wie heeft er gewerkt voor eurocamp?

hallo allemaal !

ik ga deze zomer waarschijnlijk in frankrijk werken via eurocamp. wie heeft ervaring met deze organisatie, qua werken dan.

ik hoop gauw iets te horen :smiley:

Ray

heyy hoi! Ik ben 2 dagen geleden aangenomen bij Eurocamp/keycamp. Voor mij is het de eerste keer dat ik dit soort werk ga doen, en het lijkt me te gek! misschien leuk om wat over en weer te mailen? Ik weet nog niet waar ik heen ga, of Frankrijk, of Groot brittannie… best spannend allemaal. heb jij al wel een sollicitatiegesprek gehad?? Nou hoor het anders wel! Trouwens , heb wel het idee dat alles erg goed is geregeld bij deze organisatie (verzekeringen, reis naar plaats van bestemming etc…)

ey…
ik heb ook gesolliciteerd bij eurocamp… en ook voor mij zal dit mijn eerste keer worden. ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek… moet nog even bellen voor een afspraak. ik was ook opzoek naar mensen die voor eurocamp gewerkt hebben maar het lijkt me wel leuk om te mailen over jullie ervaringen met eurocamp…

laterzzz

hey hey !

leuk dat je ook bent aangenomen nina,en marco jij suc-6 met je sollicitatie :wink:

voor mij wordt dit ook de eerste keer,en het lijkt me erg leuk op te beginnen.
helaas moet ik eerst het contract terugsturen,dan hoor ik pas waar ik geplaatst ben en vertrek data`s.

ik denk ook dat het wel goed zit bij euro/keycamp,alleen moet je het engelstalige contract wel goed doorlezen.

als jullie willen mailen ; raymondwilderom@hotmail.com

greetz Ray

hey raymond, ik ga vandaag het contract goed doorlezen en versturen. welke landen heb jij opgegegeven om te gaan werken? ik Frankrijk en Groot brittannie… mijn mail is: ninabossink@hotmail.com

doeggg

Hey allemaal!!

Ik heb al een tijdje lopen zoeken naar zo’n forum met mensen die ook voor Eurocamp gaan werken! Leuk! Ik ben nu 3 weken geleden aangenomen, en kom op de Adriatische kust te werken! Italie was ook mijn voorkeursland, dus ik was er erg blij mee! Ik wist trouwens helemaal niet dat er ook campings in Groot - Brittanie waren!
Ik ben het idd met jullie eens, het lijkt allemaal perfekt geregeld te zijn! Moeten jullie trouwens ook eerst naar Hoeven, en wanneer vertrekken jullie??

Liefs, Rachel

hoi!

Mij is verteld dat er wel campings waren in UK, maar maakt niet uit, want ik heb als ander voorkeursland Frankrijk opgegeven, dus ben erg benieuwd waar ik terecht kom. Ik weet ook nog niet hoe het precies gaat met aanvragen van een enggels sofinummer. Ik geloof dat je dan vanaf amsterdam naar calais (FR) vertrekt en dan naar Dover. maar ja, het is allemaal wel afwachten…

oh ja en ik vertrek halverwege juni als het goed is… 8)

Heb zelf een jaar of 5 geleden 3 maanden voor EuroCamp gewerkt. Eerst naar Engeland voor 1 dag (visum ophalen) dan voor een ahlve week training in Parijs. Erg leuk. Je krijgt pas in Parijs (aan het einde van de cursus te horen naar welk land/ streek je gaat en met wie) Ik ging samen met een vriendin en nog wat andere naar Italiƫ/ Toscana. Hier kregen we te horen dat we sa :)men naar Elba mochten (geweldig eilandje voor de kust van Italiƫ) We zaten op camping Rosselba La Palme. Hebben een geweldige tijd gehad! Als het ff kan probeer daar dan terecht te komen! Veel plezier!
Gr
Eefje

oh als ik dit hoor begint het helemaal te kriebelen! ;D

Ooowww, ik heb nu 5 dagen geleden een brief gekregen van Eurocamp, met daarin de meeste reisgegevens. Er staat bij bestemming ā€œCentral Adriaticā€ dus ergens langs de Adriatische kust. De exacte plaats en camping zijn nog onbekend! Elba lijkt me ook geweldig!! Ik ben heel benieuwd, en hoop echt dat het een leuke tijd wordt!!!

Groetjes! Rachel

He hallo,
Ik heb vorige zomer voor eurocamp gewerkt op camping la Brasilia in Canet plage in Frankrijk. Ik deed de kinderanimatie voor kinderen van 4 tot en met 13 jaar. Ik werkte met nederlanders, duitsers en engelse.
Ik vond het erg leuk om met kinderen te werken. Als je het een beetje slim aanpakt kan je je eigen tijd indelen.
Ik heb ook een aantal dagen als courier gewerkt. Verkijk je er niet op want je moet meer schoonmaken dan je denkt. Sommige in mijn team hadden er een hele andere verwachting ervan.
Het beste is als je er helemaal geen verwachting van hebt.
Neem kleine douche flesjes mee naar de training en koop de rest van de douche spullen daar, dat scheelt een hoop gesleep van spullen. In het vliegtuig mag je eigenlijk maar 15 kilo meenemen en als je met de trein naar je bestemming moet en je gaat eerst naar parijs dan kan je beter een grote backpack nemen want die trappen op de stations en bij de metro (hoogstwaarschijnlijk dat je moet overstappen) zijn een hel.
Engelse leiding is over het algemeen erg hierarchisch, zo van ik ben de baas dus je moet doen wat ik zeg. Zeg het gewoon als je het er echt niet mee eens bent en als dat niet werkt laat je ze gewoon lullen. Je bent daar voor je plezier. Het is wel hard werken maar als je je flexibel opstelt heb je er de tijd van je leven. Kom wel voor jezelf op. De meeste hebben er een geweldige tijd. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

Veel plezier allemaal

wendy

hoi! bedankt voor je verhaal, nu heb ik een beter beeld van wat me te wachten staat als ik richting frankrijk ga. Ik denk inderdaad dat er veel mensen zijn die denken dat het lang leve de lol is, maar zich vergissen omdat je toch hard moet werken. Lijkt me in ieder geval super om met verschillende nationaliteiten te werken en nieuwe mensen te ontmoeten. en inderdaad, ik zie wel wat het wordt!! thanksss

Hallo,

Ik heb afgelopen zomer in Zuid-Frankrijk gewerkt voor 9 weken als campingmedewerker. Het is mij erg goed bevallen, Eurocamp is goed georganiseerd, het werk is afwisselend en de campings zijn vaak erg leuk met veel activiteiten. Zowat alles wordt voor je geregeld. Wat ik wel lastig vond is dat ik voor ik ging heel weinig informatie had gekregen.
Maar het is zeker een ervaring die die moeite waard is.
Bovendien gaat je engels er ook heel veel op vooruit, bijna alle mensen die in Frankrijk voor Eurocamp werken zijn engels of nederlands en vaak wordt er op de campings ook veel engels gesproken. Dit geldt ook voor de gasten.

Ik wens je heel veel plezier.

Hai,

Ik heb twee jaar geleden gewerkt voor Eurocamp en heb de tijd van mijn leven gehad. Even wat tips: Staar je niet blind op de landen die je hebt uitgekozen, want daar wordt vrijwel geen rekening mee gehouden, ik wilde graag naar Italie of Frankrijk, maar ben uiteindelijk 5 maanden in Oosterijk geweest. Ga voor de ervaring en niet voor het geld, want je verdient niet veel, maar de ervaring maakt je rijk. Ik werkte met alleen maar engelsen, in het begin was dat best lastig, maar ik heb vrienden voor het leven gemaakt. Je slaapt met elkaar in tenten en het is eigenlijk naast het werken iedere dag feest!!!

Je kunt ervan uitgaan dat je voldoende vrije tijd over houdt om leuke dingen te doen. Het is echt de moeite waard, als je vragen hebt mail me op marjolijnschrijver@hotmail.com

groetjes,
Marjolijn

Hoi Allemaal!
Ik heb vorig jaar ook gesolisiteerd voor eurocamp en was ook aangenomen, maar ik hebhet toch afgezegt omdat ik anders twee weken te laat kwam op mijn school.Vinden jullie dat niet vervelent?
Nu zit ik zooooo te twijfelen of ik het wel of niet moet doen!Wie haalt mij over?
Ik ben namelijk erg bang dat het tegenvalt
Groetjes van Renee

Je moet het gewwon doen, Het wordt een ervaring die je nooit zult vergeten!!!
Als je t niet probeert zul je nooit weten of t zonde was om t niet te doen.
Ik heb gesolliciteerd bij een ander verhuur bedrijf maar heb nog niks gehoord, maar als ik aaangenomen word ga ik zeker.
Heb al eens zes maanden in het buitenland gezeten, en was mij prima bevallen