Mooi! Ik ga het volgende week eens aankaarten, hopelijk lukt het!
Jammer als de bus onbetrouwbaar is.
Maar 19.30 uur hebben we afgesproken he? Op mambo-beach? maar waar precies? Ik heb dan nog geen telefoon (denk ik). Gaan we dan ook samen eten oid? En hoe herkennen we elkaar?
Ik ben nog niet helemaal bekend met de gebruiken daar, natuurlijk, haha!
HEB ER ZIN IN!
X
Ja rond 19:30 uur bij Mambo, gewoon ergens bij de bar. We herkennen elkaar vast wel ergens aan hahaha of zal ik met een vlaggetje gaan zitten waar iedereen zich moet verzamelen
Als je nou nog geen vervoer hebt laat het dan even weten, dan halen we je wel op want zo in je eentje naar Mambo met de bus of taxi als je de weg nog niet kent is mss niet zo handig. Wij hebben een auto dus kunnen je dan ook ergens ophalen als je wilt. Ik heb er ook zin in, gezellig:)
kan je dat adresje eens geven xxx
he chotje ik heb geen vervoer. Dus zou wel een lift kunnen gebruiken. Moet alleen nog wel ff met het rooster bezig, ff kijken of ik kan ruilen met iemand. Laat het je zsm weten greetz
@ Mandy: Op viavia.net staan er een aantal waar je een auto kan huren voor een aantal maanden. Hoe langer je huurt hoe goedkoper. Je moet bv geen auto huren bij en autoverhuurbedrijf zoals budget want dan ben je veel geld kwijt. Wij hebben dat nu wel de eerste dagen gedaan en dat is prima maar om een half jaar of jaar een auto daar te huren lijkt me geen goed idee!
@ Feike: Laat maar weten of je er bij bent en of we je ergens moeten oppikken …
he chotje ik ben iig vrij vanaf 6 uur. Ik woon in otrabanda weet niet wat voor jullie makkelijk is maar misschien kunnen we afspreken voor de bios bij het rif fort?
Hee!
haha… ik zie dat ik te laat ben… de rit is al vergeven… dan zal ik wel met de taxi/bus gaan. eerst even uitzoeken hoe dat werkt in korsou…! waar wonen jullie dan? ik dus rand julianadorp, dat is zeker nogal om?
doeggg
xxx
haha spannend moeten we maar even overleggen, ik ben bij de borrel
ook even zien hoe ik dat ga doen met vervoer, desnoods bus heen taxi terug.
moet het allemaal maar uitzoeken. ik weet dat ik vlak bij biesheuvel zit. aan die grote ronde weg en dan zit helmaal onder mij zeelandia waar ook de appie heijn zit en de rest moet ik maar uitzoeken. laatste 2 daagjes zijn aangebroken. heb er zin in maar vind het ook heel spannend haha
xx
Julianadorp is erg uit de route idd, dat is richting Westpunt. We kunnen wel afspreken bij de AH voor, dan kunnen degenen die mee willen rijden daar met een bus/taxi heen en dan nemen wij ze verder mee naar Mambo. We kunnen 2 mensen meenemen, misschien wel 3 maar dan zit je wel krap
Dus laat maar even weten wie er mee wil vanaf de AH.
ik wil wel mee vanaf de AH das 10 minuutjes lopen voor mij haha
Oke prima! We spreken dan af bij het bord Bon Bini Na AH, daar staan we dan met de auto en nemen we mee wie er ook is
Gezellig!
Hallo allemaal!
Wat een hoop berichtjes alweer! Ik ken ook iemand die auto`s verhuurd. Ik huur ook bij hem. Heinrich heet hij. Voor Naf 630 heb je een auto die verzekerd is etc. Als iemand het tel.nr. wil kan ik het wel doorgeven. Hij is betrouwbaar en als er iets is, komt hij je direct helpen.
Ik kan ook wel 3 mensen meenemen in mijn bolide. Laat maar weten wie er mee willen rijden en waar ik diegene dan op moet pikken. Anders rij ik gewoon naar de AH en zie wel wie daar staan. Verdelen we gewoon iedereen over de auto`s toch?
Hoe laat bij de AH eigenlijk?
Groetjes!!
Hi Nienke,
Jij bent ook al op het eiland he. Hoe bevalt het je? Voor 630 gulden per maand een auto huren is een goede deal zeg! Ik wil wel het mailadres/telefoonnummer weten.We hebben nu een auto ‘op het oog’ maar die is pas beschikbaar vanaf volgend weekend en onze huurauto moet terug maandag dus dan zouden we een weekje een andere auto moeten huren of mss voor langere tijd eentje huren. Op zich wel lekker want dan hoef je niet over te schrijven en als er wat aan de auto is dan heb je daar iemand voor … dus op zich wel een goed idee. Wat voor auto heb jij? Handig als jij ook naar de AH komt idd, dan nemen we gewoon iedereen mee die daar naar toekomt en dan rijden we samen naar Mambo. Uurtje of 19:00 bij de AH dan??
Heeej!
Om 19.00u. sta ik bij de AH! Ik heb een Kia Pride. Een klein bakkie, maar rijdt heerlijk! De autos van Heinrich hebben geen hoge maatstaven, maar ze rijden prima en hij geeft een hele goede service! Chotje, (ik weet je echt naam niet...Charlotte gok ik...?? :-) ) ik stuur je zijn telefoonnummer even prive. Gisteren waren we nog bij hem en volgens mij heeft hij nog wel wat autos staan.
Verder bevalt het me hier prima! Het is een heerlijk eiland met genoeg vermaak! Maar ik heb erg veel zin in de borrel van volgende week!! Als ik nog kan helpen met de voorbereiding, geef dan maar even een gil.
Groetjes!!
goed idee! i’ll be there!
x
@ Nienke: Voorbereiding? Hahaha … uh … er is nix voorbereid hoor. Op allerlei topics was er steeds sprake van dat het leuk zou zijn als we elkaar ergens zouden ontmoeten en een borrel zouden doen. Toen ontstond het idee van dit topic om op een centraal punt iedereen te vragen of ze ook wilden komen. Stel er dus verder niet veel meer van voor dan gezellig een borrel drinken op Mambo Beach en een beetje kletsen met elkaar. Hihi en mijn echte naam is Charlotte idd ![]()
Ik laat nog even weten wat voor auto ik heb want dat is nog niet helemaal zeker. Ik ga een auto huren voor langere tijd of mss toch eentje kopen, maar ik laat wel ffies weten hoe en wat zodat jullie niet bij de verkeerde mensen instappen ![]()
Ohw! haha! Ik heb dan een paar berichtjes gemist. Ik dacht dat het de bedoeling was om te bbq-en aan de caracasbaai… Haha! Maar een drankje bij Mambo is net zo gezellig ![]()
Tot vrijdag @ de AH!!
morgen vliegen spannend:D
tot vrijdag allemaal
@ Nienke: Ja het was eerst wel het plan om hapjes en drankjes te doen bij de Caracasbaai maar daar is verder nog nix voor geregeld en de mensen die dat bedacht hadden zijn niet meer actief hier. En veel mensen vroegen zich af wat er nu precies was afgesproken dus vandaar dat we nu even dit hebben bedacht. Een bbq bij Caracas kan altijd nog hoor
Maar we hebben nu dus gewoon afgesproken om een drankje te doen bij Mambo, dus veel voorbereiding heeft dat niet nodig ![]()
@ Dees: een goede vlucht en veeeel succes de eerste dagen hier, geniet ervan!
wat is eigenlijk het adres van die AH? dacht dat iemand het al had gezegd, maar ik kan het niet meer terugvinden ![]()
ik nog 3 nachtjes slapen. deesje:hoe was je vlucht?