Proficiat Martijn!! :cheer:
Hou ons op de hoogte van verdere plannen en leuke nieuwtjes!!
Groetjes!!
Proficiat Martijn!! :cheer:
Hou ons op de hoogte van verdere plannen en leuke nieuwtjes!!
Groetjes!!
>>>Hallo allemaal,
Ik heb in tussentijd niets concreets meer gehoord van mijn contactpersoon. Hij zegt wel nogmaals te vragen naar dit en dat, maar ik krijg dan geen reactie meer dat in verband staat met het werk daar. Ach ja, intussen heb ik dan maar een ticket geboekt en ga ik twee maanden op reis naar Z.A. Ik zal van begin maart tot begin mei op avontuur gaan daar. Enkel wanneer het mij zo hard gaat bevallen daar, zet ik door met de idee er te gaan werken voor een jaar. Anders ga ik gewoon plannen maken in België, centjes verdienen om reizen te maken. Ik vind het wel een teleurstelling tot hiertoe, maar ach… ik volg het lot ook wel een beetje. Hoe zit het met jullie intussen? Het is hier zo stil geweest binnen dit topic. Laat nog eens wat van jullie horen. Ik zal ook een tijdje in Johannesburg verblijven (rond 21 maart), dus wie weet kunnen we misschien eens afspreken? Lijkt me misschien wel leuk? :zon:
Groetjes, Katrientjie
Hey katrientjie,
Ben vrijdag naar ambassade geweest alle formulieren erheen gebracht.
Verder proberen alles te regelen kom elke dag weer iets nieuws tegen wat ik nog moet doen ![]()
Ik vlieg 11 maart naar johannesburg en begin dan de 14de met werken.
Leuk dat je nu 2 maanden daar gaat rondtrekken is genoeg te zien lijkt mij in die tijd. Als je in johannesburg bent moeten we zeker wat afspreken lijkt mij gezellig.
Gr
Matthijs
Wow, Matthijs. Kan je geloven dat we bijna op hetzelfde vliegtuig zaten? Ik vertrek de 10de
Ik ben tussen 21 en 30 maart sowieso in Johannesburg. We kunnen misschien in de shopping mall een sapje gaan drinken. Net aan de ingang… vind ik een leuke plek. We’ll keep in touch ![]()
Ik wens je alvast veel succes… en wie weet, kom ik wel een keertje aan de deur van IBM kloppen voor een face-to-face gesprek met de manager van de zaak
hahaha. Groetjes
Hallo allemaal,
om te beginnen mijn dank voor het posten van deze bruikbare info, dit word enorm gewaardeerd.
Ik ben zelf nieuw op dit forum en zie dat deze conversatie iets wat verouderd is. Desalniettemin doe ik een beroep op jullie ervaringen met IBM / Johannesburg. Ik sta op het punt voor tenminste 1 jaar af te reizen richting Zuid-Afrika via Randstad. Het lijkt mij een enorme uitdaging. Na jarenlange communicatieve en commerciele ervaring te hebben opgebouwd, zowel nationaal als internationaal, ben ik toe aan deze nieuwe uitdaging. Naar mijn mening een geschikte functie die naadloos aansluit op mijn kwaliteiten zodat ik deze vervolgens dan ook volledig kan benutten. Mocht er iemand dit lezen en mij informatie kan verschaffen over zaken zoals huisvesting, verdiensten, sfeer, werken bij IBM en de stad en omgeving dan stel ik dit zeer op prijs. Mijn prive adres: merel.vogels@yahoo.com
Met vriendelijke groetjes, Merel