Wie Gaat Er Dit Jaar Naar Eurocamp?

Ik wil graag weten of er nog meer mensen dit jaar voor Eurocamp gaan werken. Ik heb gesolliciteerd en ben aangenomen. Ik weet alleen nog niet in welk land ik moet werken. Ook zou ik graag in contact willen komen met mensen die dit al hebben gedaan. Ik wil graag weten hoe jullie het hebben ervaren. Mijn emailadres is : miss_m_r_@hotmail.com. Ben vaak op msn dus voeg me maar toe als je wil. Of stuur een mailtje. :slight_smile:

Groetjes Manja

hey hallo,

ik wil deze zomer ook via Eurocamp gaan werken. Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek. Ik lees hier op dit forum dat bij hun alles in principe wel goed geregeld is. Maar ook dat je er niet zoveel schijnt te verdienen. De ervaring staat natuurlijk voorop…maar ik moet volgend jaar wel weer mn studie betalen. Als ik die twee dingen kan combineren?..?

zijn er hier verder nog meer mensen van mijn leeftijd (26) die deze zomer bij eurocamp willen werken? of heeft iemand nog meer goede ideeen? wat me heel leuk lijkt is om op een camping in Frankrijk te werken, in de buurt van Parijs :slight_smile:

groetjes,
frummel

ik wil ook maar ben te jong ben ben nog maar 17 :frowning:

maar goed
kan wel soliciteren niet geschoten is altijd mis :stuck_out_tongue: :smiley:

denk alleen nie da t heel veel nut heeft :stuck_out_tongue: :frowning: