Het adres is Kaya Jacob Posner 28 in Zeelandia, maar het staat overal heel goed aangegeven dus het kan niet missen. Het is in de buurt van de Salina Galery. Jij ook een goede reis Marieke, spannend hoor!
Hallo allemaal, ik weet niet of 19.30 gaat lukken, want ik moet wrschl werken, maar dan kom ik wel na mn werk
Lijkt me iig hartstikke gezellig om nieuwe mensen te leren kennen…
@ Chotje, blijf je de hele avond met het vlaggetje zitten voor de laatkomers zodat wij jullie kunnen herkennen
?
Tot vrijdag!
Hahaha uh … nee dat was ik niet van plan
Maar we herkennen elkaar vast wel … hoe weet ik ook nog niet precies, maar uh … hahaha anders stap je gewoon op wat mensen af
Of je kijkt even op mijn hyves dan herken je me misschien … ik sta op de hyves van welkomstborrel dus dan zie je vast een beetje wie ik ben en Matthijs is mijn man dus dan herken je die ook vast. Komt goed !
hier dan een berichtje van mij!
heb eindelijk na veel gedoe interet
mijn vlucht was prima. had 3 stoelen voor mij alleen dus ruimte zat
wat is het hier warm!
ben er al wel achter dat ik sowiezo een auto wil. is anders echt niet te doen.
alleen valt mijn huisvestiging enorm tegen. naja de huurbaas is wel aardig enzo maar ik betaal 850 gulden in de maand nu 875 omdat ik anders geen internet krijg. en het stelt niet zo veel voor en het is erg afgelegen. dus ik zit er misschien aan te denken om volgende maand toch te verkassen na een studentenhuis als er ergens nog plek is. het alleen zijn viel me vandaag erg zwaar met geen inet enzo. en aangezien ik toch een auto dan heb is het vervoer na stage ook geen probleem. heb een maand opzeg termijn. ga het morgen overleggen met me ouders en dan kijken. miss lullig voor hem maar ik ben heir voor mezelf en niet voor hem dus weet iemand nog een leuk huis vor ongeveer de zelfde prijs 300 a 350 euro?
Hi Dees,
Welkom op Curacao! De eerste dag was dus wel even zwaar zo te lezen… hoe was het afscheid op Schiphol? Tja en als je dan ergens verweg zit voor zoveel geld en zonder auto, dan kun je niet snel ergens heen. Toch wel handig om een autootje te huren dan. Op de website www.viavia.net staan veel verkopers en verhuurders van auto’s. Waar woon je nu precies? En waar ga je stage lopen? Op de website van casacama staan veel betaalbare huizen in goede buurten. Maar overal heb je wel een autootje nodig, want je doet je boodschappen op een kwartier afstand met de auto, dat kun je je in NL toch niet voorstellen! Maar goed, je went er wel aan op zich want wij zitten hier nu 1.5 week en vinden het al geen probleem meer om even in de auto stappen om ergens heen te gaan.Je moet dus alleen wel een auto hebben! Laat maar even weten of je vrijdag een auto hebt en anders kom je met de bus of taxi naar de AH en kun je meerijden! Succes de komende dagen!
En een brommer huren, wordt dat veel gedaan of is het gevaarlijk met het verkeer daar? Het is snel, makkelijk en goedkoop…!
Succes dees met de eerste dagen! Ik vertrek morgen, tot over 2 dagen!
xxx
Hi Marieke, een brommer is te gevaarlijk. De wegen zijn erg slecht en er zijn geen fietspaden, dus je rijdt met je brommer tussen de auto’s in die hard en gevaarlijk rijden. Renata Holland heeft een scooterbedrijf op Curacao en promoot de scooters altijd op Curacao, maar ik heb nu met eigen ogen gezien dat ik daar echt niet op wil zitten hier! Mss wel een leuk om een keer in een weekend ergens heen te gaan, maar zeker als vrouw moet het niet je vervoersmiddel zijn om bijv in het donker naar huis te rijden. Je kan echt het beste een autootje huren.
Aafke 19 jaar 4 februari 2010:D
Hey Aafke, oke gezellig ![]()
kan best gevaarlijk zijn een scooter hier. Maar aan de andere kant mijn buurman doet al 2 1/2 jaar alles op de fiets. En nog nooit een ongeluk gehad, hooguit een keer omgevallen van de drank ![]()
Jullie kennen me nog niet, maar ben gister aangekomen op t eiland…
vind t toch moeilijker/enger/heimwee-iger dan verwacht.
Ben er vanavond ook bij! Hoop beetje mede heimwee mensen te vinden haha!
Ben er trouwens tot half januari!
Hi Kiki,
Gezellig dat je er ook bij bent, alleen … tis morgenavond! Dus voor je erg allenig op het strand staat en mensen aanspreekt of ze ook nieuw zijn, kun je mss beter morgen komen
Rond half 8 op Mambo beach. Het is ook best eng natuurlijk ja zomaar naar de andere kant van de wereld! Hoe oud ben je en ben je hier alleen? En wat ga je doen? Wat zijn we toch allemaal dapper he om zomaar onze spullen te pakken en naar Curacao te komen met z’n allen!
hallo weer een berichtje van mij
jheel veel studentenhuizen zitten helaas al vol maar ik ben nog aan het zoeken voor 1 nov moet ik er uitelijk uit maar ik vertrek het liefst voglende week al. als het goed is heb ik voor morgen avond een auto en dan zal ik om 7 uur uur bij de appie staan (als ik het kan vinden haha)
Hebben jullie het mailtje van Shelly gehad? Zij gaf aan dat het inderdaad lastig is om elkaar te herkennen is alle drukte @ mambo. Misschien een idee om om 19.30u. bij de ingang van mambo te staan?
Shellly, ik mail je prive wel mijn telefoonnummer dan kan je bellen als jullie er zijn. Dat is wel handig toch?
Wanneer meer mensen later komen en willen bellen; let me know dan kunnen we iets afspreken…
Tot morgen!!
Groetjes!
ik vind het goed ik hoop dat ik morgen me auto heb anders neem ik een taxi en sta ik om 19.00 bij de albert heijn.
verder ben ik weer blij blij blij
heb zeer wss woonruimte, naja ik heb hem maar ik ga toch eerst kijken
bij vredenberg aan de telamonstraat. groot studentenhuis 18 kamer, elke kamer airco + er is een zwembad patio met bqq en dat voor 335 in de maand (ik betaal nu 365) en 5 minuten van mambo en 10 minuten van punda. ideaal. ga van het weekend of begin volgende week kijken en denk ik verhuizen
tot morgen.
btw hoe zit de ingang van mambo eruit?
@ Dees: dat klinkt goed! Hoe heb je dat gevonden? De prijs is neem ik aan in euro’s en niet in gulden toch? Hahah anders ga ik ook verhuizen! Maar fijn voor je hoor. Waar woon je nu precies dan??? De AH is makkelijk te vinden op zich, het is in Zeelandia, dichtbij Salina (en de Saline galery) en staat ook aangegeven op grote borden.
@ Nienke: Ik vind het goed om voor de ingang af te spreken. Ik heb de mail van Shelley ook gehad en vindt het ook erg jammer dat de date niet doorgaat zoals het eerst gepland was. Ze had een heel leuk idee met hapjes en drankjes bij Caracas en dat vonden we allemaal leuk, maar helaas is ze niet meer actief op dit forum en ook niet op hyves. Ik was toen even bang dat de hele borrel niet door zou gaan en dat vond ik ook weer zonde dus vandaar dat we Mambo hebben afgesproken. Als iedereen Caracas ook goed vindt kunnen we het ook weer daarheen verplaatsen hoor. Dan nemen we allemaal wat te eten en drinken mee, dat vind ik ook hartstikke leuk! Of we laten de date morgen bij Mambo gewoon doorgaan en spreken dan voor de week erna of 2 weken erna af bij Caracas. Laat maar even weten! Maar laten we idd in elk geval afspreken voor de ingang van Mambo, das dan gewoon de ingang van het Sea Aquarium beach neem ik aan? Hahaha dat gaat wat worden …
HI!
Ik heet linda en ben erg benieuwd naar dat vredenburg huis aan de telemonstraat dus als het een leuk en in orde huis is dan zou ik het graag van je horen ,groetjes linda!
ik was aan het googelen en toen kwam ik via hyves bij iemand die ook appartementen en kamers regelden dus wij even gehyved en hij bleek dus over de home-trust net gaan. moest even de huizen bekijken die ik intressant vond en gister kreeg ik dus een berichtje da thet huis aan de telamonstraat per direct nog een plekje was. maar ga toch eerst kijken en daarna gelijk verhuizen denk ik.
ik ben voor vnv voor mambo. heel veel mensen gaan hiervan uit. als je nu nog verzet lezen sommig mensen het niet meer en dan loop je elkaar mis. dat is jammer. doen we de volgende x de baai
@ linda, zodra ik wat weet laat ik het je weten, het ziet er iig heel mooi uit en liging is perfect.
@ charlotte, het is in euro’s ja haha, anders kan het er denk ik niet uit. ik woon nu in een 1 persoosn appartementje (klein) bij mensen aan het huis in de kaya akoerio bij biesheuvel. er is her echt helemaal niets te doen. kheb huur betaalt tot 1 november maar als ik volgende week weg kan ben ik hier weg.
Oke doen we gewoon Mambo, is ook wel zo dat er mensen zijn die het al gelezen hebben en hier niet meer komen mss. Maar het lijkt me goed om vooraf even te verzamelen bij de poort van Mambo (op de parkeerplaats dichtbij de ingang), wij hebben een groene Suzuki Ignis, daar blijven we dan gewoon even bij staan tot een uur of 19:40 en dan gaan we naar binnen. We verzamelen dus eerst rond 19:00 bij AH voor de mensen die mee willen vanaf daar.
@ Dees: Als je nou geen auto hebt en je moet met de taxi, stuur me dan even een priveberichtje.
charlotte
ik heb inmiddels mijn auto tot 19.00 bij de appie heijn