Werken in Johannesburg bij IBM

Hallo!
Ik ben raoul, vandaag heb ik een sollicitatie gehad via skype, ik kan voor minimaal een jaar werken bij ibm in johannesburg, kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
Ik sta er zeker positief tegen over maar ik ben benieuwd naar wat mensen zeggen hierover

Groetjes raoul

Er bestaan op Wereldwijzer heel veel topics over werken bij IBM. Zoek rechtsboven in het zoekveld maar eens op IBM.

Verdient het een beetje?

Thnx jeroen! Ik heb dit echt jaren niet gebruikt en heb geen idee hoe t werkt… Ik zal er even kijken

Via Wereldwijzer app

Hij kan niks vinden…

Via Wereldwijzer app

Zoekveld rechtsboven op Wereldwijzer bedoelde ik…dan kom je op deze pagina met zoekresultaten: http://www.wereldwijzer.nl/ww.zoekresultaten.html?cx=partner-pub-1146286950732134%3Afxyst9jow0t&cof=FORID%3A9&ie=ISO-8859-1&q=ibm&submit.x=0&submit.y=0

Top Thnx! Wel veel oude reactie maar dit kan me zeker helpen…

Via Wereldwijzer app

Je kunt altijd reageren in die topic om te vragen naar ervaringen. Meestal ontvangen de posters in dat topic een e-mail notificatie dat er een nieuw bericht is.

Verdient dat wat bij IBM?

Ja had ik net gedaan… Dus hoop op een paar goeie reacties, het salaris wat ik daar kan verdienden is een stuk lager dan hier, iets van 700 Euro pm, maar alles daar is een stuk goedkoper dan hier…

Via Wereldwijzer app