He Zara,
Nee ik heb geen vriend daar. Ken wel een jongen die daar bij een hotel werkt. We hebben nog steeds contact, dus weet niet waar dat op uit gaat lopen B). Heb jij wel een vriend daar?
He Zara,
Nee ik heb geen vriend daar. Ken wel een jongen die daar bij een hotel werkt. We hebben nog steeds contact, dus weet niet waar dat op uit gaat lopen B). Heb jij wel een vriend daar?
leuk, ben je al vaak in marmaris geweest?
ik heb nu bijna 3 jaar een vriend daar… ik ben in juni eindelijk klaar met m’n opleiding, dus kan voor een langere tijd daarheen.
hoi Priscilla,
Mijn vriend heeft een exursiebureau en die werkt dus samen met duikboten uit Icmeler!! Wie weet is het jou boot wel! ![]()
Heb je een naam van de boot zelf??
Gr. Magda ![]()
hey magda 1982 je vroeg waar club pineta lag:
Hotel club pineta ligt vlabij Hotel Green Nature en bij Pineta Deluxe.
5 minuten van elkaar vandaan ( de drie hotels).
Sommige komen hierlangs met de bus als ze naar Icmeler gaan.
groetjes besmile
Ik ben nog maar 1 keer in Marmaris geweest en het is mij zo bevallen dat ik er wel wilde werken. Ik wilde sowieso altijd al een tijdje in het buitenland werken en net als jij ben ik nu eindelijk klaar met mijn opleiding en heb ik de kans.
Magda, Divers Delight heeft twee boten eentje heet de Divers Delight en de andere Pro Diver. Zou grappig zijn als je vriend daarmee samenwerkt. ![]()
Groetjes Priscilla
Hoi Priscilla,
Ik durf niet te zeggen hoe die boot heet, maar wie weet is het hem! Zou idd wel heel leuk zijn!
groetjes Magda ![]()
Heyhey!!
Morgen ga ik naar het reisbureau om te kijken of zij nog goedkopere tickets hebben dan wat ik op het internet heb gevonden, maar heeft iemand misschien nog tips en ideëen om van de luchthaven naar het hotel te komen als je geen pakketreis hebt? Daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Wel spannend nu het allemaal zo definitief wordt hoor!
Liefs, Aniek
heey Aniek!
ik heb hier ook al naar gevraagd op het reiosbureau. Maar ze zeiden dat je van te voren ook naar zo’n reisorganisatie kon bellen en vragen of je ook mee kon reizen met hun, dit kost je dan warschijnlijk iets van 20 €. Ook als ze zeggen dat alles vol zit, kan je het daar als nog proberen te vragen. Het zou iig wel goed komen (zeiden ze tegen ons). En mocht het zelfs dan nog niet kunnen, dan kan je altijd nog een taxi nemen, dan moet je wel van te voren de prijs afspreken!!
Heey en wij hebben ook eindelijk een baan!!! Nou ja nog niet definitief maar we hebben contact gehad met een turkse man en hij zei dat hij nog wel wat wist voor ons
Zelfs voor maar 1 of 2 maanden!
Binnenkort horen we meer
Dus ik hou jullie op de hoogte! Ohw ben zelf ook wel heel benieuwd ![]()
Groetjes Rieneke
Hoi Aniek,
Wat leuk allemaal! Maar je kunt denk ik idd misschien met een bus mee. Schijnt dat toch veel mensen dat ook doen. De meeste bussen zitten nooit helemaal vol. Ze hebben vast wel een plekje voor je!
En daarbij is het natuurlijk altijd goedkoper dan met de taxi…
Maar als je je ticket via een reisbureau zelf boekt, vragen ze meestal aan je of je transfer heb, zo niet dan kunnen zij je helpen.
Succes en hou ons op de hoogte!
Gr. Magda ![]()
Hey!
Bedankt voor de reacties… Ik zal wel eens naar wat reisorganisaties gaan bellen dan komt het vast wel goed! Ben nu druk bezig met het regelenen van verzekeringen, vaccinaties en mijn ticket natuurlijk! Op het reisbureau hadden ze geen goedkopere tickets dan wat ik op het internet heb kunnen vinden, dus dat wordt toch maar via internet boeken dan!
Voor diegenen die nog geinteresseerd zijn in een baantje bij Club Hotel Pineta, waar ik ook ga werken, kunnen mailen naar de animatie-chef: alpdoy@hotmail.com (wel in het engels!
) en zeg maar dat je dat adres van mij hebt, wie weet heeft hij nog iets voor je!! Ik zou het iig wel erg leuk vinden als er mensen komen werken waar ik ook nog nederlands mee kan praten! Succes!!!
Liefs, Aniek
Hoi Aniek,
Ik weet niet of je al heb gebeld met een reisorganisatie, maar ik zou zeer zeker even met Oad reizen bellen. Die bussen zie ik echt altijd staan op de luchthaven!
Gr. en tot in Marmaris!
P.S. weet je al wanneer je vertrekt?
Magda ![]()
Ok meiden, ook hier even een rijtje met wie er als wat gaat werken. Raak nu een beetje het overzicht kwijt!
Magda: verkoop excursies en kleding
Zara85: verkoop excursies
Priscilla: duikboot
Aniek1986: club Pineta
Deniz: ?? sorry, maar ik weet het even niet meer!
Vul maar aan allemaal, groetjes,
Magda ![]()
Magda: Verkoop excursies en kleding!
Zara: Verkoop excursies!
Priscilla: Duikboot!
Aniek: Club Pineta!
Deniz: Reisbureau!
![]()
Groetjes…
~Deniz~
haha Deniz,
Dacht ik al, maar ik dacht als ik het verkeerd invul, oei oei oei.
haha!
Groetjes, Magda ![]()
Dat had dan toch niks uitgemaakt ![]()
Leuk om te zien wat iedereen voor een werk gaat doen in Turkije!
Nog eventjes en dan zijn we al lekker daar!
Groetjes…
~Deniz~
Joehoe! 5 meiden al! Nog meer mensen die in Marmaris/Icmeler gaan werken?
Groetjes, Magda ![]()
Ja echt super hoor!!! Wanneer vertrekken jullie eigenlijk allemaal? Dan kunnen we dat er ook even bijzetten…
Het zou wel erg leuk zijn als we elkaar daar dalijk een keer tegen gaan komen!! Ik probeer ook wel om iedereen hier op het forum op de hoogte te houden, maar weet nu dus nog niet hoe vaak ik daar online kan…
Ik heb trouwens bij Corendon geinformeerd, zij bieden gewoon losse transfers aan vanaf de luchthaven naar het hotel/centrum voor €20.- p.p. enkele reis. Dus dat kan ik ook nog doen.
Tot snel weer allemaal!!!
Liefs, Aniek
Ohw ja, alvast een begin van het rijtje dan:
Magda: Verkoop excursies en kleding!
Aniek: Club Pineta! –> 31 Mei!!!
Magda: Verkoop excursies en kleding!–> 3 Mei!
Aniek: Club Pineta! –> 31 Mei!!!
Groetjes, Magda ![]()
Ik las dat iemand hier de yapi kredi bank heeft. betekent dat dat je in Turkije geld kunt storten op je eigen rekening?
Kun je als toerist gewoon een rekening openen daar en wat heb je allemaal nodig?
Kun je ook (kosteloos)overschrijven van bijv. je yapi kredi rekening naar postbank? En hoe lang duurt dat?
Heb je bijv. ook een soort van girofoon mogelijkheid?
Mijn rekeningen moet ik nl wel gewoon doorbetalen als ik daar zit, en daarvoor moet ik wel geld kunnen storten.
Als je dat gewoon steeds opstuurt naar NL, is dat hartstikke duur!!
Ik ben benieuwd naar hoe dit mogelijk is!
Groetjes D