Animatiewerk 2010 - 2011

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 19 jaar en wil graag recreatiewerk gaan doen in Spanje of Italië. Ik heb al 3 seizoenen ervaring in Nederland en Griekenland ( dit was vooral het zomerseizoen). Dit jaar wil ik al in het winterseizoen beginnen. Mijn beschikbaarheid: November 2010 t/m augustus 2011. Zijn er mogelijkheden om in deze periode te beginnen? Tips, vacatures, sites, opmerkingen alles is welkom!:zon02:

Alvast bedankt!

Groeten,
Bas

Ciao Bas,

Wij zoeken voor een camping in Toscane 3 animateurs/trices die langere tijd beschikbaar zijn, check hier de vacature. Weliswaar niet vanaf november, maar ik hoop dat het iets voor je is!

Saluto cordialmente

Ciao Bas,

Je zou eens kunnen kijken op www.art-show.it Zij bieden de mogelijkheid om (voor langere tijd) in de animatie of horeca te werken op een van de verschillende 4* campings in Italie. Je kunt ook altijd even een e-mail sturen naar [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it.

Succes!

Groeten,
Britt

Een zwitserse vakantieclub (www.clubhoteltirreno.it) in Sardinie zoekt voor het seizoen 2011 hotelentertainers (met danservaring) voor het seizoen 2011 (15-4 / 15-10):

Kinder-entertainers (v) : talen duits en basis frans of italiaans

Fitness / Aerobic instructrice (v) : Talen duits en engels (aerobics,stretching,steps etc)

Sport (m) : vloeiend italiaans en engels

Logies en fullboard gratis

Officieel italiaans kontrakt met sociale verzekeringen

Reisekosten- en drankenvergoeding

Goed salaris: 1000 € netto/maand

Hi,

Ik weet niet of je al iets gevonden hebt, maar wij hebben nog wel een leuke vacature staan in Italië, check deze link eens:

http://www.seizoenwerk.nl/camping-norcenni-girasole-club.html

Als je al iets gevonden hebt waar ga je werken?

Groeten,

www.seizoenwerk.nl
:vak02: