Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Het is er echt heerlijk!!! Ook wij zijn net terug uit ADR en hadden een selectkamer…
Heerlijk uitzicht, serene rust in de ochtend en avond…
Doe iedereen de groeten, ook mn ouders die met ons mee waren, en in sept weer teruggaan…

Hoi Roanna en Beppie1,

Welkom thuis!
Wij hopen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! We vonden het ook hartstikke leuk om jullie (weer) ontmoet te hebben!!

Jammer dat we de anderen (nog) niet hebben ontmoet!

Teun en Wilma, ik heb jullie een berichtje gestuurd met wat meer informatie over Turgutreis!
Ik denk dat jullie een hele leuke vakantie tegemoet gaan!

Groetjes Stacey

Het was echt leuk je eindelijk eens in het echt te zien. Mensen zijn altijd anders dan je denkt.

Als we wel terugkomen volgend jaar kom ik zeker om die lekkere cappucino van jullie(Zaliggggg)

Ga ik weer mee Beps. :biggrin:

Maar dan trakteer ik :wink:

Afgesproken!!! :wink: Hi, hi.

Hoi Stacey
nog 17 d. en we komen weer naar Turgutreis
groetjes tot dan

Hoi Turist,

Hartstikke leuk dat jullie weer komen! Verblijven jullie dit jaar weer in Club Kadikale? Hoe lang komen jullie vakantie vieren?
Wij zouden het hartstikke leuk vinden om u weer te zien!
Groetjes Stacey

Stacey,
Wij komen 12 d. van 24-07 tot 4-08 helaas niet naar Kadikale resort word niet meer aangeboden bij th.m.s c…k maar het hotel ernaast yasmin zal wel mee vallen en wij komen zeker langs.
groetjes tot binnen kort

Hoi Turist,

Dat is dan al vrij snel zeg de 24e. Hotel Yasmin is volgens mij ook een heel mooi hotel!
We hopen jullie gauw weer te zien en als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze natuurlijk graag!
Groetjes Stacey

Ach als Roanna het je niet gaat vertellen:
Zij komt weer in oktober haha!!!

Ach, dat moest een verrassing zijn. :biggrin:

Nee hoor Stacey, als alles goed gaat, komen we op 10 oktober weer naar ADR en zullen ongetwijfeld ook wel weer even op de koffie komen bij jullie, als we naar de markt gaan.

Hopenlijk tot dan. :dag:

duimduimduim

Mijn ouders komen in september Stacey!
Wie weet of het ons nog lukt…
duimduimduim

Hoi Roanna en Beppie1!

Wat leuk om te lezen dat jullie waarschijnlijk allebei weer terug komen in september!
We vinden het hartstikke leuk!
Ik hoor het wel als het allemaal gaat lukken!
Groetjes Stacey :zon02:

@Stacey: Nou, wij komen zowiezo hoor. :slywink: Maar dan niet in September, maar vanaf 10 Oktober. Het is al geboekt, dus als het goed is… zie je ons dan.

Groetjes. :dag:

Roanna

Hoi Roanna,

Oktober ook goed hoor haha! We vinden het in ieder geval weer hartstikke leuk dat jullie weer komen!
Groetjes Stacey

Hoi Jac,

Wij wensen jullie een goede reis en een hele fijne vakantie!
Tot ziens in Turgutreis!
Groetjes Stacey

Stacey: Helaas(of voor ons gelukkig) we gaan niet meer komen dit jaar.
Mn ouders reizen komende zaterdag nog wel af naar ADR(en komen vast de week erna een cappuutje doen…) maar bij ons(voor ons) is er een kleine hondje geboren, dus die komt eind september bij ons wonen…

Verwen iedereen maar zoals jullie dat kunnen de laatste maanden van dit seizoen(hopelijk voor jullie een goed seizoen) en dan kunnen we in de winter allemaal terugkijken op een geslaagde zomer…

:dag:

Stacey,

Wederom,verwen mijn’Dames"'alhoewel ik geen beheerder meer ben op het Turkije forum;Bloem heeft het voortreffelijk overgenomen hoor,maar hier nog altijd aanwezig.

Na al die jaren steunen we je…groetjes.

Leuk je weer even gesproken te hebben Stacey en doe de groetjes aan Tom en je ouders.