Een huis in het buitenland voor een betaalbare prijs

Op vakantie zijn geeft iedereen een heerlijk en vrij gevoel!
Je leeft er naar toe, beleeft alles optimaal met ieder zintuig, en baalt weer als je naar huis moet.

Stel je eens voor dat je niet meer terug hoeft!
Of dat je een eigen plekje hebt waar je zorgeloos meerdere malen per jaar naar toe kunt om het drukke leven even te ontvluchten.

Dit alles is realiseerbaar, al heb je wel iemand nodig die daarbij ondersteuning aanbiedt.

Bulgarije is een opkomend land waar de prijzen (nog) laag liggen, wat investeren erg aantrekkelijk maakt.
Voor zo’n 4000 a 5000 Euro heb je een stuk grond van 1000m2, waar eigen plannen op gemaakt kunnen worden.
Voor zo’n 20.000 a 30.000 Euro heb je 1000m2 grond met een gerenoveerd huis, klaar om in te wonen.

Dromen zijn toch geen bedrog!

Heeft u vragen, wilt u foto’s van huizen, de omgeving, of hotels en appartementen om een idee te krijgen?

Laat een berichtje achter en ik zal z.s.m. reageren!

Ken jij Nederlanders die een huis gekocht hebben in Bulgarije?

Hallo! Ik heb zelf stukken grond gekocht in Bulgarije nadat mijn ouders er 5 jaar geleden een nieuwbouw huis hebben gekocht. Ook ken ik andere Nederlanders en Belgen die er huizen hebben gekocht!

In welke omgeving zitten jullie?

Veliko Tarnovo / Gabrovo, een prachtige omgeving!

Wij zijn ons ook aan het orienteren op Veliko.
Ik heb op het reizigersforum/Bulgarije een oproep gezet voor ervaringsdeskundige. Misschien wil je daar naar kijken en kun je me een beetje verder helpen. Wij zijn namelijk heel erg voor het landschap gevallen, maar willen wel weten hoe de Bulgaren reageren op Nederlanders. Wij vinden integreren namelijk wel erg belangrijk en zijn ook bezig met een cursus Bulgaars spreken.
Tips hierover zou ik heel fijn vinden en natuurlijk ook tips over waar op te letten met het kopen van een huis.

Wil je ons hiermee helpen?

Ik wil jullie hier graag bij helpen!
In de loop der jaren heb ik vele contacten opgedaan en ben ik sinds ik voor het eerst in Bulgarije kwam (5, bijna 6 jaar geleden) alle gebeurtenissen en mogelijkheden aan het observeren.
Hier aan gerelateerd ben ik HBO International Tourism & Travel Industry gaan studeren, met de volledige focus op een eigen bedrijf in Bulgarije.
Momenteel ben ik 4e jaars student en heb ik een start gemaakt met het aanbieden van accommodaties, airport transfers, en het bezichtigen en eventueel kopen van stukken grond of een huis in de omgeving Veliko Tarnovo.
Mijn zakenpartner is afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool in Maastricht, is 28 jaar en Bulgaar van afkomst (wonend vlakbij Veliko Tarnovo)
Via hem kan ik mooie aanbiedingen maken, en tevens regelt hij al het papierwerk betreffende het ter naam stellen van de aankoop.

Wij wonen in een Bulgaars dorp met in totaal 12 verschillende nationaliteiten inwoners.
Engelsen, Nederlanders, Ieren, Amerikanen, Australiërs en ga zo maar door wonen gezamenlijk met de Bulgaren in het dorp, zonder enkele problemen. Ze bieden deze mensen zelfs werk aan en zorgen dat de dorpjes opgeknapt worden en de huizen verkocht worden

Wat is jullie forum?

Ik heb een Facebook pagina en verschillende enquêtes gemaakt zodat ik ieders wens wat betreft een vakantie of aankoop in Bulgarije volledig in kaart kan brengen

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en ik kijk er naar uit om iedereen van dienst te zijn.

en ik heb net een stuk land vol kristallen gekocht van 2000m2 incl.een huis van 8x10 met een prachtig view op de bergen,ondergrondse rivieren met mineraal water en watervallen van 80 m hoog landinwaarts in Brazilië voor €10.000…