Animatiewerk gezocht zomer '07

Mijn naam is Rico en ben 23 jaar oud. Laatste jaar van school en ik zit er aan te denken om aankomende zomer animatiewerk te gaan doen op een camping ergens in Italia! Ik heb een hele hoop vragen!!!
**

• Heeft iemand hier ervaring mee?
  • Direct contact zoeken met een camping of via een organisatie?
  • Op internet Wintuor of zoiets gevonden en ook recrajob en vacansoleil? Weet iemand iets van hen of heeft misschien voor hun gewerkt?
  • Hoe zit het met contract en verzekeringen in italia?

Alvast bedankt!** :smirk:

Ik zou via camping direct contacten, zo heb ik in italie gewerkt. Ik heb via recrajob gewerkt, maar dit is echt alleen een site met vacatures, de organisatie van recrajob regelt niet je werk.

Maar heb jij ooit gehoord van Wintour? Dat is een italiaans animatiebedrijf. Die werkten afgelopen zomer op camping Continental Lido aan het Lago di Mergozzo en dat was echt goed, maar ik weet niet waar ze nog meer werken… Heb ze gemaild maar nog niets van gehoord

Groetjes Rico

Nee ken ik niet, maar via campings zelf krigj je vaak meer betaald. Je doet t natuurlijk niet voor t geld, maar is zeker wel mooi meegenomen!

Haaj,

ben zelf ook op zoek naar animatie werk voor de komende zomer. Ben al tegen aantal dingen opgelopen. Dus misschien dat ik je kan helpen…

Je kan direct contact opzoeken met een camping. Het voordeel (ten opzichte van organisaties) is dat je weet waar je terecht komt. Maar het nadeel is dat het wat meer moeite kost. Een organisatie voorziet meerdere campings van animatie werk, dus meer kans om ergens aan het werk te komen.
Maar het maakt verder denk ik weinig uit. Je zou het gewoon beide kunnen proberen.
Let wel op: niet alle italiaans campings en organisaties kunnen goed italiaans.
Als je dus geen antwoord krijgt op je engels brief/mail, kan het dus zijn dat je het nog eens in het italiaans moet proberen!!!

Heb nog nooit voor Wintour, Recrajob, of Vacansoleil gewerkt. Van recrajob weet ik helemaal niks. Heb me zelf ook bij Wintour ingeschreven. En dat is naar mijn idee een goede organisatie!! Als je wilt weten bij welke campings wintour nog meer werkt : http://www.wintour.it/index-nl.asp?pg=chisiamo
Bij Vacansoleil schijnt het dat je meer bezig bent met het schoonmaken dan met de animatie. Weet ik niet 100% zeker, dus als je daar wilt inschrijven zou ik dat nog even uitzoeken!!

suc6 ermee,

groetjes lianne

Ciao a Tutti,

Mijn naam is Wilko Takens en ik werk voor het italiaanse Wintour Italia. Ik zal hier niet uitgebreid reclame gaan lopen maken, maar mochten er mensen geinteresseerd zijn om komende zomer animatiewerk te doen, dan kunnen zij mij altijd even mailen! [EMAIL=“wilko.takens@wintour.it”]wilko.takens@wintour.it

Lianne, we laten je binnenkort iets weten!

Rico, mail je me even voor meer info?

En de site van Wintour Italia is geupdate! Voor meer info ga je naar www.wintour.it !!!

Salut!

Double-A in Delft biedt sinds 1999 sportieve- en recreatieve programma’s aan op campings in Frankrijk.

Voor de komende zomer zijn we weer op zoek naar Nederlandse en Belgische jongeren die in Frankrijk aan de slag willen. Double-A biedt verschillende vacatures; animator, receptionist, horecamedewerker en badmeester. Ben jij sportief, wil je graag mensen vermaken en spreek je een woordje Frans? Kijk dan voor meer informatie op onze website: www.doublea.nl.

Natuurlijk kun je ook altijd een e-mail sturen, schrijven of bellen.

Misschien tot ziens?

Double-A
Buitenwatersloot 333
2614 GS Delft
[EMAIL=“info@doublea.nl”]info@doublea.nl
t: 015 219 5466

Hoi hoi,
Onze dochter werkt met veel plezier voor het bedrijf Art & Show:

Ben je op zoek naar de ultieme zomerjob?
Ben je in het bezit van een grote glimlach?

Dan ben jij degene die wij zoeken!!!

Voor onze 4-sterren campings in Noord-Italië zijn wij op zoek naar instructeurs voor:
** fitness (aerobic, step, fit-box, aquagym), kano, boogschieten, windsurfen, tennis, voetbal; animatoren voor de Mini- en Junior Club en hostesses.**

Ook mogelijkheden voor stage!****

Profiel:
Goede kennis van Nederlands, Duits en Engels.
Niet allergisch zijn voor hard werken, eventueel ervaring in het lesgeven, sportief, representatief, enthousiast en klantvriendelijk. Beschikbaarheid vanaf begin mei of eind juni tot eind augustus.

[RIGHT][RIGHT] [/RIGHT][/RIGHT]

Stuur je CV met foto voor 10-02-2008 naar:****
[EMAIL=“Rotterdam@animazione-art-show.com”]Rotterdam@animazione-art-show.com

Kelly Koppelaar
Human Resources Department****The Netherlands – Rotterdam
www.art-show.it

Wij zijn een erkend leerbedrijf, aangesloten bij Calibris onder het nummer: 79670

Ben je op zoek naar de ultieme zomerjob?
Ben je in het bezit van een grote glimlach?

Dan ben jij degene die wij zoeken!!!

Voor onze 4-sterren campings in Noord-Italië zijn wij op zoek naar instructeurs voor:
** fitness (aerobic, step, fit-box, aquagym), kano, boogschieten, windsurfen, tennis, voetbal; animatoren voor de Mini- en Junior Club en hostesses.**

Ook mogelijkheden voor stage!****

Profiel:
Goede kennis van Nederlands, Duits en Engels.
Niet allergisch zijn voor hard werken, eventueel ervaring in het lesgeven, sportief, representatief, enthousiast en klantvriendelijk. Beschikbaarheid vanaf begin mei of eind juni tot eind augustus.

[RIGHT][RIGHT] [/RIGHT][/RIGHT]

Stuur je CV met foto naar:****
[EMAIL=“Rotterdam@animazione-art-show.com”]Rotterdam@animazione-art-show.com

Kelly Koppelaar
Human Resources Department****The Netherlands – Rotterdam
www.art-show.it

Wij zijn een erkend leerbedrijf, aangesloten bij Calibris onder het nummer: 79670