Is er iemand die ook gaat werken voor IBM in Zuid Afrika

hoi,

Ik ben op zoek naar lui die ook naar Zuid Afrika gaan werken voor IBM.
Of mensen die daar zijn geweest en hebben gewerkt voor IBM…
En hun ervaring willen delen.

groet,

Jeroen

Hoi Jeroen,

Ik zit momenteel middenin de sollicitatieprocedure om naar Zuid-Afrika te gaan en te gaan werken voor IBM. Heb jij al huisvesting?
Groetjes,
Carmen
[EMAIL=“carmenedel@hotmail.com”]carmenedel@hotmail.com
hoi,

Ik ben op zoek naar lui die ook naar Zuid Afrika gaan werken voor IBM.
Of mensen die daar zijn geweest en hebben gewerkt voor IBM…
En hun ervaring willen delen.

groet,

Jeroen
[/quote]

hoi hoi

Ik ga woensdag aanstaande op weg naar Zuid afrika, hoe ver ben jij?

groetjes Lorena

Hoi Lorena,

Leuk zeg, ik ben nog bezig maar het ziet er wel gunstig uit. Wat ga je daar doen? Groetjes,
Carmen

Hallo Carmen,

Ik ga er werken voor ibm als technische helpdeskmedewerkster, ga jij er soms ook heen?

groetjes

Lorena

Hoi,

Ik hetzelfde. Wat is jou e-mail adres? Dan kunnen we prive verder mailen.
Mijne [EMAIL=“carmenedel@hotmail.com”]carmenedel@hotmail.com

Hoop gauw van je te horen.

Groetjes,
Carmen

hi carmen

ik heb je toegevoegd aan mijn msn lijst weet niet of je er ook een hebt.
wanneer ga jij naar zuid afrika?

groetjes Lorena

Hallo allemaal,

om te beginnen mijn dank voor het posten van deze bruikbare info, dit word enorm gewaardeerd.
Ik ben zelf nieuw op dit forum en zie dat deze conversatie iets wat verouderd is. Desalniettemin doe ik een beroep op jullie ervaringen met IBM / Johannesburg. Ik sta op het punt voor tenminste 1 jaar af te reizen richting Zuid-Afrika via Randstad. Het lijkt mij een enorme uitdaging. Na jarenlange communicatieve en commerciele ervaring te hebben opgebouwd, zowel nationaal als internationaal, ben ik toe aan deze nieuwe uitdaging. Naar mijn mening een geschikte functie die naadloos aansluit op mijn kwaliteiten zodat ik deze vervolgens dan ook volledig kan benutten. Mocht er iemand dit lezen en mij informatie kan verschaffen over zaken zoals huisvesting, verdiensten, sfeer, openbaar vervoer, nachtleven, de stad en omgeving dan stel ik dit zeer op prijs. Mijn prive adres: merel.vogels@yahoo.com

Met vriendelijke groetjes, Merel