Ik ben een jongen van 19 jaar en wil graag recreatiewerk gaan doen in Spanje of Italië. Ik heb al 3 seizoenen ervaring in Nederland en Griekenland ( dit was vooral het zomerseizoen). Dit jaar wil ik al in het winterseizoen beginnen. Mijn beschikbaarheid: November 2010 t/m augustus 2011. Zijn er mogelijkheden om in deze periode te beginnen? Tips, vacatures, sites, opmerkingen alles is welkom!:zon02:
Wij zoeken voor een camping in Toscane 3 animateurs/trices die langere tijd beschikbaar zijn, check hier de vacature. Weliswaar niet vanaf november, maar ik hoop dat het iets voor je is!
Je zou eens kunnen kijken op www.art-show.it Zij bieden de mogelijkheid om (voor langere tijd) in de animatie of horeca te werken op een van de verschillende 4* campings in Italie. Je kunt ook altijd even een e-mail sturen naar [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it.
Een zwitserse vakantieclub (www.clubhoteltirreno.it) in Sardinie zoekt voor het seizoen 2011 hotelentertainers (met danservaring) voor het seizoen 2011 (15-4 / 15-10):
Kinder-entertainers (v) : talen duits en basis frans of italiaans