Heej allemaal,
zoals je aan de titel kan zien zoek ik iemand die animaitewerk wilt doen deze zomer in Italie.
Zal even in het kort uitleggen hoe en wat…
Ik heb zelf vorig jaar zomer animatiewerk gedaan in Italie. Dit deed ik voor de organisatie Progettostaff. Deze organisatie heeft over heel Italie contracten met campings waar ze animatie medewerkers aanleveren.
Zelf heb ik op de camping Portofelice gewerkt, dat aan de Adriatische Kust ligt vlakbij Venetie. Waarschijnlijk kom jij ook op die camping te werken of op de camping Bella Italia bij het Gardameer (maar dat weet ik niet zeker)!
Ik kreeg net een mailtje van ‘mn baas’ en die zoekt Nederlanders die vanaf april/ mei inzetbaar zijn om animatiewerk te verrichten in Italie. Je zou dan waarschijnlijk tot september ‘moeten’ werken.
Je moet hierbij denken aan miniclub, youngclub, sportactiviteiten en de avondshows.
Je werkt in een groep met jonge mensen van verschillende nationaliteiten en het is echt super tof!
Je hoeft geen ervaring te hebben, ook hoef je de italiaanse taal niet goed te beheersen (al is dat wel aan te raden)!
Kan het zelf aan iedereen aanraden, want het is echt tof om te doen! En het is een ervaring die je nooit vergeet!!
Ga zelf waarschijnlijk dit jaar weer, maar kan pas vanaf juli in verband met school.
Dus als het je wat lijkt en je vanaf april/mei al naar italie dan hoop ik dat je een reactie wilt plaatsen!
Als je nog meer informatie er over wilt, dan kan ik het je altijd geven!
groetjes Lianne