Hoi Bianca,
Welkom thuis!
We vonden het allemaal echt weer hartstikke leuk dat jullie weer geweest zijn! En nogmaals heel erg bedankt voor de kaas en pindakaas! :zon02:
Hopelijk tot volgend jaar!
Groetjes Stacey en familie!
Hoi Bianca,
Welkom thuis!
We vonden het allemaal echt weer hartstikke leuk dat jullie weer geweest zijn! En nogmaals heel erg bedankt voor de kaas en pindakaas! :zon02:
Hopelijk tot volgend jaar!
Groetjes Stacey en familie!
Hoi Beppie1 en Oma Carla!
Ik wens jullie een hele goede reis en een hele fijne vakantie!
Tot ziens in turgutreis! :dag:
Groetjes Stacey!
Ps. Voor alle andere gaat het nu ook opschieten he! :vak01:
Dank Stacey, we zitten ondertussen ‘om de hoek’ ik heb mn laptop mee, dus ben nog steeds hier te vinden ![]()
Heee Beppie, je bent gearriveerd:)
Heb je een goeie vlucht gehad? en hoe is het in ADR?
Heerlijk zeker:vak02:
hallo,
Wij zijn 2 Belgische zussen en komen vanaf 29 sept. naar hotel porte blanche. We komen zeker bij jullie een lekkere cappucino drinken. Heb je soms enige reacties gehoord van ons hotel waar we heen gaan. Tot in september.
De Belgische zussen Ingrid en Kristel
Hoi Roanna, Raak, Toos en Viva Turkije,
Ik wens jullie (alvast) een hele goede reis en een hele fijne vakantie! Ik denk dat jullie dolle pret gaan hebben in Aegean Dream!
Tot ziens in Turgutreis,
Groetjes Stacey
Hai Stacey,
ik ag zaterdag as naar Turgutreis!! Maar ik las je topic en zag dat je die in 2004 had geplaatst… Hopelijk werk je nog bij Ozzy en zie ik je daar, gezellig!
Gr Inez
Hoi Inez,
Hartstikke leuk dat u ook weer naar Turgutreis komt! Onze bar bestaat inderdaad nog steeds! We zouden het hartstikke leuk vinden om u weer te ontmoeten!
Groetjes Stacey
en weer terug!
Turgutreis was toch een apart dorpje!
Hoi Bloem,
Hoe heb je het gehad in ADR??
ach het ging wel ![]()
hotel was wel echt goed hoor, maar voor mij (en cyn) niet helemaal wat we gewend waren en/of zochten.
We hebben dus heel erg veel tijd (te veel) in de bar doorgebracht… ook errug gezellig
Wij ( ik en mijn husbunt) zijn intussen ook terug en afgelopen zaterdag samen met Beps, haar hubs en ouders nog bij Stacey op de koffie geweest. Zoals gewoonlijk weer heerlijke cappu. Wie weet Stacey… tot een volgende keer. Groetjes daar. :dag:
Een zalige cappu gedronken bij Ozzy’s!!!
En een heerlijk dorp daar moet ik zeggen. Rustig vriendelijk en het weer was/is in deze periode zalig!!(we hebben gister zelfs een ‘regenbui’-druppels gehad…half uurtje hoor hihi)
We komen zeker nog eens terug
een heerlijk dorp met heerlijke mannen… oeps!! :wub:
Hoi
We zijn net terug uit Icmeler, hebben een heerlijke vakantie gehad, in september gaan we voor het eerst naar Turgutreis ben heel benieuwd.
Teun en Wilma
Teun en Wilma : ben ook net terug van ADR Turgutreis en ik hoop dat jullie net zo gaan genieten als wij gedaan hebben, heel fijne vakantie
Bedankt voor de reactie, wij gaan ook naar ADR we hebben er veel over gelezen o.a bij Zoover. Dus de verwachtingen zijn hoog.
Groetjes Teun en Wilma
Hoi Teun en Wilma,
Ik ben in ADR begin mei geweest, en het was echt top!!
Hebben jullie een selectkamer?
Er staan van mij foto`s in dit topic, je moet maar eens kijken
We hebben inderdaad een select kamer, ik ga even de foto’s van jouw opzoeken,:vak02:.
Groetjes Teun en Wilma
Mooi foto’s Bird, we moeten helaas nog 79 dagen wachten, we hebben trouwens net een heerlijke vakantie in Icmeler achter de rug, dus we mogen niet klagen.![]()