Werken in Johannesburg, wel of niet doen

Lekker weer met zijn allen de grootste verkeersopstopping van het zuidelijk halfrond in! Dat mis ik in ieder geval niet aan ZA! (al het andere wel…)

Hoi,

Vandaag reactie gehad van ibm. Alles zag er goed uit en volgende week krijg ik ook job offer (zo goed als zeker). Nu zijn ze aan het bekijken wat beste start datum is.

Ook heeft ibm schijnbaar nieuwe klant dus genoeg vacatures beschikbaar katrientjie.

Groeten,

Matthijs

Fantastisch nieuws voor je!! Hopelijk gaat het dan ook wat sneller bij jou dan bij Gert… en ja, ik hoop natuurlijk ook dat ik snel een telefoontje krijg!! Hou ons alvast op de hoogte. Groetjes

Download boek 70-270 uit onderstaande torrent, bestudeer het en 100% dat je aangenomen wordt.

http://torcache.com/torrent/D0C9FA8F573600CA851816124921EAD11759D72E.torrent

1 like

Nu lekker weer, er is veel regen gevallen, teveel en er zijn veel overstromingen.
Momenteel staan alle sluizen weer open van de Vaal dam, want die dam was 108% gevuld. Vele rivieren zijn buiten hun oevers getreden.

Bij ons persoonlijk valt het mee, alleen ons zwembad loopt over, maar ach is niet zo erg. En het onkruid en het gras groeit veel te snel is niet tegen te werken momenteel. Ben blij dat mijn hulp (tuinman) volgende week weer komt om me te helpen alles weer op orde te krijgen.
:cheer:

My sincere apologies that this process has taken such a long time.

IBM is still extremely interested in you, they were just working out their staff compliment.
In line with this, they have decided to assign you to the ABN Amro account.
May I ask that you please complete the attached form (electronically) and send to me as soon as you can.

Again, I do apologise for the long wait but be assured that both Kelly and IBM are still very interested in your application.

Thank you for your patience in this process.

Ik heb het gevoel dat het iedere week met 6 dagen uitgesteld wordt. Zo langzaam gaat het allemaal. Snap niet waar ik aan begonnen ben, als ik dit van tevoren had geweten had ik het denk ik niet gedaan. Maar goed, we zijn er nu mee bezig en wil het eigenlijk nu ook wel graag afmaken. Als ik daar zit zou ik ook nog wel wat problemen met hun krijgen. Als dit bedrijf in Nederland had gezeten waren ze allang failliet geweest. Maar goed, we gaan de druk wat opvoeren, hopen dat we er wat tempo in kunnen krijgen.

Groeten,

Gert

Hoewel je nog niet in Zuid Afrika bent, zeg ik alvast WELKOM IN SOUTH AFRICA.
Wen hier maar vast aan, zo gaat dat altijd hier.

En je bewijs van goed gedrahgheb je nodig voor de aanvraag van de workpermit.
Heb je al een tbc long foto laten maken etc? Heb je ook nodig bij de aanvraag van je workpermit.

Suc6

Enne effe snel kennen ze niet in Z.A.:dag:

En benadruk nog een keer dat je IT kennis hoog is (toch?) want bij ABN is het niveau erg laag. Tenzij je MCSA/E hebt, dan is ABN een voordeeltje. Je kan dan doorgroeien naar server management als je geluk hebt. Van buiten ABN is het moeilijker daar heen te gaan.

Gisteren het sollicitatiegesprek met IBM gehad. Dit duurde wel iets langer dan bij die van Van Landschot. Ze stelden je wat meer vragen, ook op technisch gebied. Eigenlijk waren die vragen niet zo moeilijk alleen zijn vraagstelling was nog wat lastig. We zijn er meteen achteraan gegaan of we feedback konden krijgen, bij Kelly zouden ze het proberen maar het is helaas niet gelukt. Dat was misschien ook iets teveel van het goede. Maandag doen we weer een poging. We zitten er bovenop, we moeten het er nu een beetje doordrukken. Maar ik had wel een beter gevoel over Van Landschot dan over ABN. Maar goed, misschien moet je er eerst zitten en dan kan ik later wel eens verder kijken. Dat certificaat heb ik niet, heb wel Cisco, heb je daar wel iets aan?

Hoe ver ben jij dan Matthijs? heb je al een voorstel gehad?

Gisteren heeft mijn contactpersoon contact gehad met Kelly. Als het goed is belt Kelly maandag terug met wat meer info van uit IBM over wanneer ik offer krijg. Hoorde ook iets over dat ze nu weer extra referentie willen blijf bezig zo. Hoop dat het allemaal niet meer zo lang duurt en alles kan gaan regelen.
Moet jij dan weer op nieuw de procedure door lopen?

Volgens mij niet, ik hoop dat ik maandag een aanbieding krijg. Als we het daar over eens zijn kan als het goed is de werkvergunning geregeld worden.

Hallo,

Vorige week zei mijn contactpersoon me dat de contactpersoon in het bedrijf op vakantie was, maar iemand anders zou mijn cv bekijken. Deze week zou ik dan ook meer weten. De week is om en aldus ben ik benieuwd naar het nieuws van volgende week (of de week daarna?)
Ach, ik ga de dag nemen zoals die komt en mij niet meer afjagen om alles op tijd klaar te krijgen. Ik zoek intussen hier nog wat contracten van bepaalde duur etc. De procedures die volgen na een telefoongesprek blijken ook langer te duren dan ik (en jullie) dacht(en), dus heb ik tijd om al mijn papieren in orde te brengen. Tja, steekt het dan nog op een maand sneller of niet? Ik weet het ook niet… We zien wel, zeker? Ik hoop dat jullie ook snel wat weten. Dan groeit mijn hoop dat het zal lukken misschien weer wat meer :slight_smile:

Groetjes

Katrientje de vakanties zijn hier in Zuid Afrika voorbij. Maar alles gaat hier zo wie zo langzamer dan in Europa

Suc6

Dag Annemieke,

Ja… ik heb me er intussen al bij neergelegd :smiley: Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek op de school waar ik ben afgestudeerd. Ze bieden een voltijds conctract voor twee weken (kan verlengd worden). Ik hoop dat het gaat lukken. Zo krijg ik mijn tijd wat beter door terwijl ik wacht tot ze ‘terug zijn van vakantie’. hahahaha.

Mooie dag vir jou :vak02:

Goed om te horen, maar de vakantie is al voorbij hoor hier in Z.A. Dus wie weet al snel wat nieuws ook vanuit ZA.

suc6:dag:

Hihi, dank je Annemieke. Ja, ik had de ‘terug van vakantie’ tussen haakjes gezet als sarcasme :wink: Dus ja, spijtig genoeg… heb ik intussen inderdaad door dat ze gewoon nog veeeel trager zijn dan Limburgers. ((Ja, hier in België worden Limburgers (ik ben er trouwens zelf ook eentje :-D) bestempeld als traaaag. Deze meningen dienen te worden herzien, denk ik ;-)) Groetjes

Ik denk dat ze nog trager zijn hier! Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn op 1 hand tellen!:cheer:

Hey,

Ik kreeg vandaag heel erg goed nieuws vanuit ZA. Ik kan per 1 maart beginnen. Nu kan ik eindelijk beginnen met alle documenten aanvragen.
Heb er zin in.

Gr Matthijs

Gefeliciteerd! op Naar:SOUTHAFRI

Gefeliciteerd, 1 maart, dat is al vrij snel. Heb je de onderhandelingen allemaal al achter de rug? En zijn er nog meer dingen naast die documenten die je nodig bent?