Wonen in Bulgarije

Beste Wereldwijzer vrienden ,

Kijken jullie uit naar een plaatsje onder de zon in Bulgarije ? Wel ik ben Belg en woon hier nu al 8 jaar . Ga hier trouwens nooit meer weg !!! Leven is hier spotgoedkoop en stress … dat ken ik al 8 jaar niet meer.
U kan hier al een woning met 1000 m2 grond kopen vanaf 8000 euro ! Mocht U meer informatie of foto’s willen zend mij dan maar een mail . Natuurlijk is mijn hulp kosteloos ! Tot binnenkort.1011842_617124541630926_470604224_n.jpg

Beste,

Waar woon je ergens in Bulgarije, wij gaan wonen en werken in Sofia maar zoeken nog naar een huis in de omgeving van het west district.

Hello rwedding ,
Wij wonen in Kovachitza in het noordwesten van BG . In ons dorp woont nog een tweede belgische familie. Als jullie een woning zoeken in mijn strrek kan ik jullie zeker helpen maar het is wel op 2;5 uur rijden van Sofia . In het andere geval heb ik een zeer goede vriend , eigenaar van een real estae in Sofia .
Wens jullie alvast veel geluk in het prachtige en zonnige Bulgarije

Beste heer,

Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een stuk land in Bulgarije. Het liefst in het gebied Blagoevgrad, Razlog, kortom in het gebied alwaar ik de bergen kan bezichtigen. (Pirin, Rhodopi en de Rila gebergte). Ik ben net 3 dagen terug vanuit Bansko i.v.m. de Jazz festival. Graag zou ik met u via de mail in contact willen komen voor tips & advies. Indien u foto’s heeft zou ik dat op prijs stellen, deze te mogen zien.

Hello Jamaureen ,
Mijn naam is Philippe , je hoeft mij niet aan te spreken met mijnheer hoor . Ik zal je natuurlijk zoveel mogelijk helpen geen enkel probleem . Ben je op zoek naar een stuk grond met een woning ?
Tot binnenkort ,

                                                                  Philippe

Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam

1 like

Hallo iedereen,

Voor zowel zakelijk als persoonlijk advies over wonen en werken in Bulgarije kun je altijd een email sturen: (Mijn roepnaam in Nederland is Sander, mijn officiele naam is Alexander)

Wij bieden verschillende services aan zoals advies, een tolk, hulp bij het regelen van bijvoorbeeld de long term residence card, het openen van een bankrekening, het opstarten van een eigen bedrijf etc. (regio Veliko Tarnovo/Gabrovo) en zijn onze collectie koop en huurhuizen momenteel flink aan het uitbreiden.

Neem gerust een kijkje op onze website: www.selectbg.net
Wij spreken Nederlands, Bulgaars, Engels, Frans en Roemeens!

Mijn eigen consultancy website is in de maak.

Mvg Sander (Alexander)

Hey Sander,

Vanwege de ziekte van onze dochter is de verhuizing tijdelijk in de koelkat gezet maar ik ga volgende maand naar Sofia, ik heb daar een logeeradres om alles te gaan regelen. Tot wanneer ben je in VT.

Groet,

Robbert

Hallo Robbert,

Dat is naar om te horen, veel beterschap toegewenst!

Ik ga de 28e augustus terug rijden naar Nederland, mijn maand hier in Bulgarije zit er al weer op :frowning:
Misschien ben ik 9 september weer in Bulgarije (ook in Sofia) omdat een aantal van mijn klanten hier graag bepaalde zaken willen bespreken, maar misschien kan dit ook in Belgie en Luxemburg besproken worden.

In de herfstvakantie (rond 12 oktober) ben ik sowieso in Bulgarije, helaas maar 7 of 10 dagen aangezien ik ook naar Istanbul moet.

Is de baan in Sofia al zeker?

Mvg, Sander

Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam

hallo
we zijn van plan om naar bulgarije te emigreren,we zijn er sinds vorige week vrijdag mee bezig.
we waren net een dag terug van obzor bulgarije.
het was de derde keer daar.
ik heb al een start gemaakt om alles te gaan regelen,maar weet nog niet goed wat allemaal nodig is.
zo heb ik 101 vragen.
zou graag via de mail willen communiceren,mocht jij dat ook willen heel graag.

met vriendelijke groet,
jose laros

Hallo Jose,

Mijn email adres is -mailadressen uitwisselen via pb ivm spambots-

Wat kan ik voor u betekenen?

Met vriendelijke groet,

Sander van Stee