**Hoi, **
**wij zijn 2 meisjes van 18 jaar en het lijkt ons leuk om animatiewerk te doen. Wij studeren in mei af aan de opleiding onderwijsassistent en kunnen o.a. goed met kinderen omgaan, activiteiten organiseren etc. Het lijkt ons daarom ook erg leuk om in de zomervakantie activiteiten voor kinderen te mogen organiseren. ** Onze vraag is welke talen we hiervoor moeten spreken, en hoe zit het met ons onderdak en in welke plaats komen we terecht? We hopen dat we reactie terug krijgen dit kunt u mailen naar: [EMAIL=“ninkejansen@hotmail.com”]ninkejansen@hotmail.com [EMAIL=“xusjes_sanne@hotmail.com”]xusjes_sanne@hotmail.com
Hoi,
Ik ben tweedejaars student MTRO. Heb vorig jaar ook in Italië gewerkt, lijkt me erg leuk om dat ook dit jaar te doen. Laat alstublieft even weten of u nog mensen nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Sofie sof1987@hotmail.com
Ik ben een meisje van bijna 18 jaar, ik doe VWO ( zit nu in het laatste/6e jaar). Ik wil pedagogiek gaan studeren en ik vind het dus leuk om met kinderen te werken. Ik heb interesse in animatiewerk in Italie. Vorige zomer heb ik al een beetje proefgedraaid op een camping aan het Gardameer. Ik vond dit erg leuk!
Graag zou ik nog wat meer informatie krijgen over animatiewerk in Noord-Italie.
( Hoe lang werk je precies per dag, waar overnacht je, hoe is/ of er eten&drinken geregeld (is), hoe lang je beschikbaar moet zijn, en natuurlijk op welke camping(s) kan ik eventueel terecht),
Met vriendelijke groet,
Melissa
(e-mail : [EMAIL=“Melis_MyGirlz@hotmail.com”]Melis_MyGirlz@hotmail.com)
Hha, nee ik wist niet hoe ik een bericht moest plaatsen dus had het even op deze toch gerelateerde pagina geprobeerd…
En wie weet idd…xP
Ik heb inmiddels een eigen onderwerp gestart