Ben vandaag hier terechtgekomen, weet niet via welke weg, maar lees dit nu voor het eerst.
Wie mij het meest aanspreekt in alle reakties is de post van "Stacy "; slaat de spijker op zijn kop volgens mij.
Zeker de 3e opmerking over mensen die niet gaan backpacken.
Ik krijg ook vragen van "niet backpackers"en dat geven ze ook aan in hun vraag.
Daar komen altijd reakties op van mensen die schrijven dat het te duur is en het veel goedkoper kan door zo en zo.
Nu ben ik misschien bevoorrecht, dat ik via mijn contacten, heel veel hotels , resorts, hostels en homestays heb bezocht.
Omdat ik elke dag even kijk op het forum naar nieuwe berichten beantwoord ik als eerste en dan gaat het meestal verder via de PM omdat de vrager het graag "zuiver "wil houden niet zit te wachten op reakties van backpackers.
Zo is het jammer dat deze informatie niet op de site komt; ik wil wel, maar de vraagsteller niet door verwijzingen naar goedkopere opties waar ze niet op zitten te wachten.
Ook vragen om persoonlijk contact en stem daar soms in toe; dus heb ongeveer 30 bezoeken aan huis van deze mensen per jaar.
Wanneer ze in een leuke regio wonen ga ik ook wel een s daar naar toe want wordt dan uitgenodigd voor een nacht en diner en stappen.
Zelf reis ik ook wat boven het gemiddelde, dus mensen die 10000 a 20000 Euro willen uitgeven voor een Viet Nam reis openen 1 topic en de rest gaat via PM.
Jammer voor WW dus om deze groep mensen te liggen.
Conclusie van mij is dat je als beheerder daar op moet inspringen en het niet moet laten lopen; dan ben je deze mensen kwijt.
Daarom iets waar mensen met grotere portemonnee een apart forum per land of�
Daar kan je echt een grote groep verdienen.
Prijzenfestivals worden overal gehouden, dus geen goed idee.
Inspelen op de actualiteit is een optie, maar dan wel heel selectief doelen uitkiezen; ebola is niet commercieel genoeg.
Zelf denk ik meer aan een commerciële datum, en deze repeterend maken voor de komende jaren en elk jaar een doel kiezen.
Dit doel via de reisredaktie kenbaar maken en dan ook laten stemmen uit meerdere goede doelen.
Dan geld inzamelen en een check uitreiken aan het goede doel en een persbericht laten uitgaan.
Reclame die je niets meer kost dan tijd!
Bijv.
WW geeft âŹ7500 aan⊠voor voorlichting ( bij een natuurramp voor ) over ⊠.
Prikkelen
Wat ik ook altijd doe is om een andere regio aan te raden dan een regio waar iedereen naar toe gaat.
Gegarandeerd goed voor 4 a 5 reakties, dus doel bereikt in de respons .
Dus denk dat beheerder aktief en creatief met vragen moet omgaan.
Maar vind ook dat de minder aktieve beheerder aangesproken mag worden op de inactiviteit.
Verder alle lof en heel hartelijk bedankt voor de samenwerking met de vertrouwde Admins.
jenny, Thijs, Georges ( sterkte en slinger is afgestoken ) voor al hun hulp en inzet om mij en vele andere beheerders te helpen.
Mis jullie nu al )-:
gr.
Ton.