jahe effe voorstellen

Ik heb op Rhodos gewoond en gewerkt en zit nu over Zuid-Afrika te denken. De IBM heeft mensen daar nodig in Johannesburg.

Verder heb ik hobbies en ben ik soms wel eens aardig enzo, maar ik kom hier ff om te kijken wat er gaande is…

Ik reis om te werken, dat is alles. Als je interesse hebt stuur dan een bericht.

grz, Joop

Hoi Joop,welkom op wereldwijzer!
Jobs zijn dun gezaaid in Zuid-Afrika, maar voor functies die moeilijk ingevuld geraken, maak je als buitenlander een goede kans. Meestal zoekt men hoogopgeleiden en mensen met een specifiek diploma.
Indien je nog met vragen zit Joop,dan kan je altijd een berichtje posten op het Zuid-Afrika Forum alsook op het Wonen en werken in het buitenland Forum
Succ6 met je toekomstplannen,Joop !
groet,georgessiam.

Vrijwillig ga ik niks doen daar vandaag (wel hier (NL)). Wellicht later, want dit is geen vakantie onderneming. Zo wat is je punt?

Ik wil de fora checken, dat is alles. Waarom het gezwam over dingen waar ik geen vragen over gesteld heb? Maar bedankt voor de links die ik al had…

Het is maar goed dat je jezelf zo goed kent en in je voorstelberichtje al schrijft dat je SOMS wel aardig bent, want dat ben je in dit geval niet. Wat een onterecht negatieve reactie op iemand die juist WEL aardig probeert te zijn.

Ik zou zeggen kijk lekker rond, succes met je zoektocht, maar een iets positievere/aardigere instelling zal denk ik wel gewaardeerd worden door een toekomstige werkgever.

Nogmaals succes!

Via Wereldwijzer app

1 like

Nou bedankt voor je possitieve reactie Marriette !

http://us.cdn4.123rf.com/168nwm/yayayoy/yayayoy1211/yayayoy121100036/16537110-emoticon-met-duim-omhoog.jpg

Ik ga aan deze persoon geen woorden meer aan vuil maken,daarom ook dat ik dit even voorstellen berichtje een slotje geef.
klik