Komende zomer ben ik in de maand juli op zoek naar leuk werk op een camping in Europa. Mijn voorkeur gaat uit naar animatiewerk, maar receptie lijkt me ook wel wat. Het liefst doe ik dit op een niet al te grote camping, omdat je dan gewoon wat meer contact hebt met iedereen e.d. Ik heb al een paar campings gevonden en vaak zoeken ze bijvoorbeeld 2 vriendinnen die samen willen komen werken. Bij deze zoek ik dus iemand die het leuk lijkt om samen te gaan! Op vrije dagen zouden we dan leuke dingen kunnen doen, zoals naar zee, winkelen, stadjes bekijken e.d. :hihi:
Mochten we geen vakantiewerk vinden, lijkt het me ook leuk om met iemand 2 weken ofzo te gaan kamperen in bijvoorbeeld Frankrijk, of om een dikke week naar een leuke badplaats te gaan.
Ben zelf 19 en studeer communicatie. Ben erg sportief en ondernemend. Het zou leuk zijn als mijn ‘reisgenote’ ook ongeveer zo oud is. :hihi:
Hoi,
Ik wil ook al een tijd heel graag op een camping werken, het liefst bij de receptie. Ik dacht altijd aan ergens in zuid frankrijk ofzo (aangezien ik redelijk frans spreek en ze daar altijd graag nederlanders hebben). ik zit op het moment in mali voor vrijwilligerswerk, en kom waarschijnlijk april of mei terug naar nederland. ik kan dus ook geen maanden werken, maar juli lijkt me erg leuk. ik ben ook 19 en begin volgend jaar met mijn studie (ik weet alleen nog niet of ik ben toegelaten, dus wat ik ga studeren laat ik nog even in het midden… haha)
Als je iets hebt gevonden waar ze iemand kunnen gebruiken voor slechts 1 maand, hoor ik het graag. (of in dit geval gaat het dus om 2 mensen)
aan welk land of welk gebied dacht je zelf?
Hey Girls,Ik ben nu dus ook op zoek naar werk in het buitenland en heb al bij verschillende organisaties een bericht achter gelaten.Ik ben 20 jaar en studeer toerisme en recreatie en ook op zoek naar reisgenoten!Ik zit er zelf aan te denken naar Italie of Spanje te gaan, maar eigenlijk vind ik ieder land wel iets unieks hebben. Als het er lekker weer is en het heeft een mooi landschap incl een zee dan ben ik al blij!Nou hoop wat van jullie te horen.Groetjes Anika
Ik ga zelf werken op een camping in Italie.
Daar hadden ze ook nog mensen nodig! Wel grote camping, italiaans sprekende mensen maar waren erg vriendelijk. Je hoeft geen Italiaans te spreken. Ga daar de Animatie doen.
Als je vragen hebt dan zie ik het wel!
Hej!
Coralie zoeken ze daar nog steeds mensen in Italië??
Ik zoek namelijk al een tijdje naar een vakantiebaantje op een buitenlandse camping en animatie lijkt me erg leuk! Ben er al1 te laat mee begonnen want veel vacatures zijn helaas al gevuld…
Als er nog plaats is hoeveel verdien je dan en krijg je kost en inwoning vergoed? (ik ben trouwens 18)
Ik zou je het email adres geven wie daar over gaat.
[EMAIL=“info@lifeanimazioni.com”]info@lifeanimazioni.com zij gaan over camping in Italie.
Ik heb toen gereageerd via hier ergens op een forum.
Je hebt kost en inwoning daarnaast verdien je tussen de 400-600 euro per maand.
Wel moet je voor een langere periode beschikbaar zijn. Langer dan 6 weken.
Weet niet of jij dat bent? Zo ja mail en vraag ( in het engels) of ze nog wat hebben voor je. Stuur je CV op en een foto van jezelf. En zo ja kun je mijn naam ook wel doorgeven.
ik las net jullie berichtjes. zijn er nog meiden die het leuk vinden om te werken in spanje aan de costa brava in een hotel of camping?
Ik ben hard op zoek naar werk en zou het leuk vinden om samen met iemand te gaan. ik ben zelf een CMV student en het lijkt me leuk om receptiewerk te doen of animatiewerk.
Ik hou erg van winkelen, uitgaan, zonnen, en vooral lol maken
Owja en ik ben 20 jaar.
Heb jij al contact gehad met die animazione? Al iets gehoord?
Heb namelijk gister gemailt en heb animatiewerk op camping aan adriatische kust aangeboden gekregen!