In de zomer van 2009, ben ik van plan samen met een vriendin op een camping te gaan werken in Italie gedurende een week of 6. Wij zijn dan 18 jaar en hebben ons VWO-diploma behaald.
Heeft iemand hier meer informatie over en weet iemand misschien waar wij terecht zouden kunnen?
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
hee,
Ik ga ook met een vriendin op een camping in italie werken (ook 18 en vwo (als het goed is:P))… Ik heb gehoord dat je dit met veel organisaties kunt doen. maar ook dat je dit kunt doen via een camping zelf… Als je het direct via de camping doet verdien je wel meer… dus daar gaat onze voorkeur naar uit. Ik weet alleen niet zo goed hoe je in contact komt met die campings zelf… De organisaties zijn zo op internet te vinden…
Oké, heb je ook voorbeelden van zulke organisaties?
En via de camping zelf, dan is het dus de bedoeling dat je een camping opzoekt op internet en bij deze zelf informeert naar werk?
Heeft nog iemand bepaalde campings in gedachten waar ze nog mensen vragen toevallig?
Beste Miranda & Manon,
Wij zijn precies naar jullie op zoek!!!
Ik werk op een camping in Toscane en wij zoeken voor dit seizoen nog mensen die de animatie willen verzorgen, cassieres voor de zwembaden en badmeesters m/v. Dit is voor de periode juni/juli/augustus of eventueel een deel hiervan.
Onderdak is inbegrepen.
Als jullie nog geinteresseerd zijn in een baan in Italie voor deze zomer, kan je een mailtje sturen naar [EMAIL=“info@campinglachiocciola.com”]info@campinglachiocciola.com.
Ik hoop wat van jullie te horen!
groetjes, Anika van Lochem.