Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

16 september om 0630 vertrekken we van schiphol voor 11 dagen Turgutreis ( ADR ).

We hebben er zin in en zijn heel benieuwd hoe het is,>>>

Teun en Wilma

@Teun & Wilma.

Heel goede keus!!! Zul je geen spijt van krijgen.

Zaterdags hele grote markt en vergeet niet als je dat natuurlijk leuk vind… even langs Stacey ( Ozzie’s bar) te gaan voor een lekker kopje koffie of cappu met heerlijk appelgebak. Zij zitten met hun zaak aan de markt, dus kan niet missen. Wordt ook aangegeven met borden op de markt. :unibrow:

Heel veel voorpret alvast! :zon02:

Teun & Wilma : heel goede keuze hoor, lekker genieten daar. Wij hebben er iig een prima tijd gehad. Veel plezier:vak02:

Hoi Stacey
wij komen ook weer in 2010 jawel in juni en komen lekker een appelpunt halen
heerlijk gr leoni

wij gaan 11 mei weer:)

:vak02:Ook wij gaan weer op 3 mei voor 11 dagen. ADR- select we kijken er al weer naar uit.

Hallo Stacey
Sorry van de vorige keer ik heb gedacht dat jij de vriendin van Ozzy was maar je bent de baas van Ozzy
Nog bedankt voor je tips zoals het huren van een huis we gaan in app Cherry zitten daar Ilknur dicht is misschien mailen we je nog voor een huis maar dat hoor je wel
als het mee zit !!want Kenneth is zijn baan kwijt geraakt
maar dan komen we 3 weken weer naar Turgutreis voor de 20x keer
elk jaar zeggen we nee dit jaar niet maar het is ons tweede huis geworden veel vrienden opgedaan daar en een heerlijke plaats
als we komen is het vanaf 12 juni dan zijn ook al onze engelse vrienden
er ook ik heb nog hele leuke fotos van de voetbal avonden zoals de wedstrijd van nederland en wanneer Turkey moest spelen
nu ik hoop jullie gauw te zien want het is hier nu echt winter veel sneeuw
we verlangen naar de zon doe de groetjes aan Ton en de rest
we komen lekker koffie en appeltaart in juni dag dag gr Leon

Hoi Allemaal!!

Hoe is het met iedereen??

Hier is alles goed! Het is hier ook behoorlijk koud geweest deze winter!
Maar ik heb wel met jullie te doen gehad hoor! :slight_smile:

De zomer komt er alweer aan! Wat gaat de winter voor ons toch altijd weer hard! Nog 2,5 maand en het seizoen gaat alweer beginnen! We hebben er wel al weer zin in hoor!
Wij zien er ook weer naar uit om onze oude klanten en uiteraard ook nieuwe klanten in onze bar en Turgutreis te verwelkomen!!
En het wordt een leuk seizoen want in juni hebben we het WK voetbal! :NETHERLAN Uiteraard ook op groot scherm en met Nederlands commentaar bij ons te zien! We maken er weer een feestje van! Dus voor de mannen niet getreurd want het WK kan gewoon ook op vakantie gevolgd worden! :zon02:
Uiteraard sta ik ook weer open voor alle vragen over Turgutreis!
En ik zou het leuk vinden als jullie laten weten deze kant op te komen!!
Ik zie weer uit naar jullie leuke berichten!
Tot gauw!
Groetjes Stacey

p.s. hou onze website in de gaten voor leuke foto`s en events!
www.ozzys-bar.com

Hoi Bianca en Bird,

Hartstikke leuk dat jullie weer komen! Ik denk dat jullie weer een heerlijke vakantie gaan hebben!!

Hey Leonie,

Bedankt ook voor je bericht! Appartement Cherry zal vast ook wel goed zijn! Wel jammer dat Ilknur niet meer te boeken is.
We hopen jullie weer in juni te zien!

Groetjes Stacey

Hallo Stacey,
Ja wij komen van de zomer ook weer naar Turgutreis voor 13 d.van 24 -07 tot 05-08 we gaan dan terug naar ons vertrouwde hotel Kadikale resort en natuurlijk ook naar ozzy’s.
Groetjes Nadine

Hoi Nadine,

Hartstikke leuk dat jullie weer naar Turgutreis en Club Kadikale gaan!
Het wordt vast weer een heerlijke vakantie!
En we vinden het weer leuk u te zien!
Groetjes Stacey

Hoi Stacey!!
Ik denk niet dat wij gaan komen dit jaar(helaas) maar mn ouders komen met vrienden in Juni. Dus… wie weet komen ze nog een cappu met appeltaart halen ;)!!!(Zeker niet voor het voetbal denk ik haha)

Een TOPJAAR wens ik jullie, en heel de middenstand in Turkije…dat het weer allemaal langzaam aan mag trekken!!
Groetjes Beppie1/Annemiek

Hoi Stacey.

Zijn vorig jaar nog wel 2 x geweest en ook nog bij jullie op de koffie, maar…dit jaar jaar helaas niet.:crybaby: Vind het best jammer, maar wie weet ooit weer. Vast!!

Ik wens jullie ook weer een heel goed jaar en dat de zaken maar weer goed mogen blijven gaan. Groetjes aan je familie.

Hoi Stacey,
Ook wij slaan dit jaar over, wie weet volgend jaar wel weer. In ieder geval wens ik jullie een heel goed jaar en groetjes aan je familie:dag:

Hoi Annemiek, Roanna en Toos,

Bedankt voor jullie berichtjes!
Jammer dat jullie dit jaar niet deze kant op komen maar ik kan wel begrijpen dat jullie wel eens wat anders willen haha!
Misschien tot de volgende keer!

Ps. Ik zou het nog steeds leuk vinden jullie op dit forum te zien en hebben jullie vrienden of familie, kennissen die deze kant uit komen en vragen hebben, ik beantwoord ze graag!

Voor degene die wel naar Turgutreis komen uiteraard sta ik open voor alle vragen! Stel ze gerust en ik probeer zo goed mogelijk antwoord te geven!

Groetjes Stacey

Hoi,Stacey…

Zoals al die jaren weer je reactie.

Doet me weer doet om elk jaar weer van je te horen…

Dit zit goed,lezers;bezoek haar komend seizoen…

Een goed seizoen toewenst,

Hans.

Hoi Hans,

Bedankt voor uw bericht!
Ook altijd leuk ieder jaar weer door u verwelkomt te worden hier!
Mede dankzij u en de lezers heb ik het hier ook naar mijn zin en ik vind het natuurlijk ook leuk info te geven!

Groetjes Stacey