Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Ik zou je aanraden om het lokaal bij een organisatie te boeken, dit scheelt vaak heel veel geld!

Fijne vakantie! :dag:

ADR travel bied ook excursies aan! En dat scheelt ook enorm vergeleken bij de agentschap van waar je geboekt heb.

Groet

ook wij gaan naar ADR

Oh, lachuh he? :unibrow:

Ga je ook ff een keer mee een bakkie doen bij Stacey. Leuk!!!

Stacey, bereid je maar voor, er komt een hele wereldwijzer invasie in juni

Hoi Allemaal!

Inderdaad een hele WW invasie in Juni! Nou we vinden het hartstikke leuk hoor dat jullie allemaal deze kant op komen!
Bianca1969 komt als eerste! 25 April komen jullie al deze kant op! Dat is al over 2 weken! Gaat hard nu hoor!
En voor je het weet is het alweer Juni!!!

Groetjes Stacey

:smiley:

Als ik mee mag??

@Viva: Natuurlijk mag jij en je hubs en Damber ook mee. Gezelli toch!!

Samen oplopen naar de martkt, daar ieder zijn eigen weg en dan later afspreken bij Ozzy’s. Oh, heb er zo’n zin an. :zon02:

hihihihi…me too.

voor alle ADR gangers… er kan nog gestemd worden in de Wereldwijzer Finaleronde reisawards

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=65559

ik heb gestemd:)

van hoe laat tot hoe laat is de markt in Turgutreis?

Van s’morgens een uur of 9, tot een uur of 1 a 2 s’middags dacht ik.

Wij gingen in ieder geval altijd zo na het ontbijt, zo rond een uur of 10.

Volgens mij is de markt tot een uur of 5.
Als je niet van heel druk houdt vroeg of laat gaan.

>>> 25 april ADR

wij gaan altijd heel vroeg naar de markt, zo rond een uur of 8 - half 9. Is dan ook niet zo warm en kalmer. Maar ik geloof dat de markt open is tot 18u of misschien wel 19u. Scheelt ook heel wat qua drukte. Maar wij vinden hem wel de moeite hoor !

Hoi Allemaal!

De markt hier in Turgutreis begint rond 08.30 uur en is tot ongeveer 19.30 uur in de zomer! Zoals andere ook al zeiden raden wij ook aan om of `s morgens vroeg te gaan of rond een uur of 14.30 uur, dat zijn de meest rustige uren om naar de markt te gaan!

Nog een week en dan komt Bianca1969 al! En het duurt nu niet lang meer of alle Juni Vakantie gangers kunnen ook hun koffers alvast gaan pakken!

Als er nog nieuwe mensen naar Turgutreis op vakantie gaan dan vind ik dat leuk om te horen!
En voor iedereen: Als jullie nog vragen hebben dan beantwoord ik ze uiteraard graag!

Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

Joehoe,…heb al een BERG voorpret :vak02:
Ben echt aan het aftellen :vak01:

We kijken allemaal de dagen om denk ik zo.

Hoi Allemaal,

Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt over Turgutreis, dan is het onderwerp over Turgutreis weer lekker fris en kunnen we hier verder praten, goed?

Groetjes Stacey

Hoi Allemaal,

Natuurlijk voorzie ik ook graag deze zomer weer mensen van Informatie over Turgutreis!
Dus als er iemand vragen heeft over Turgutreis, dan beantwoord ik ze graag!

Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

Hallo Stacey natuurlijk hebben we jullie ook weer bezocht en een aantal keer koffie gedronken,
waren maandag ook nog langs geweest. Het was weer heerlijk misschien volgend jaar maar weer.
Doe Dolly de groeten, en voor iedereen die nog plaats over heeft in zijn koffer Stacey is gek op jonge kaas en pindakaas.

Stacey goed seizoen doe de groeten aan je familie, en wie weet…

Groetjes Bianca en familie:vak01: