NED CALL CENTER 850euro + SGK

Call Center zoekt nederlands sprekend personen vanaf 18 jaar voor haar vestigingen in Denizli Antalya Ankara İstanbul-europa İzmir Samsun.
Ervaring niet nodig
850euro + SGK.
SMS je volledige naam met voorkeur van je standplaats naar 0539-9114657 (geheime nummers worden niet in behandeling genomen)

Hallo,

Kan je mij misschien meer vertellen over het werk?
Hoe dat in zijn werk gaat en zo?
En hoe zit het met werkvisum?
Hoop nog wat van je te horen.

Groetjes cynthia

Beheerdersingreep

Hallo,

Ik wist niet welke ik nou moest gebruiken.
Maar k heb een reactie gegeven op u adverentie.
Hoop nog wat van je te horen.

groetjes cynthia

Geachte Ertan

Graag meer informatie voordat alle dames en heren in de problemen komen.
Betreft dit een officiele baan, werkvergunning ed??

Helaas dames en heren wees jullie ervan bewust dat dit vooral illegale baantjes zijn meestal en je bij oppakken door de Jandarma heel lang Turkije niet in mag

Hallo,

Bedankt voor je berichtje.
Ik weet dat je niet illegaal mag werken.
Daar ben ik mij heel goed van bewust.
Daarom wilde ik ook graag informatie over hoe en wat.
Voordat ik pas verder ga kijken.

Groetjes Cynthia

Ciniej

Dit soort ‘advertenties’ zijn vaak een mooi blad voor een stinkende ellende!!
Vandaar ook mijn reaktie, waarop dus nog steeds geen antwoord…

Wat men vaak doet is gewoon naar Turkije gaan en daar zoeken(aanmelden bij een hotel of boekingsbureau is vaak sneller dan vanuit Nederland reageren) Maar aanraden zou ik dat nooit doen!!!

Merhaba,

Het betreft een officiele bedrijf die gevestigd is in Turkije.
Bij ons werken er meer dan 400 personeel, Nederlandse en Turkse mensen.
Ons bedrijf helpt bij een vergunning of huisvesting voor degene die het nodig hebben.
We zoeken dus Nederlands sprekende mensen. Jong en oud.
Je kunt nog steeds een sms versturen naar tel 009(0) 05399114657
en we bellen je zo spoedig mogelijk terug.
Graag mensen die willen werken voor langere tijd, dit is niet bedoeld als vakantiebaantje. 850 euro + ssk

suc6
Ertan,

Helpt bij vergunningen??? Die krijg je gewoon niet zomaar!!!
Zelfs als je er woont, getrouwd bent met een turk krijg je geen werkvergunning…

Ik blijf het ‘tricky’ vinden. Kijk naar mensen die stage gaan lopen, alles mee (stage vergunning voor Turkije ed) en nog mogen ze retour!!!

Sorry voor al die negatief response maar ik ga geen welles nietes spelletje spelen op deze forum.
Zoals ik al zei, we zijn geen klein bedijfje die stiekem in een smerige kelder ons werk zitten te doen.
We werken nu al met 400 mensen verspreid in Turkije in nette kantoorpanden.
Bereken maar eens voor de grap wat we alleen aan salaris uitbetalen per maand, en dan heb ik het niet eens over de huur van onze kantoren.
Volgens de wet mag op elke 5 turkse werknemer 1 buitenlandse werknemer aangetrokken worden, het was eerst 20 maar dat is verandert.
Alles is officiel, er wordt niks zwarts uitbetaald, we verplichten je ook om een reknr bij de turkse İngbank te halen.
Als wij als bedrijf zijnde een boete krijgen van de staat dan kunnen we de boel wel dicht gooien.
Voor degene die nog interesse heeft: sms je volledige naam naar deze turkse nr 05399114657 en we bellen je spoedig mogelijk terug.
Aanbod is nog steeds hetzelfde.

Succes,

lijkt geweldig natuurlijk dat zou ook best kunnen. maar er staat niet echt veel informatie bij .
zou je meer info erbij kunnen zetten bv ankara waar in ankara hoe heet het bedrijf precies enz…
adres van het bedrijf maybe? ik hoop dat ik zo snel mogelijk iets meer info erbij krijg van je alvast bedankt !

wat beterkent + sgk?ssk?

en 850 euro das toch wel heel erg weinig?? of kan je daar in turkije goed van leven?

Koen: SSK is een turkse verzekering… En 850 is voor turkse begrippen erg veel…

Maar ook ik, zou dit nooit aanraden… Een vriendin van mij heeft bij zo’n callcenter gewerkt, ook een hele grote. Kregen vaak gewoon niet uitbetaald, altijd overwerken zonder extra uren te schijven…

Beste lezers,

We gaan u nog niet verklappen wie we zijn omdat u zelf daar wel achter kunt komen als u geintereseerd bent.
Alles wat ik u al verteld heb is waar.
İk zal u niet zeggen dat we niet in het verleden fouten hebben gemaakt maar dat is nu verleden tijd.
De oude managment is vervangen en daarom ziet onze toekomst een stuk rooskleurige uit.
Wij werken nu samen met de grootste klanten van Nederland zoals KPN,Essent,Scarlet Belgacom.
Over ons rooster, u werkt elke dag van 10 tot 1900 doordeweeks, in de weekends bent u vrij, enkel u bent wel verplicht om elke maand 1 halve zaterdag te komen werken.
Als u overwerkt kan ik heel simpel over zijn, u wordt gewoon extra uitbetaald. Sommige collegas verdienen 1000euro per maand, dat is geen probleem bij ons.
İk zou zeggen wie niet waagt die niet wint, de lijn staat open, meer kan ik echt niet meer doen.

Succes Ertan,

hoeveel ben je kwijt daar aan een mooi gemeubileerd 2 kamerappartement aan huur per maand?

Het enige dat ik mensen kan en moet meegeven is: Bedenk dat een werkvergunning niet tot nauwelijks afgegeven wordt, zelfs niet aan mensen die er al wonen, of die zelfs getrouwd zijn met een turk.

Qua woningprijzen kan ik geen info geven

en dat noemt zoch forumbeheerder turkije?? weet nieteens iets van de huurprijzen in turkije af?? Maar wel allemaal mensen er van weerhouden daar te gaan werken.
Beheerdersingreep

Nou Koen, ik weet niet waar je vandaan komt maar je praat lekker direct.
Nu effe over de huurprijzen. Je hebt al een 2 slpkamer app. voor 250euro tot 550euro, hangt er natuurlijk vanaf waar je zit en of het gemeubileerd is. Dichtbij zee of ver weg. İn de zomer zijn de prijzen wat duurder door de toerisme. Maar toch nog steeds goedkoper dan in NL.

Ik ben gewoon een Nederlander, maar heb een hekel aan mensen die doen alsof ze overal iets vanaf weten en dan adviezen gaan geven aan mensen terwijl ze helemaal geen ruk weet over Turkije. Beheerdersingreep

Maar kijk als een mooi gemeubileerd appartement met gas water licht etc al rond de 500 ligt dan heb ik nog maar 350 om van te leven. Dat lijkt me wel weinig toch? Ik hou ook wel van avondjes uit etc dat kost geld.