Ik ben op zoek naar een baan in Marmaris (of omgeving) vanaf maart 2012.
Liefst hotel/hostess/animatie. Ik heb ervaring in dit soort werk en heb mijn opleiding hiervoor afgerond. Mijn Engels is goed en daarnaast kan ik ook een woordje Duits en Frans en ben bezig met Turkse lessen. Buiten dit werk om ben ik ook evt geïntereseerd in andere functies, zoals winkel of promotiewerk.
Heeft iemand ideeën waar je kan solliciteren (behalve de NL touroperators)?
Misschien rechtstreeks bij werkgevers?
Ik ben net als de meeste hier opzoek naar een baan in Bodrum.
Ik ben al opzoek gegaan op het internet maar kan steeds niets vinden.
Ik hoop dat iemand me kan helpen! :teeth:
Ik ben geinteresseerd in de zomer 2013! Als iemand mij hierbij kan helpen dan hoor ik het heel graag!
Animatieteam lijkt me erg leuk voor een periode 3-6 maanden.
Mocht iemand tips hebben voor mij dan hoor ik het graag.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik aan ‘adresjes’ kan komen, kan ik zomaar een hotel benaderen of gaat zoiets via een bedrijf?
Ik ben sinds vorige week lid van dit forum, dus ik ben nog druk met informatie inwinnen
Ik ben ook zoek naar werk (liefst als reisleidster) voor langere tijd in Turkije liefst al deze zomer. Ik spreek meerdere talen vloeiend en heb al wat ervaring met dit werk( in duitsland en USA) Iemand een idee waar ik kan zoeken?
Ik heb ook ervaring met vakantie werk met paarden en als doktersassistente, alleen nog niet in Turkije
Ik ben een Turkse-Nederlandse (vrouw) en ga in juli 2012 emigreren naar Istanbul. Ik ben dan ook opzoek naar een baan bij een Nederlandse bedrijf. Ik heb in Nederland bij diverse bedrijven gewerkt en ben de Turkse taal op dezelfde niveau machtig als de Nederlandse. Mochten jullie meer info willen, kan je dit op de mail zetten… Verder zijn ook alle leuke Nederlandse contacten in Istanbul welkom natuurlijk, gezien ik daar nog niet veel mensen ken. Ik hoor het graag van jullie. Groetjes, Sevda
ik wil graag reageren.
beetje laat voor 2011 maaar ik stop met school in november en wil dan naar turkije voor een baan in het buitenland.
u vermeld dat u veel managers in turkije kent dus ik hoop dat u mij helpen kan.
x
Graag wil ik ook in turkijke het liefst deze winter nog als kidsanimator willen werken. Het liefst in alanya of side maar een andere plek lijkt me ook leuk. Kan iemand mij hier verder bij helpen. Of is dat sowieso niet mogelijk in de winter
mij lijkt het ook helemaal geweldig om in de zomer van 2013 2 maandjes in Turkije te gaan werken als animator of in een gezellig tentje. Het liefst zou ik werken in de omgeving van side/kümkoy. Heeft er iemand tips voor het zoeken? of is het nu nog gewoon veelste vroeg om er al naar te zoeken?
Mag ik vragen waar in Side je vorig jaar gewerkt hebt? Wat deed je precies en hoe ben je aan dit werk gekomen? Ik ben namelijk voor volgend jaar opzoek naar werk in Side!
Ik heb jaren gewerkt in italie achter de receptie.
Elke jaar ga ik opvakantie naar turkije, en ik zal hier ook graag willen gaan werken.
Ik las dit bericht, heb je misschien contacten voor de receptie of animatie?