via dit forum is het misschien een idee om met andere mensen te kletsen/ervaringen te delen die ook met eurocamp weg gaan aanstande zomer, of die er al voor hebben gewerkt. Ikzelf ga halverwege juni weg en ben ook erg benieuwd wie er nog meer gaan… dusss reactie achterlaten graag! en anders mag je me toevoegen bij MSN: ninabossink@hotmail.com
ik ben opzoek naar mensen die voor een van de bovenstaande organisaties in het buitenland hebben gewerkt. ik wil dit gaan doen in de periode april tot september en ben op zoek naar info van mensen die er ervaring mee hebben. stuur aub niet een berichtje dat ALLES top was, maar vertel ook de negatieve dingen
Hoi Bas,
ik werk zelf voor de animatie compagnie en vacansoleil en over de organisaties kan ik je echt niets negatiefs vertellen, het werk zelf is ook heel erg leuk je moet er alleen wel rekening mee houden dat je wel 24 uur per dag op elkaars lip zit… en dat is niet altijd even leuk. Het ligt voor het grootste gedeelte wel aan hoe je er zelf mee omgaat… In ieder geval alvast heel veel plezier van de zomer!
Ik heb bij alledrie die campings die je noemt gesolliciteerd, en ben inmiddels bij Eurocamp aangenomen en vertrek 30 April richting Adriatische kust, Italia!
Ik heb er erg veel zin in, maar had graag nog ervaringen van anderen gehoord in het werken voor Eurocamp…
Heb jij zelf nog iets gehoord, en ga je binnenkort aan de slag??! Ik hoor het graag!!
dag allemaal, ook ik ben aangenomen bij eurocamps, ben erg benieuwd waar ik terecht kom, ik denk ergens richting frankrijk.
Moet zeggen dat ze alles netjes geregeld hebben bij eurocamp. Heb afgelopen week mijn contract gekregen met alle bijbehorende info. zag er allemaal netjes uit. je mag me ook msn-en als je voorpret wil delen! ninabossink@hotmail.com
Heb zelf bij Roan Comfort Camp (nederlandse organisatie) in Frankrijk gewerkt. Al die maatschappijen zijn vergelijkbaar. Ondanks alle prachtige functieomschrijvingen bestaat je werk voornamelijk uit het schoonmaken van tenten en caravans. Je leeft heel intensief met je collega’s, daar moet je ook wel tegen kunnen. Als je op zoek bent naar rust moet je het vooral niet doen, over het algemeen is het elke avond feest! So far de eventuele negatieve kanten van dit werk. Mijn ervaring is anders, ik heb een geweldige tijd gehad! Dus als je het allemaal niet te serieus neemt maar wel zin hebt in een party werkvakantie is het absoluut een aanrader!
Komend zomer ga ik voor Eurocamp werken. Zijn er nog meer mensen die komend zomer voor deze organisatie gaan werken en/of zijn er mensen die al voor ze gewerkt hebben? Het lijkt mij heel erg leuk om met deze mensen in contact te komen!
Ook ik ga dit jaar werken voor Eurocamp.
Heb er echt onwijs veel zin in, ben er beniewd waar ik geplaatst word.
Waar hebben jullie je voorkeur voor opgegeven?
Ik had als voorkeur Italie opgegeven. Ik heb een paar dagen geleden een brief gekregen dat ik aan het Gardameer kom te werken. Wanneer vertrek jij? Ik 6 april al!
Ik heb als voorkeur Kroatië opgegeven. Ik vertrek rond 1 juli en blijf tot 8 september. Als je meer wilt weten over Eurocamp dan kun je kijken op www.Eurocamp.nl.
Ik ben bezig aan mijn laatste dagje in Nederland, want ik vanaf 25 maart voor Eurocamp werken, in Italië aan het Gardameer. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Via mijn site http://groups.msn.com/bellofilospinato houd ik iedereen hier thuis op de hoogte.
Groetjes en heel veel plezier met het werken voor Eurocamp!
Zijn er nog mensen die dit jaar voor Eurocamp gaan werken?
Ik ga er zelf ook voor werken deze zomer en zou graag in contact willen komen met mensen die dat ook gaan doen.
Ik ga aankomende zomer ook voor Eurocamp werken. weet nog niet precies waar maar heb als voorkeur Zuid Frankrijk opgegeven. Even afwachten dus… als alles goed gaat vertrek ik begin mei.
Ook ik ga deze zomer voor Eurocamp werken en vertrek begin mei. Ik weet nog niet waar ik kom te werken, maar heb als voorkeur Zuid Frankrijk opgegeven. Even afwachten dus.
Ik ga ook voor eurocamp werken, vertrek 9 mei en mijn
bestemming is helaas nog onduidelijk. Ik hoop
dat het italie word!..Zijn er mensen die ook gaan
en erover willen kletsen…