hallo allemaal,
ik, 19 jaar, ga werken voor eurocamp/keycamp, weet nog niet waar ik geplaatst word (frankrijk, groot-brittannie) maar ga vanaf halverwege juni tot en met eind aug. ik zoek mensen die ook gaan werken via deze organisatie of die er ervaring mee hebben…
hoi
Ik wil ook graag werken, het liefst in zuid frankrijk! ik heb nooit van eurocamp gehoord, maar het lijkt me erg leuk om daar te werken. Heb jij al gesolliciteerd? laat even weten mijn email is: ikbenkees3@hotmail.com
Oja, ik ben paul en ik ben 19 jaar en ik ben in ieder geval niet zo stom als mijn email adres.
ik hoor graag iest van je
groetjes Paul
Hoi,
Ik wil er ook graag gaan werken (stage lopen), maar ik ga dan vanaf 1 juli. Ik wil zelf heel graag naar frankrijk en dan ook naar een bepaalde plaats ik heb de camping gezien vandaar. Maar ik ben vergeten waar ik me kan inschrijven :huh: , en dat zou wel handig zijn. Weet jij waar dat moet? Mail met ff chan_tee@lycos.nl
Groetjes Chantal
hoi,
ook ik zou graag de site willen weten van eurocamp. ik ben bijna klaar met school en wil daarna graag gaan werken in het buitendland.
je kunt het me mailen naar jachtschotel@hotmail.com
Iedereen die er aan denkt om voor Eurocamp te gaan werken: NIET DOEN! Ze spiegelen het allemaal heel mooi voor, maar in werkelijkheid komen van al die beloftes weinig terecht. Bovendien kun je bij andere organisaties meer verdienen en die hebben betere arbeidsomstandigheden.
Ik heb 2 zomers voor Eurocamp gewerkt, en het laatste jaar hebben ze mij 28 uur ALLEEN laten reizen van Frankrijk naar Italië. Midden in de nacht zat ik in m’n uppie in de metro van Parijs, evenals in de nachttrein. Niet echt prettig als vrouwelijke reiziger… Vantevoren werd hier niets over gezegd.
Mocht je nog details willen, laat dan hier een bericht achter, dan e-mail ik je. O ja, Keycamp valt onder hetzelfde bedrijf, dus dat is ook niet aan te raden! Je kan beter bij VacanSoleil gaan werken!
[FONT=Geneva][COLOR=purple] Heey I-ke!
Ik zit er wel aan te denken om voor VacanSoleil te gaan werken deze zomer, heb jij dat al gedaan? En wat was je functie dan? Beviel het een beetje?
Ik heb alleen het probleempje dat ik pas in Juni 18 jaar wordt…
Nouja, ik hoor het wel van je, hoop ik!
:huh: Anouk
Heey ondernemende mensen
Ik heb in 2001 3mnd voor Eurocamp op een camping in Zuid-Frankrijk gewerkt, en het is me SUPER goed bevallen, echt geweldig!!!
Alles werd goed geregeld, alleen was het wel lang afwachten tot je wist waar je geplaats was, dus dat was ietsje minder, maargoed ook weer spannend.
De verdiensten zijn redelijk, ik kon me er goed mee redden, maar het is geen vetpot, je moet het meer doen voor de uitdaging dan voor het geld. Ik zat in een echt heel erg leuk team, super gewoon.
Mijn functie was Camping-Courier en dat houdt in, dat je zowel schoonmaak als receptie werk doet, het schoonmaken vond ik helemaal niet erg, lekker ouwehoeren met elkaar, geweldig toch.
Zelf zou ik het niet voor de 2keer willen doen, omdat ik niet snel 2x hetzelfde zou gaan doen en tja nu zou ik graag wat hogerop willen.
Maargoed ik zou zeggen, ga er gewoon voor, ik weet zeker dat je de tijd van je leven hebt.
Mochten jullie nog wat willen vragen of wat dan ook, stuur me dan maar even een mailtje naar lovely21@dolfijn.nl, want ik kijk niet zo vaak op deze site, oke!?
Nou heel veel plezier voor de mensen die dit gaan ondernemen en voor de anderen succes met het zoeken van iets anders.
Ohja en mensen die dit jaar met me mee willen naar Spanje, let me know ik zoek nog een reismaatje…
Doeidoei Groetjes Maaike.
Ik ken Eurocamp en Keycamp als degelijke en betrouwbare bedrijven.
Vacansoleil daarentegen totaal niet !!! Daar zou ik nooit voor gaan werken.
Alleen laten reizen? Ze kunnen toch moeilijk 18 uur lang iemand je hand laten vasthouden?
Als je ervoor kiest om zo’n baantje te nemen mogen ze ook wel wat zelfstandigheid en lef verwachten…