Werken voor Eurocamp/Keycamp

je deelt meestal een tent in het normale seizoen met 3 personen maar als je in het voor en naseizoen gaat en helpt met de opbouw en afbreken kan het wat meer zijn ! ik denk dat deze personen bedoelen dat je in een courier area leeft met couriers van alle bedrijven iedereen zit dicht bij elkaar (meestal alle tenten naast elkaar) maar dit is ook heel gezellig :slight_smile: het heeft zoals alles zn goede en slechte kanten (schoonmaken slecht en feesten etc goede kant)

Hallo bas,
Wij hebben een 4 sterren camping in Bedoin in de Provence, en zijn op zoek naar een Receptionist vanaf 1 april tot 10 september. Je salaris is tussen 950 en 1000 euro netto voor een 35 urige werkweek. Je moet wel een beetje frans spreken !
Je kunt me mailen als je geintresseerd bent…

ik heb in heel Italie gewerkt voor Vacansoleil, een hele tijd als beheerder en ook als assistent area manager, goeie tijd gehad en alleen maar ligge chillen zelfs een vriendin aan over gehouden, maar voor een 2e keer te doen??? ECHT NIET, dagen van af en toen wel 14-15 uur, en dat voor een schrale 1000 in de maand, 1 jaar is leuk maar dan word het toch echt tijd om normaal te gaan doen.

Deze zomer heb ik 2 maanden voor Eurocamp in Duitsland gewerkt.
Ondanks het slechte weer heb ik echt een supertijd gehad en ik kan het dan ook iedereen aanraden! Het was gewoon een groot feestje, echt heel leuk.

Toch heb ik ook mindere verhalen van Eurocamp en Keycamp gehoord. Teamleaders die te streng zouden zijn, en Campingmedewerkers die van 9 tot 23.00 uur 's avonds nog aan het werk waren!! Ik heb geluk gehad met mijn camping, er was totaal geen controle dus mijn team en ik hadden het heel gemakkelijk.

Zijn er nog meer mensen op dit forum die voor Eurocamp of Keycamp hebben gewerkt? Wat waren jullie ervaringen?

Ik heb op een camping gewerkt in italie, hierbij werkte ik via de camping, maar er werkten ook mensen via die organisatie en die vonden het wel aardig maar waren er niet weg van. Hadden ook wel goede werktijden maar het werk zelf was niet leuk, schoonmaken en nog eens schoonmaken terwijl hen animatie was beloofd, maja de camping had zelf een animatieteam (ik en nog 3 anderen). Van die organisaties ging het niet verder dan een beetje kleurplaten kleuren terwijl gehele speurtochten e.d. hadden.

Hey!

Ik heb deze zomer ook voor keycamp gewerkt in Spanje (costa brava).
Ondanks dat er natuurlijk gewerkt moet worden heb ik een toptijd gehad die ik zeker niet had willen missen.

Mochten de mensen die erover denken om in de zomer 2007 voor keycamp of eurocamp te gaan werken en nog vragen hebben… je kunt mij altijd mailen…

tallie2spain@hotmail.com of bekijk mijn space Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.

Liefs
Chantal

hai ik heb voor eurocamp in zwitserland gewerkt daar was het heel streng nou ja zou het zijn was daar met 3 engelse jongens die zopen en nix deden dus ik was van s ochtends 8 tot s avonds 24 u aan t werk een hele dag poetsen maar echt ik heb er zelf een feest van gemaakt ik heb gewekt zoals ik wilde en geleerd had ik heb alle gasten persoonlijk verwelkomt na dat ze alles hadden ingericht waarna ik ook de avond voor vertrek ook heengegaan ben en heb daar mooie contacten van overgehouden maar mijn teamleader was een watje de areamanager heel streng waardoor ik hem maar gevraagd heb wat die 3 jongens eigenlijk doen en tja mag niet meer voor eurocamp werken vandaar dat ik het een klote organisatie vind maar heb een heerlijke tijd gehad!!!

hai ik heb voor eurocamp in zwitserland gewerkt daar was het heel streng nou ja zou het zijn was daar met 3 engelse jongens die zopen en nix deden dus ik was van s ochtends 8 tot s avonds 24 u aan t werk een hele dag poetsen maar echt ik heb er zelf een feest van gemaakt ik heb gewekt zoals ik wilde en geleerd had ik heb alle gasten persoonlijk verwelkomt na dat ze alles hadden ingericht waarna ik ook de avond voor vertrek ook heengegaan ben en heb daar mooie contacten van overgehouden maar mijn teamleader was een watje de areamanager heel streng waardoor ik hem maar gevraagd heb wat die 3 jongens eigenlijk doen en tja mag niet meer voor eurocamp werken vandaar dat ik het een klote organisatie vind maar heb een heerlijke tijd gehad!!!

Hoi allemaal,

Vanwege de vele onderwerpen over eurocamp/keycamp (holidaybreak) heb ik besloten ze vanaf nu allemaal in ƩƩn onderwerp te ā€œstoppenā€.
Dus, met al je vragen over deze organisatie kun je hier terecht…

Groetjes,
Anouk

HoOi allemaal!

Ik heb binnenkort een gesprek bij vacanssoleil voor junior beheerder of animator, ik heb alleen geen idee hoe de dagen worden ingedeeld!
Blijft er wel tijd voor jezelf over om uit tegaan enzo ?? (heel belangrijk :P)
En wat zijn de gemiddelde verdiensten in Italie? want ik hoor van iedereen wat anders :S

ik hoor et graag!

Groetjes,
Yasmin

hangt van de organisatie af maar over het algemeen hou je genoeg over en heb je meestal een leuke tijd :slight_smile:

Ik heb binnenkort ook een gesprek bij Vacansoleil voor junior beheerder. Wat kan je verwachten bij het gesprek?? Worden je talen veel getest?

Hoi Yvet!

Ik kom net terug van me gesprek! en ja je talen worden getest :wink:

veel suc6!

groetjes yasmin

heeft er iemand hier ervaring met het montage werk? (het opbouwen en afbreken van tenten voor en na het seizoen)

Is dit erg zwaar of moeilijk werk? Moet je echt een ā€œbouwvakkerā€ zijn om dit te kunnen. En hoe reis je, ga je elke dag naar een andere camping etc?

Het is zwaar werk, je moet geen mietje zijn. Zelf heb ik voor vacansoleil opbouw en afbouw Italia gedaan. Het is hard werken gas geven en lange dagen maken. Kun je hier tegen dan heb je een geweldige tijd. Je gaat van camping naar camping. Maar vaak verblijf je op een camping en werk je vanuit daar alle campings in de omgeving af. Dus dat je neit de hele tijd hoeft te verhuizen. Team jonge gasten, iedere avond lekker zuipen, maar wel iedere ochtend weer vroeg aan de gang. Het is niet alleen tentjes op zetten maar ook veel sjouwwerk. ALs je bijv een camping heb met 50 tenten moet er bijv ook overal een koelkast in, 6 bedden enz enz. Sta je beetje sterk in je schoenen en hou je wel van een feesje dan zou ik dit zeker gaan doen. Succes

heey
ik heb 2 seizoenen gewerkt voor eurocamp het is heel leuk werk maar ik zal de wat mindere punten zeggen
het meeste wat je doet is schoonmaken elke dag is schoonmaken 6 dagen per week ehoud hier rekening mee hier draaid ook alles om het kan ook zijn dat je op sommige dagen pas laat klaar ben (12 of 1 uur snachts) omdat er mensen nog niet zijn aangekomen.Je slaapt in een tent dit is in de zomer erg warm.dit zijn een paar dingen die meestal niet als leuk gevonden worden ik had er geen problemen mee maar houd er wel rekening mee dat ze alles mooier maken dat het is.
Maar ondanks alles heb ik er wel altijd een leuke tijd aan over gehouden wil je meer weten mag je dit altijd vragen
groetjes

he hallo ,
:retard:
ik moet zeggen dat ik blij was dat ik met kinderen aan het werk was,want als je een ā€˜normale courier’ bent zoals ze het noemen is het behoorlijk veel poetsen en bijna geen contact met de gasten.
ok ligt het eraan hoe oud je bent en wat je instelling is want de gemiddelde leeftijd is ongeveer 19 jaar en er wordt behoorlijk gedronken en gefeest.
als je meer wilt weten mail me maar op [EMAIL=ā€œblunthoofd@hotmail.comā€]blunthoofd@hotmail.com