Hallo
ik ben op zoek naar animatiewerk rond de zomer van 2011.
Het lijkt me super omdat werkt voor een tijdje te gaan doen.
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden, het liefst natuurlijk voor in Italie!
Groetjes,
Chantal.
Ik ben ook opzoek naar een baantje voor de zomer van 2011. Het liefst in een anitmatieteam. Volgende zomer ben ik afgestudeerd aan de Pabo, dat betekend dat ik al vroeg klaar ben met school en dus de hele zomer eventueel beschikbaar ben.
Ik spreek Nederlands, Engels en Duits.
Mensen die afstuderen aan de Pabo moeten toch weten dat betekent in die zin met een t gespeld wordt. Maar ik zit in hetzelfde schuitje. Ook ik ben op zoek.
bij vacansoleil kan je volgens mij solliciteren voor animatiewerk in italie, weet alleen niet of dat nu al kan.
Hee Chantal, undercoverlover en Renee!
Op Zomerjobs.nl (voorheen Double-A) kun je nu ook solliciteren voor campingwerk in Italië. We doen het werk al ruim 10 jaar in Frankrijk, en hebben de afgelopen seizoenen een klein aantal mensen ook in Italië kunnen plaatsen. Vanaf 2011 gaan we er helemaal voor! Je kunt bij ons solliciteren voor animatie, receptie of horecawerk. Bij ons ben je verzekerd van een goede training, eventueel een basiscursus Italiaans, begeleiding tijdens je werk in Italië en natuurlijk een goede maandvergoeding! Je moet wel minimaal 6 weken beschikbaar zijn. Anyways, neem even een kijkje op onze site of het iets is -> www.zomerjobs.nl .
Ciao! Bart
Hallo Chantal en anderen,
Vroeger had je diverse bureaus die dit organiseerden, o.a. stichting internationale werkkampen, bouworde e.d. Informeer eens bij een sociaal advies en informatie centrum.
Succes en groet,
Jaap
Hallo
Mijn Vriend heeft een eigen animatie bedrijf.
Maar wij werken voornamelijk in Griekenland.
We gaan Proberen ons best te doen ook in italie.Maar zoieso in Griekenland.
Groet Wendy
Hallo wendy, heeft je vriend ook een website? Kun je me misschien wat meer infomatie geven?
website:
facebook:animaworkentertainment
willen jullie soliciteren
stuur dan een e mail naar wendy@animawork.com
Maar wij werken voornamelijk in Griekenland
Groet
Hoi!
Ook ik ben op zoek naar animatiewerk of vakantiewerk op een camping of in een appartementencomplex of hotel. Als ik maar een beetje met mensen kan werken lijkt het me leuk!
Pré is dat ik Italiaans spreek.
succes allemaal met zoeken! ![]()
Ciao tutti!
Voor een leuke baan in de animatie of horeca in Italie aankomende zomer kun je eens kijken op www.art-show.it (website is beschikbaar in het Nederlands!). Leuk bedrijf, leuke campings, leuke internationale collega’s en erg leuk werk!
Voor vragen kun je ook altijd mailen naar [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it.
Succes!
Groeten,
Britt
Buona sera Britt!
Grazie per il tuo messaggio!
Kun je iets meer vertellen over dit bedrijf? Ik begrijp de website wel, maar zie bijvoorbeeld niets over leeftijden, salaris, minimale werkperiode (met name dit laatste is voor mij erg belangrijk), overheersende nationaliteiten op de campings, trainingen voorafgaand aan het werk… etc.
Saluti,
Prego Kemical ![]()
Natuurlijk kan ik wat meer over Art & Show vertellen. Om in Italie te werken moet je in principe minimaal 18 jaar zijn. Verder heeft een lange beschikbaarheid natuurlijk de voorkeur, maar maak je al kans op een leuke baan als je in juli en augustus beschikbaar bent. Het salaris is afhankelijk van wat je gaat doen. Ik zou je willen adviseren met vragen daarover eens naar [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it te mailen. Ben je eigenlijk geinteresseerd in werken in de horeca of in de animatie?
Art & Show verzorgt de animatie en horeca op verschillende campings in verschillende regio’s in Italie. Er zijn campings waar voornamelijk Denen en Nederlanders komen, maar we hebben ook een aantal campings waar veel Italianen en bijvoorbeeld Duitsers komen. Afhankelijk van je talenkennis en voorkeur wordt er een keuze gemaakt waar je gaat werken. Art & Show verzorgt geen trainingen vooraf, je wordt ter plaatse goed begeleid.
Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
Buona giornata!
Britt
Ik ben al jaren op zoek naar een goede organisatie voor werk in een animatieteam! Ben voor 2011 al sinds afgelopen zomer op zoek. Dus suggesties? Kom maar op!
Vacansoleil en Travel Active is geen optie voor soort gelijk werk… ben bij beide zeg-maar “afgekeurd”.
Ciao Stephanie,
Ook jou wil ik adviseren eens op www.art-show.it te kijken. Art & Show heeft een hoop te bieden op het gebied van animatiewerk. Wie weet zit er iets voor je tussen. Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen via [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it.
Succes!
Groeten,
Britt
Bedankt voor de info! Ik vind elke baan goed, maar beschikbaar in juli én augustus zit er voor mij als studente helaas niet in. Weer een jaar niet, helaas. Succes voor de rest!