.
Meestal rond februari beginnen tentenverhuurbedrijven zoals Eurocamp, Roan etc. mensen te werven voor volgende zomer. Goed de advertenties in de gaten houden!
Hoi Hoi…Eurocamp is al begonnen met het werven van nieuw campingpersoneel.
Ik heb afgelopen zomer 5 maanden voor eurocamp gewerkt en het super naar mijn zin gehad. Ik zat op de camping Pra delle Torri in Caorle in Italie. Erg leuk.
Maar ik heb mijn contract voor volgend seizoen al getekend. Dus kijk op www.holidaybreakjobs.com voor meer informatie.
Succes
Groetjes van kelly.
Originally posted by Yvette Portengen@03-09-2004, 17:10:37
** Buongiorno tutto!!
Ik heb afgelopen zomer 3 weken lang een taalcursus in Italië gevolgd en aangezien ik mijn vakantie sowieso weer in Italië wil doorbrengen (en ik door mn spaargeld heen ben) lijkt het me voor volgend jaar erg leuk om in Italië te werken! Ik zou dan graag als animatrice, receptioniste of achter de bar willen werken. Ook lijkt het me leuk om gasten te verwelkomen en daarmee contacten te onderhouden.
Heeft iemand goede ervaringen met bepaalde organisaties dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Ciao, Yvette **
hoi hoi, ik heb vorig jaar ook op een camping gewerkt als courier voor SELECTCAMP. super leuke organisatie, leuke leiding, leuke ervaring. Ik heb het zeker niet willen missen. In het begin van de periode moet je tenten opzetten (klinkt minder leuk, maar het is een van de leukste tijden daar) daarna ga je naar je eigen camping waar je gasten ontvangt, contact met ze onderhoud en tweemaal per week doe je iets met kinderen. Het is allemaal een geweldige ervaring, je krijgt er ook nog eens voor betaald en de reis en verblijfkosten worden voor je vergoed. nogmaals in 1 woord geweldig!!! grts. michel
Waarom wil iedereen toch via een organisatie op een camping werken? :unsure: Ik heb de afgelopen 2 zomers ook op campings gewerkt en komende zomer weer. Alle keren heb ik zelf het internet doorzocht en campings die me leuk leken emails gestuurd. Dat lijkt me toch DE manier. Dan heb je direct contact met een camping en weet je van tevoren hoe iets eruit ziet en of je er überhaupt wilt werken. Of ben ik de enige die er zo naar kijkt? :unsure:
Heej Annelies,
Ik wil ook graag werken op een camping in het buitenland, en ik weet juist niet of ik dat via zo’n organisatie wil doen of juist niet. Ik zit alleen wel met het feit dat ik ook wat wil verdienen, en als ik dan de reiskosten zelf moet betalen houd je maar een deel over… Heb jij dan zelf de reiskosten moeten betalen? En zat jij op een grote camping, waarbij ook animatie zat? Of was het vooral horeca gericht-werk? Want dat laatste zoek ik eigenlijk…
alvast bedankt!
ps. je bent niet de enige die daar zo naar kijkt
groetjes,
lucia!