ik zit in het laatste jaar van mij opleiding, en heb straks dus eigenlijk alle tijd om leuke dingen te doen… het lijkt me tof om volgend jaar naar zuid afrika te gaan maaar dan eerst ff op een leuke manier geld verdienen… dus ik dacht eraan om in de zomervakantie voor eurocamp/keycamp te gaan werken…
wat kan ik daar nou verdienen als parkmedewerker?? ik heb ze wel gemaild maar krijg geen reactie.
heeft iemand ervaring ermee ofzo? is het leuk?? werkuren???
anders kan ik net zo goed in de vakantie hier in harderwijk blijven werken…
Ik heb eerst ook gesolliciteerd bij Eurocamp.
Maar ik vond het maar en rommelige organisatie. Ik kreeg steeds te horen van, we laten dan en dan wat horen. Maar er kwam nooit iets van. Je verdient trouwens minimumloon, of nog lager. Het is dus geen werk waar je rijk van wordt.
Je kunt beter gewoon rechtstreeks naar campings mailen. Dat heb ik ook gedaan. En heb nu werk gevonden op een hele leuke camping:).
Succes ermee!
Ik heb ook gesoliciteerd bij eurocamp en bij mij kwam de organisatie goed en profesioneel over. ik ben aangenomen als children courier en vertrek over 12 dagen naar frankrijk.
ik had gemaild naar eurocamp en kreeg na een aantal dagen gewoon een reactie terug, dus het kwam op mij wel professioneel over. ze zijn nog erg druk met het zoeken van personeel voor de zomer, dus gewoon solliciteren!!
werk op een camping is vooral om ervaring op te doen en je talen beter te leren spreken.
je moet er ook vanuit gaan dat je 6 dagen per week werkt, en dat zijn lange dagen.
als je iets wilt gaan doen waar je veel mee verdient zou ik iets anders gaan zoeken.
het loon ligt zoals bij de meesten op ongeveer 150 euro per week. Bij hun krijg je wel je reis en accomodatie vergoed. Dat is ook bij lang niet alle zo. Helemaal zo slecht niet dus…
Heyhey
Ik heb afgelopen jaar voor eurocamp gewerkt als Children’s courier. Ik heb daar de tijd van mijn leven gehad, ik ben er 5 maanden geweest en zou dit jaar weer zijn gegaan als ik niet net een baan had gekregen. Ik verdiende 150 euro in de week. Het werk van een courier is vooral schoonmaken. Dit heb ik zelf ook gedaan. In de 1e maand heel veel en op het eind met alles afbreken. Soms als het heel warm is is dit niet prettig, maar als je leuke collega’s hebt dan valt het allemaal heel erg mee. Ik kan het telefoonnummer van mijn Area manager (de hoogste baas waar je mee te maken krijgt) wel voor je opzoeken. Je zou haar kunnen bellen, en zij kan je alles vertellen over het werk en wat je verdient. Dit gesprek zal wel in het engels moeten (of frans). Als je hierin geinteresseerd ben moet je even mailen. saskiaaaaaa@yahoo.com