Werken in callcenter Turkije

ETB Callcenter

Kan je vloeiend Nederlands en ben je enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar JOU!

Wij zijn gevestigd in :
İstanbul Kadıköy
İstanbul Şişli
Ankara
Antalya

Voor mee info stuur een mailtje naar [EMAIL=“hatice.ucar@etb-group.com”]hatice.ucar@etb-group.com

Tot ziens

Ik heb op de site gegeken.
Alleen de turkse versie doet het .
Nederlandse en engelse zijn niet werkend.

Als je een mail stuurd naar het gegeven adres , in welke taal krijg je dan antwoord?

Hi Antonieq,

Dat is omdat ons website vernieuwd is,binnenkort kan je de Engelse en de Nederlandse versie ook bekijken…Als je een mailtje stuurt,krijg je in het Nederlands antwoord terug…

Ik ken een hatice ucar , die is begin 30 woonde zo’n 2 jaar geleden in Umraniye en deed administratief werk .
Zou het dezelfde kunnen zijn als in het eerder genoemde mail adres?

Nee,heb niet in İstanbul gewoond…

Is ETB onderdeel van HCN?

Nee

wat is de link van de site?

link werkt niet meer.

was , toen ik keek paar dagen terug : http://www.etb-group.com/

Verder vindt je als je met google kijkt niet al te vrolijke berichten

Conclusie:kappen ermee,niet mee in zee gaan,lijkt me,erop reageren is voor eigen risico.

Op internet vind je idd alleen negatieve berichten! Ben benieuwd of ETB de volgende vragen kan beantwoorden:

Hoe zit het met de Werk/Verblijfsvergunning?
Wat zijn de werktijden?
Wat is de vergoeding daarvoor?
Is het Inbound of Outbound?
Harde verkoop?

Mocht er nu als reactie komen, stuur me een email en ik beantwoord al je vragen, dan kun je me een Prive bericht sturen met de antwoorden!

Beste mensen,

İk weet wie al die negatieve dingen over ons heeft geschreven op internet,zijn allemaal concurrenten van ons.Ze kunnen gewoon niet aanstaan dat wij beter zijn dan hun.

Wanneer je hier bent kan je zelf de werkvergunning aanvragen.Wij doen dat niet voor je , we kunnen je alleen helpen. İn de tussentijd kan je gewoon bij ons werken…

Wat zijn de werktijden?
Wij werken van 11:15 tot 20:15

Het verschilt per vestiging maar zit tussen 600 en 750 Euro + eten + reisgeld + premie

Het is Outbound

Meer vragen? Mail me..hatice@ucar.etb-group.com

Op internet vind je idd alleen negatieve berichten! Ben benieuwd of ETB de volgende vragen kan beantwoorden:

Wat zijn de werktijden?
Harde verkoop?

Mocht er nu als reactie komen, stuur me een email en ik beantwoord al je vragen, dan kun je me een Prive bericht sturen met de antwoorden!
[/quote]

Voor geinteresseerde in callcenterwerk in Turkije, kijk op www.hcn.nl.

Is een Nederlands callecenter met een goede naam. Hebben nog niet zo lang geleden de Turkse markt betreden.

waar in ankara zijn jullie? welke plaats om precies te zijn?
wat zijn de werkzaamheden? wat zijn jullie verwachtingen van iemand die jullie in dienst nemen

[/quote]

Werk/verblijfsvergunning krijgen is wel een grote moeilijkheid in Turkije.
Zover ik weet mag je in Turkije niet werken zonder vergunning.
Dus als je gepakt wordt kom je zowiezo de eerste 5 jaar het land niet meer in.

Voor de rest is het lastig om te bekijken hoe je werk in een callcenter moet zien.
Voor een vaste baan zijn de inkomsten veel te laag , om te overleven in Istanbul wat toch wel ruimschoots de duurste stad in Turkije is , heb je bij lange niet genoeg aan 750€ .
Je hebt minstens 1000€ nodig om redelijk rond te kunnen komen.
Verder staat er ook niet vermeldt hoeveel dagen je moet werken.
Zou mij niks verbazen dat het 7 dagen per week is.

Voor je sociale leven zijn de werktijden ook bijna funest.

Om om 11:15 te kunnen beginnen moet je op z’n laatst 10:00 de deur uit.
Hiermee heb ik al rekening gehouden met dat je betrekkelijk dichtbij je werk kunt wonen
S’avonds ben je ruim na 21:00 uur thuis , heb je nog niet eens gegeten.

hoe zit het met werkvergunning als je hier in nederland bent geboren maar een dubbele nationaliteit hebt
dus een turkse en nederlandse paspoort bezit ?

Vergeet niet dat bij een Call Center werken, zeker niet het leukste werk zal zijn.

De meeste mensen die gebeld worden, zullen zich lastiggevallen voelen en je dat ook zeker laten merken.

Genoeg leukere banen denk ik…

Beste Idy,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ga ervan uit dat zij alles regelen. Als ik jou was zou ik gewoon een mail sturen en ook vragen om wat voor telemarketing het gaat. Of het inbound of outbound is. Het kan ook zijn dat jij voor een klantenservice van een bedrijf gaat werken. Zo heeft een vriend van mij dit gedaan in Zuid Afrika, hij was hier een helpservice voor de abn ambro.

Op de site van www.hcn.nl staan de verschillende opdrachtgevers en dan ze je dat het niet alleen maar verkoop is. succes

Idd het verkrijgen van een werkvergunning is zeer moeilijk . Vind het dan ook vreemd dat er vanuit ETB geen hulp word verleend bij het verkrijgen daarvan!
Bovendien is de vergoeding minimaal! Daarvoor zou ik iig niet naar Turkije komen. Maar dat terzijde, de huur van een beetje een fatsoenlijk appartement in Istanbul is toch zeker rond de 300euro. Dus met dit salaris kun je niet veel.

Over zowel HCN als ETB staan slechte en vooral negatieve reacties, beetje kort door de bocht om dan te zeggen dat het concurenten zijn, het lijken mij eerder ex werknemers!

Bedankt voor je antwoorden iig ETB alleen de laatste ben je de laatste vergeten: Is het harde verkoop??

Hi allemaal,

Over zowel HCN en ETB vind je negatieve reacties.
Echter heb ik over HCN meerdere positieve verhalen gehoord.

Groet,
Dave