Ja dat is goed, ik voetbal zelf ook en maakte daarnet contact met een professionele club. Maar die 1100 per maand is ook best wel goed. Wat zal ik nu doen dan?
Wat spannend dat jullie van plan zijn om naar Bulgarije te emigreren. Al enig idee waar je wilt gaan wonen?
Varna of Sofia? Waar er veel Nederlanders resideren. Alleen weet ik niet waar te beginnenā¦en wil er heel snel naartoe.
Halloo mensen!
Ik kan bij telus in sofia gaan werken⦠Zit er over na te denken of ik het zal doen⦠Tis een grote stap nieuw avontuur ![]()
Ben zo benieuwd hoe het leven daar is etc!
Groetjessss
Dit probleem heb ik ook! Ik wil ook richting Bulgarije, maar door het ontbreken van de juiste info, kan ik de stap niet nemen.
Het risico is dan te groot, tenslotte moet ik wel mijn huur opzeggen! Dus hier in NL alles opzeggen is niet het probleem, dat is zo gedaan.
Maar zonder nuttige info, blijft er twijfel. Want als ik ga, wil ik niet na een paar weken met hangende pootjes weer ergens bij de gemeente in NL staan.
Het enige wat ik lees, dat het goedkoop is en dat het salaris bij bijv. een callcenter hoger ligt dan wat de doorsnee Bulgaar verdiend.
Maar dat is nou net niet de info die ik zoek. Dus wie heeft er meer info, pm me maar of plaats het in dit draadje.
Naar wat voor info zijn jullie op zoek?
Ik zit zelf in de regio Veliko Tarnovo, heb mijn eigen bedrijf daar en ben werkzaam bij een makelaar dus kan waarschijnlijk het een en ander beantwoorden ![]()
Ik ben inmiddels al in Bulgarije ![]()
Ik weet niet of er nog mensen hier zijn die reageren, het is namelijk al een tijdje terug en heb al wat rondgereisd in Oost Europa en de Balkan. Bulgarije is inderdaad prachtig en zou er graag willen verblijven voor een lange tijd.