Daar komt Jakomoto weer, met zijn grootste en dikste:cheer: Just kidding, no worries. Pas op, zo komt Kees zeggen dat we off topic gaan.:mad:
Hiers se nog ne weggever: als je autobanden nodig hebt koop ze bij beaurepair een keten all over the place , je kan er voor een paar dollar je nieuwe banden verzekeren, voor een afgesproken aantal miles, of maanden.
Hetgeen ze beloven maken ze ook waar, heb ik zelf mogen ondervinden, een echte aanrader.
Zuid-Afrikaander met een Japanse naam? En kijk eens naar Kumho banden. Goedkoper maar zeker niet slechter.
savonds koelt het hard af en het asfalt is dan nog aangenaam warm zodoende trekken de dieren naar de weg en voor afgevallen voer wat ook dicht langs de weg ligt
Kijk uit Mackman, we (Kees) hebben/heeft net vastgesteld dat er genoeg over het wel of niet 's avonds rijden gesproken is, inclusief het warme asfalt. Nieuwe tips graag:cheer:
ik zag de andere posts te laat sorry daarvoor ik zou zeggen lekker genieten van alle mooie dingen daar en de relaxte mensen kunnen wij nog wat van leren
in alice springs een bezoek brengen aan de national roadtransport hall of fame en de old ghann trein. 2 norris bell ave alice springs. best de moeite waard en erg vriendelijke mensen.
:AUSTRALIA
Dan doen we nog een Alice Springs, het Desert Park: http://www.alicespringsdesertpark.com.au/ Heel gevarieerd en op bepaalde dagen 's avonds als het echt donker is, sterrenkijken door een flinke telescoop. Je weet niet wat je ziet!
Doet Aldi hier ook aan mee?
Ik heb nl gespot dat die bij de verhuurder om de hoek zit met oppikken camper…
Nee, Aldi doet hier niet aan mee. Aldi verkoopt overigens vanaf 1 augustus ook alcoholische dranken in de supermarkten in ACT, NSW en Victoria. Zie deze link: Liquor | Groceries - ALDI Australia Let wel, ze zeggen hier *(We encourage you to…) *dat je er op dagen met speciale aanbiedingen vroeg bij moet zijn dus de voorraad aan specials zal niet al te groot zijn. Maar het kan allicht betekenen dat een biertje eindelijk goedkoper wordt.
Nog even over de benzinebonnen ofwel fuel dockets, er zijn overigens veel mensen die zeggen dat als je bij Aldi winkelt, dat voordeliger is dan bij de grote supermarkten, ook als je de brandstofkorting er af zou trekken. Ziehier: Fuel Shopper Dockets Under Fire - Drive. Is trouwens wel een heel oud bericht maar de geluiden zijn nog hetzelfde.
Maar uiteraard is het assortiment kleiner, net als bij ons.
Duidelijk, net als hier omrijden voor freebees onzin is, tegen de onbemande pompen etc…
Ik wip gewoon binnen wat ik tegenkom, als voor de besparing is had ik zowiezo beter 4 weken camper kunnen doen in de US dan AUS :paranoid:
Hoi Kees, ik zag dit: Laatst aangepast door Kees Down Under : 23-07-13 om 10:46Reden: aanvulling Was benieuwd wat je aan het bericht gedaan hebt, ik kan er niets aan ontdekken:dag:
Hoi Willem: De tweede link werkte niet stond een b voor http effe aangepast!
Hartstikke goed. Bedankt!
Op zondag voor families in oa Sydney: sunday familie funday ticketsvoor 2,50. Goedkoop openbaar vervoer!
Ik vond Sydney in Melbourne hele gave steden! In Melbourne was ik maar heel erg kort, maar door een fietstour die ik gedaan heb, heb ik toch nog veel van de stad gezien. Echt aan te raden. Ik had gefietst met Baja Bikes.