er vanaf 16 april een kamer voor 5 weken.
Tot wanneer ga jij er wonen? :slight_smile:
Succes met alle voorbereidingen in ieder geval !!

Groetjes Fleur

Ik zou namen erbij zetten fleur :stuck_out_tongue: dan weet iedereen tegen wie je het hebt (a)

whahaha ja ik zag het…ik dacht er staan nu al 3 berichten van mij achter elkaar, laat maar even zo :smiley:

detail whaha

hej paul

is het niet verstandiger als je 10 maand blijft om een auto aan te schaffen en later weer door te verkopen. voor die 10 maanden huur wat je betaald kun je ook een goed autotje aanschaffen. een heel goed autotje alleen een tip

ik zie je dus nog een week aan de telamonstraat. de 8e van maart vlieg ik namelijk weer naar nederland

Hallo allemaal,
Zijn er nog mensen die stage gaan lopen in het Westpunt, en heb je nog geen huisvestiging…???
Ik zit op het moment in Curacao en heb een groot huis voor mij alleen, ik zou het graag met iemand willen delen!!
Mocht je interesse hebben mail me dan –> claudia_lexje@hotmail.com

Curacao kriebels !!!:zon02:
Als ik het goed heb vliegen deze mensen 27 januari met de KLM:
KoenA
Marischa
Rubyruby
Pammy

Willen we nog meeten nadat we de thuisblijvers gedag hebben gezegd, of spreken we af bij de gate? PM maar.