Wie wil er werken in Turkije?

Hallo…

Een vriend van mij uit Turkije zoekt voor deze zomer mensen die graag in turkije willen werken.
Dus heb je interesse en spreekt je dit aan neem dan aub contact op met:

Umit Guvendi.
Hij is erg aardig en spreekt Engels en zelfs een klein beetje nederlands!

MOBIL TEL:00905358382248

Het gaat om hotel :AMARA BEACH RESORT HOTEL
in ANTALYA TEKIROVA

vriendelijke groeten,
Astrid

Hoi,

Wat soort werk en heb je een emeiladres ofzo?

Groetjes
Tommy

Het is werk in het animatieteam voor zover ik weet,
zijn email =
[EMAIL=“sguvendi@mynet.com”]sguvendi@mynet.com

Is dit aanbod ook geldig voor 2010? Beetje rare vraag misschien, maar ik moet eerst m’n opleiding afmaken, en dan zou ik graag in het animatieteam willen werken. Kun je je hier elk jaar voor inschrijven?

heb je iets meer informatie voor me
ik wil namelijk graag definintief naar turkije maar wil dan wel een beetje zekerheid

Dames,'‘prik’'de roze ballon eens door en lees dit subforum eens door en weet waar je aan begint…

er is zoveel over geschreven en zoveel ervaringen zijn er neergezet,

Al die loze beloftes qua werkvergunning/verblijfsvergunning…maar,ok,

Geloof er in;doe levenservaring op en leer daar van…

geld dit ook voor 2009

hoi mischien een rare vraag maar heb je ook diploma s nodig. zo niet lijkt het me leuk om in turkye aan de slag te gaan heb het hier wel gehad. nou ik hoor het graag mvg tristian

hey, wil ff iets vragen… Ik ben 24j oud en woon in belgie. Kheb dus mijn belgische identiteitskaart maar ook een turkse paspoort, ik spreek nederlands, turks en engels, mijn frans is niet zo denderend, omdat ik enkel op school wat frans heb geleerd, maar enkel de basis dus. Ik zou graag in bodrum of kusadasi gaan werken als reisleider eventueel, en liefst in 1van de twee omdat mijn moeders familie allemaal in izmir wonen, dus dat is maar 2u van kusadasi en 4u van bodrum. Zou ik snel aan werk geraken? en hoe kan ik het beste eraan beginnen? En wat word er verwacht in de badplaatsen qua talen? want ik kan eventueel van januari tot maart wat frans bijlessen gaan volgen ofzo :slight_smile: Kweet ook dat de verdiensten niet echt veel is.
Kunnen jullie mij een beetje raad geven? dank je wel…

tamer

Voor onze Call-center in Alanya ben ik op zoek naar nieuwe medewerkers, Wil jij werken in Alanya en spreek je goed Nederlands neem dan contact met mij op.
Ik bied het volgende
Een vaste fulltime baan
Nettosalaris van 650 Euro
Sigorta *verzekering
Goed premie systeem
Contact via mail - [EMAIL=“k.erkan@etb-group.com”]k.erkan@etb-group.com
Telefonisch - 0090 242 5192358 of 00905452323483
Tevens is er ook werk voor je in Istanbul=Ankara=Izmir=Antalya-Denizli

En hoe zit het met een werkvergunning?

Het is natuurlijk een kwestie van tijd voordat jullie wederom controle krijgen…

Heb de website bekeken op google en de volgende vragen:

1.Voor welke bedrijven bieden jullie je diensten aan?

2.Wordt je vanuit nederland betaald met alle secundaire voorzieningen(ziektekosten,huisvesting,enz)

Heb u trouwens een pb gestuurd waarin ik niet gediend was gisteren dat u welgeteld 11(?)berichten had gestuurd op dit forum met '‘ophalen’'van topics die niet relevant meer zijn;heb er daarom 10 verwijderd 1n 1 laten staan…

Graag zie ik uw reactie tegemoet,

Hans.

Hans,

Op vraag 2 kan ik wel antwoord geven, heb eerder dit jaar een gesprek gehad met de manager van hun kantoor in Antalya:

Nee je wordt niet betaald vanuit Nederland, SSK is wel inbegrepen, huisvesting wordt niet door ETB verzorgd noch bemiddeld, werkvergunning zou wel worden geregeld maar verblijfsvergunning niet.

En in Antalya hadden ze bijv. Eneco als klant.

Carriere vrouw…je wordt dus niet betaald vanuit nederland…dus ben je illegaal.

Totdat je werkvergunning is geregeld en/of dat gebeurt dat moet je maar afwachten…

Zoiets zou bvb Ene*o moeten regelen lijkt mij als je je diensten uitbesteed aan een laagloon land.

Het onderwerp is nu actueel(zie ander topic)maar voorzie een wildgroei tussen legale en illegale callcenters in de toekomst…en hou het dan maar eens uit elkaar.

ik zou ook graag in het buitenland willen werken maar de meeste die een baan aanbieden. die regelen alleen die baan en qau werkvergunning ho maar en trouwens in turkye heb je nou toch ook euro s dus ik weet zeker mensen met 650 euro kom je echt niet rond dan. want je huur gas licht en water kost al genoeg dan krijg je ook nog je levens onderhoud. nee op zo een manier hoeft het voor mijn niet. groetjes tristian

Wie heeft jou verteld dat men tegenwoordig met euro’s werkt in Turkije?

650 euro is altijd nog (momenteel) 1300 ytl en daar kun je in Turkije prima van rondkomen als je niet al teveel eisen stelt.

Mwa, is toch ook voor Turkse begrippen bepaald geen vetpot hoor, dit bedrag. En dan hoef je niet eens zo heel erg veeleisend te zijn.

HCN is een contact center met verschillende vestigingen in Nederland, maar ook een vestiging in Istanbul. Wij bellen voor verschillende bekende grote bedrijven en organisaties. En met succes: Binnenkort openen wij een derde verdieping in ons pand dus wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s om ons team te versterken!!!

Wij bieden:

• Een gemiddeld maandloon van €675 netto bij fulltime dienstverband
  • Toeslag bij extra werken op zaterdag
  • Vervoer van en naar het werk
  • Warme lunch
  • Leveren van voorwaarden waarop werk- en verblijfsvergunning toegekend worden
  • SSK verzekering (Turkse versie van wat vroeger in NL ziekenfonds was)
  • Hulp bij aanvragen verblijfsvergunning
  • Hulp bij aanvragen werkvergunning
  • Belastingafdracht conform Turkse wetgeving
  • Bijscholingslessen Nederlandse taal, indien nodig
  • Woonruimte voor eerste opvang vanuit Nederland, indien nodig
  • Hulp en bemiddeling bij zoeken naar eigen woonruimte
  • Flexibiliteit waar nodig
  • 100% wit werken -> pensioenopbouw en afdracht voor ziektekosten/arbeidsongeschiktheidsverzekering over het HELE loon
  • Betrouwbaarheid
  • Collegiale sfeer
  • Je kunt ook op www.hcn.nl kijken het is een callcenter die voor het belangerijkste bedrijven werkt zoals bv KPN en nog vele bedrijven.
  • Je krijgt gemiddeld €675 netto maandloon plus belastingafdracht dat is 45 ytl plus je hebt een verplichte 1 zaterdag in een maand en de andere zaterdagen als je wilt werken dan krijg je extra toeslag.
    Je werkt van 10.00 tot 19.00 en zaterdag van 11.00 tot 17.00 je hebt de service die je ophaalt op de afgesproken punt en je SSK wordt heel goed en hoog uitbetaald.
    En we eten via catering elke middag warme maaltijd 8 diverse eten om de 3 maanden hebben we hele leuke activiteiten die we samen doen.
    Het belangerijkste is betrouwbaarheid en het collegiale sfeer hcn is een bedrijf met een warme vriendschap je voelt je thuis.
    Meer weet ik niks te vertellen ik hoop dat dit voldoende is.
    hcn-hulya@hotmail.com

HCN is een contact center met verschillende vestigingen in Nederland, maar ook een vestiging in Istanbul. Wij bellen voor verschillende bekende grote bedrijven en organisaties. En met succes: Binnenkort openen wij een derde verdieping in ons pand dus wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s om ons team te versterken!!!

Wij bieden:

• Een gemiddeld maandloon van €675 netto bij fulltime dienstverband
  • Toeslag bij extra werken op zaterdag
  • Vervoer van en naar het werk
  • Warme lunch
  • Leveren van voorwaarden waarop werk- en verblijfsvergunning toegekend worden
  • SSK verzekering (Turkse versie van wat vroeger in NL ziekenfonds was)
  • Hulp bij aanvragen verblijfsvergunning
  • Hulp bij aanvragen werkvergunning
  • Belastingafdracht conform Turkse wetgeving
  • Bijscholingslessen Nederlandse taal, indien nodig
  • Woonruimte voor eerste opvang vanuit Nederland, indien nodig
  • Hulp en bemiddeling bij zoeken naar eigen woonruimte
  • Flexibiliteit waar nodig
  • 100% wit werken -> pensioenopbouw en afdracht voor ziektekosten/arbeidsongeschiktheidsverzekering over het HELE loon
  • Betrouwbaarheid
  • Collegiale sfeer
  • Je kunt ook op www.hcn.nl kijken het is een callcenter die voor het belangerijkste bedrijven werkt zoals bv KPN en nog vele bedrijven.
  • Je krijgt gemiddeld €675 netto maandloon plus belastingafdracht dat is 45 ytl plus je hebt een verplichte 1 zaterdag in een maand en de andere zaterdagen als je wilt werken dan krijg je extra toeslag.
    Je werkt van 10.00 tot 19.00 en zaterdag van 11.00 tot 17.00 je hebt de service die je ophaalt op de afgesproken punt en je SSK wordt heel goed en hoog uitbetaald.
    En we eten via catering elke middag warme maaltijd 8 diverse eten om de 3 maanden hebben we hele leuke activiteiten die we samen doen.
    Het belangerijkste is betrouwbaarheid en het collegiale sfeer hcn is een bedrijf met een warme vriendschap je voelt je thuis.
    Meer weet ik niks te vertellen ik hoop dat dit voldoende is.

Even uppen, lijkt me wel nodig

Er wordt behoorlijk gespamd door HCN :S