Werken en wonen in Bulgarije

Zelf werk en woon ik in Bulgarije sinds bijna een jaar wat mij super bevalt. Wij zoeken nog werknemers, nederlandstaligen alsook duitstaligen en franstaligen in Veliko Turnovo. Reis wordt geregeld en betaald en je krijgt ook hulp bij het vinden van accommodatie. Meer info? Laat het me weten.

Groetjes.

En het werk is niet toevallig voor in een callcenter te werken voor Ć©Ć©n of ander energiemaatschappij?

gr.

Graag zou ik wat meer info willen over de werkzaamheden en verdiensten in Veliko Tarnovo.
Woon zelf nog in Nederland en wil graag emigreren naar Bulgarije.
Mijn Bulgaarse vriendin woont nl. in Veliko Tarnovo.
Indien mogelijk graag z.s.m. een berichtje terug.
Groetjes

Goede middag,

Mijn naam is Sander van Stee en ik ben vierde-jaars student International Tourism & Travel Industry aan de NHTV in Breda.

Mijn ouders hebben 6 jaar geleden een nieuwbouw villa gekocht in de buurt van Veliko Tarnovo en zelf ben ik in het bezit van een vakantiehuisje en een apart stuk grond met bouwstenen.
Ik ben bezig met het opkopen van meerdere stukken grond en huizen, waar vakantiewoningen met zwembad zullen worden geplaatst (meerdere verspreid door de omgeving, groot en klein, voor jong en oud).

Momenteel regel ik tegen commissie klanten voor hotels, appartementen en makelaars.
De commissie die ik krijg wordt betaald vanuit de vraagprijs, dus komt ten rekening van de bedrijven, niet te klanten!
In feite fungeer ik als marketing manager voor de bedrijven in Bulgarije en als (gratis) informateur/adviseur voor de klanten.

Ik heb ontzettend veel kennis van de Bulgaarse cultuur, mentaliteit, regelgeving omtrent toerisme en de huizenmarkt.
Ook heb ik veel contacten opgedaan de laatste jaren.
Graag wil ik naast de verschillende vakantiehuizen een adviesbureau oprichten voor mensen met interesse in Bulgarije (zowel voor vakantie, vakantiehuis als permanent wonen in dit prachtige land)

Over de werkzaamheden:

  • In welke branche zit u?