Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

:tongue: Just kidding Beps… weet je toch wel :wink:

:zon02::zon02:Ooh mensen, wat verheug ik me erop om jullie allemaal te leren kennen…fantastisch. De vakantie kan bij voorbaat al niet meer stuk volgens mij :thumbsup::thumbsup:

Zijn er hier nog mensen die foto’s hebben van ADR en Turgutreis ? Heb er al een aantal voorbij zien komen op www.vakantiereiswijzer.nl, maar zijn altijd dezelfde soort plaatjes daar …vooral van eten :smiley:
Zou het sowieso erg leuk vinden om van jullie wat te horen over evt. excursies/uitstapjes die de moeite waard zijn.
Las op de site van Ozzy’s Bar iets over “zwemmen met dolfijnen”…is al jaren een wensdroom van me :wub:

Dit wordt trouwens onze 4e vakantie naar Turkije,…tot nu toe iedere keer een ander hotel. Eerste was het leukst, in Bitez!

NB: hoe krijg ik trouwens de foto hier onder mijn naam ? Heb al een profielfoto geupload, maar is hier dus niet zichtbaar.

:dag::dag: groetjes van

Carla

Cyn : strakkies denken ze nog dat jullie onze begeleiders zijn :lol::lol::lol:

@Oma Carla:

Daar kan ik je helaas niets over vertellen. Wij gaan meestal 2 x per jaar een week ergens naar toe en nu dus weer naar Turkije. Veel tekort om dan excursies te doen. De enige exursie die wij ooit gemaakt hebben daar ( Alanya), was een bootreisje over de rivier bij Manvavgat en naar de watervallen en goudshop.

Mijn vakantie bestaat uit: eten, zonnen, eten, weer zonnen en af en toe mee doen met de animatie, om in conditie te blijven :lol: en dan weer op het bedje. Tijd voor koffie met cake, weer eten en dan s,avonds lekker wandelen en shoppen.

Hier en daar op een terrasje zitten, wat drinken, mensen kieken, terug naar het hotel en zien wat daar te doen is. Meestal moeten we dan de polsen trainen (zegt Toos) met een paar cocktails. :lol:

M.a.w. een relaxvakantie dus! :king:

Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn, die al wel het een en ander gezien en gedaan hebben. Misschien kunnen zij jou meer vertellen.

Huize Zonneglore. :lol:

Roanna : zie je het voor je???en ons laten bedienen door al die mooie jonge obers want onze hubs gingen toch graven of zoiets, opgravingen of??? hahahahaha enne ja natuurlijk polstrainingen, heeeeel belangrijk

Oma Carla kijk even bij Ark* reizen, en klik daar Aegean Dream Resort aan, daar staan heel veel foto’s en niet alleen van het eten…hiihhihii

hier het linkje

@ allemaal:

bedankt weer voor jullie reacties !
Enne…ook ik ga voor de relaxvakantie hoor, lekker met een stapel boeken en je hebt geen kind meer aan mij. De polstraining zien we ook wel zitten, hahahahaha
We zijn zelf ook niet zulke excursie-liefhebbers, maar omdat we 15 dagen gaan vinden we 1 of 2 uitstapjes altijd wel leuk om te doen.
Misschien dat Stacey wat meer kan vertellen, dus zal eens krabbelen op haar Hyve.

Had al foto’s gezien bij Arke, Neckermann etc…zijn toch altijd een beetje dezelfde foto’s. Ga zelf wel wat leuke pics maken daar, hihihihihi

OOOOH ik heb er nu al zin in!!! :smiley:

en… mooie jonge obers!!! :wub: kom maar op!! Oh nee mams heeft me gewaarschuwd… ze gaat niet weer elk jaar 3/4 keer naar Turkije :wink:

Cyn : is ook al geen geruststelling voor je mams dat wij erbij zijn he:lol:

@Cynthia: Zeg maar tegen mams, dat IK wel een oogje in het zeil zal houden en op mij kan ze rekenen. :crybaby: :biggrin: :redface: ( Kan nog niet eens op mezelf passen) :stuck_out_tongue:

hahahahahah

Maar leuke mensen werken er;)

@Stacey: als de rust is wedergekeerd dan komen er nog 2 jouw kant op hoor.
maardat is pas in september dus je kunt eerst lekker bijkomen van de groep;)

Groet

Hoi Jac,

Hartstikke leuk dat jullie ook weer komen! Wanneer komen jullie in September?? Ook weer naar Aegean Dream?? September is ook een lekkere maand hoor, is het ook nog heerlijk warm, maar zoals je zegt wel na de drukte haha!
Groetjes Stacey

ook ik ga naar Turgutreis en ook naar Aegean Dream:zon02:
Voor de eerste keer naar Turkije, ik ben zeer benieuwd.
We willen vanuit Turgutreis een excursie maken naar Efeze, is dat ver daarvandaan? Wat is beter, via de reisorganisatie of plaatselijk?

Hoi Bird12,

Het is zeker mogelijk om vanuit Turgutreis de excursie te maken naar Efeze, u kunt dit doen via uw reisorganisatie of via een touroperator hier in Turgutreis. Voor deze excursie bent u wel een hele dag weg, ook kunt u deze excursie in combinatie met de excursie Pamukale doen en dan bent u 2 dagen weg met overnachting.
Wanneer komt u precies vakantie vieren?
Als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!
Ik hoop nog wat van u te horen!
Groetjes Stacey

Hoi Tjucky,

Wens je zoals elk jaar wederom een goed seizoen…en zoals ik je altijd vraag,verwen de Dames goed als ze op bezoek komen.

Het gaat je goed,komend seizoen;

Groetjes,

Hans.

en dit jaar zijn er velen van ons he Hans?:biggrin: heb er zin an

Hoi Hans,

Maakt u zich maar geen zorgen hoor! Wij zullen iedereen weer hartelijk verwelkomen en met alle gastvrijheid verwennen!

Groetjes Stacey

ja hoor!!! Het komt altijd goed!!!

Groetjes Jac