Op allerlei topics lees ik van mensen dat zij voor een aantal maanden naar Curacao gaan. Nu is het al een keer geopperd om een gezellige borrel te houden voor iedereen. Lijkt me een goed plan! Ik ben alleen het overzicht een beetje kwijt wanneer wie precies komt dus wanneer die borrel het beste georganiseerd kan worden. Wil iedereen die naar Cura gaat voor langere tijd hier even zijn/haar naam, leeftijd, datum van vertrek en verblijfsduur melden? Ik maak dan even een schemaatje voor het overzicht en dan gaan we zorgen dat die kennismakingsborrel er echt komt!
Charlotte - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 voor een jaar en
Matthijs - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 voor een jaar
Hallo, Wat een super leuk idee, Ik ben Daisy (18 jaar) Ik kom op 28 augustus naar Curacao.
**Ik verblijf 3 maanden ** Ik ga wonen in de Nieuwestraat 5.
Ik ben ook van de partij!
Mijn naam is Simone Glas, 23 jaar en ik verblijf van 21 Juli 2009 t/m 20 Jannuari 2010 in Curacao. Ik ga hier werken als au pair in de wijk rooi catootje.
Hmm een schemaatje lukt niet helemaal tot nu toe … Ik ga er nog eventjes naar kijken om alles netjes in een overzicht te krijgen. Maaruh… Er zijn toch nog veeel meer mensen die komen?
hallo mensen,
ik ben shelley 24 jaar…
grappig idee zeg, ik zit nu sinds drie maanden op het eiland, en lijkt me erg gezellig om er bij te zijn!!:biggrin:
Het is de bedoeling dat ik voor altijd blijf!!
Leuk! wij willen ook voor altijd blijven…
Heb jij alles al geregeld dan voor je verklaring van rechtswege?
En heb je inmiddels al een baan? en zoja in welke sector??
Mijn man en ik vertrekken 31-8 en kunnen niet wachten.
We gaan wonen in het plaatsje Damacor. :wub:
hahah Sabina kan echt niet wachten Vandaag nog precies 2 maanden voor mij, schiet ook al op! Lijkt me echt leuk om de borrel te organiseren, dus we moeten op Cura zelf ook wel actief blijven op dit forum. Dan zoeken we een leuke plaats om de borrel te houden en dan kunnen we elkaar ontmoeten. Lijkt me leuk, wie weet hoe gezellig het wordt! Wow Shelley jij bent echt geemigreerd dus, wat een grote stap. Hoe oud ben je ?
hey hey, jah heb de grote stap genomen…weet je er nkomt nooit een goed moment om alles in nederland achter je te laten, had thuis mn eigen schoonheidssalon, en dat liep erg goed, dat vond ik nog wel moeilijkst!!maar als de tijd rijp is ga ik er hier gewoon weer mee verder, ondertussen ben ik nu druk op zoek naar een leuk baantje…in september komt mn vriend ook hier heen en dan gaan we opzoek naar een huis, om even terug te komenop je vraag haha ben 24…
kus shelley
@ Shelley: wat een verhaal zeg … zo alles achterlaten in NL! Ik vind dat wel knap hoor, want ik heb persoonlijk al wel last van alles achter me te laten voor een jaar. Maar ik wil het te graag om het laten schieten en dat is mijn kans nu!
Ik ga nog even puzzelen voor een schemaatje, want het werkt niet erg mee hier. Als ik iets in word of excel maak en hier plak komt het er heel raar uit te zien. Maar ik ben ermee bezig !