Hehe internet doet het
is er gisteren nog een borrel geweest? Ik ben iig helemaal uit mān plaat gegaan bij wet&wild. Het is toch echt feest daar zeg lekker tijdens de happy hour je biertje drinken, als je net uit een veel te blauwe zee stapt en ook nog ff een hele rappe zonsondergang meepakt
Ik ben inmiddels al begonnen met werken, werk 6 dagen in de week dus weet niet helemaal zeker of ik de volgende borrel haal, maar ga zeker mān best doen.
Hi Feike, Welkom hier! Je bent al snel aan het werk zeg jeetje!!! Er is geen borrel geweest want er heeft zich niemand aangemeld hier, wel jammer ⦠ik ben benieuwd of de borrel van 2 okt wel doorgaat. Je werkt toch bij TuTu Tango? We zijn er van de week al een paar keer langsgereden, ziet er leuk uit dus we gaan er zeker een keertje eten!
hey chotje nee ik werk bij de chihuahua cantina in de riffort ook heel leuk hoor;)
Hee!!
Hoe is het op Curacao?? Ik vertrek volgende week donderdag en heb eigenlijk nu al zin in de borrel van 2 oktober⦠Ik lees dat de vorige niet doorging⦠hopelijk die van de 2e wel!! Hierbij dus een enthousiaste oproep om je toch aan te melden, haha!!!
Ik verblijf ergens vlak ten zuidoosten van Julianadorp, moet nog kijken of ik steeds ga bussen of toch een auto huurā¦
Hopelijk gaat het door de 2e, en zo ja: wat spreken we dan af?
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Groetjes, Marieke
brr hier begint het te kriebelen, maandag ochtend vlieg ik dan eindelijk (na 1 maand vertraging) toch na curacao. ik het er super veel zin in. ben nu al bezig met half mijn koffer aan het inpakken en hoe ik het allemaal mee ga krijgen geen idee, iemand tips
btw ik ben er ook bij 2 oktober
ik verblijf aan de kaya akoerio, das vlakbij biesheuvel. als je die ronde ringweg hebt rechts boven aan, dus wss heenweg bus en terugweg taxi want een auto huren in mijn uppie kan ik echt niet betalen.
@ Feike: Hmm dan ben ik mis en dan gaat iemand anders bij TuTu werken denk ik ā¦Maar we zullen ook eens komen kijken bij het riffort, daar hadden we al tips over gekregen!
Ik vind het ook leuk als de borrel doorgaat dus we spreken gewoon af dat het doorgaat
Zullen we afspreken vrijdag 2 oktober 2009 rond 19:30 uur bij Mambo Beach? Of heeft iemand anders een leuker plan qua locatie?!
Hieronder nog even de lijst van mensen ⦠of ze allemaal komen weet ik niet, maar ik hoop dat het gezellig druk wordt !
Charlotte - 28 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Daisy - 18 jaar - is al op het eiland - voor ?
Simone - 23 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - is al op het eiland - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Monique - 44 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Twan - 46 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Lissy - 20 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Toon - 19 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Mick - 20 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Nienke - 25 jaar - is al op het eiland - voor onbepaalde tijd
Robbert - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Suus - 21 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Desiree - 20 jaar - 28 september 2009 - voor 6 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek 1 oktober 2009 - voor 2 maanden
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Anne - 23 jaar - 14 oktober 2009 - voor 6,5 maand
Biesje - 22 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Justin - 26 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Mandy - ⦠jaar - 5 december 2009 - voor 2 maanden
Zara - 24 jaar - december 2009 - voor onbepaalde tijd
Wietske - 20 jaar - januari 2010 - voor een half jaar
Josje - ⦠jaar - januari/februari 2010 - voor ā¦
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Ja, leuk! Iāll be there! Ben erg benieuwd⦠Wel raar om op Mambo-beach af te spreken nu ik nog in Nederland ben, haha!!
Tot volgende week!
xxx
Hahaha ja leuk he
Goeie reis en succes met de laatste dingen regelen in NL !
Dank je wel!! Het komt nu wel heel dichtbij⦠ik word een beetje zenuwachtig!!!
Tot de 2e!! xx
Hey, ik ben er eind januari voor een half jaartje. Loop stage bij DAE op het vliegveld :).
23 jaar, en kom helaas (nog) alleen.
Groetjes Lars
Ey Lars,
In januari zullen we vast en zeker denk nog wel een borrel gaan organiseren. Weet je al waar je gaat wonen?
gr
Ja er komt zeker nog een keer een borrel hoor, want veel mensen komen pas in het nieuwe jaar aan dus dan doen we er gewoon nog eentje ![]()
@ Marieke: Ik ken dat wel die zenuwen! Ik was op het laatst ook erg zenuwachtig. Wij hadden hele drukke laatste weken met elke avond bij iemand afscheid nemen of eten en toen kwam de dag van vertrek en toen kreeg ik echt zenuwen ⦠ik wilde niet meer weg enzo. Op Schiphol was het ook even een drama het afscheid maar nu we hier zijn valt die stress allemaal wel van je af. We hebben als het goed is beide al een baan dus we kunnen gewoon gaan genieten van alles hier. Als je eenmaal in het vliegtuig zit is er nix meer dat je kunt veranderen aan dingen meenemen etc dus dan ontspan je vanzelf. Tot die tijd is het wel een beetje stressen ⦠was bij ons in elk geval. Maar succes en je hebt hier ook alles te koop dus als je iets vergeet is dat niet heel erg ![]()
@ Lars: ik zet je erbij!
Charlotte - 28 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Daisy - 18 jaar - is al op het eiland - voor ?
Simone - 23 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - is al op het eiland - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Monique - 44 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Twan - 46 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Lissy - 20 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Toon - 19 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Mick - 20 jaar - is al op het eiland - voor een half jaar
Nienke - 25 jaar - is al op het eiland - voor onbepaalde tijd
Robbert - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Suus - 21 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Desiree - 20 jaar - 28 september 2009 - voor 6 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek 1 oktober 2009 - voor 2 maanden
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Anne - 23 jaar - 14 oktober 2009 - voor 6,5 maand
Biesje - 22 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Justin - 26 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Mandy - ⦠jaar - 5 december 2009 - voor 2 maanden
Zara - 24 jaar - december 2009 - voor onbepaalde tijd
Wietske - 20 jaar - januari 2010 - voor een half jaar
Lars - 23 jaar - eind januari 2010 - voor een half jaar
Josje - ⦠jaar - januari/februari 2010 - voor ā¦
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Hey, nee ik heb tot nu toe alleen nog me stage geregeld. Ik ga van het weekend naar tickets/woonplek kijken. Hoezo heb je tips? ![]()
Woont er iemand in de buurt van Julianadorp en heeft hij werk/stage in het Sehos en zou hij/zij eventueel samen met mij een auto willen huren (ik ben er in oktober/november)?
Een auto lijkt me erg relaxed, kun je in het weekend ook wat meer. Alleen is echter vrij kostbaar ![]()
Tja marieke, ik woon wel heeeel dichtbij julianadorp ('t zand) ben er alleen pas vanaf januari ![]()
K laat maar zitten :drugged: ik heb het over een heel andere julianadorp ;[
Hahah ja hier is ook een Julianadorp
Het is idd wel handig/nodig om een auto te hebben op Curacao, want alles is op verre afstanden, boodschappen doe je bijv bij een supermarkt op 10 autominuten afstand en das heel normaal. Dus wel handig om iemand te zoeken met wie je een auto kan delen idd! Wij zijn op zoek naar een autootje om te kopen maar das nog wel lastig. We hebben er al een paar bekeken en dat was helaas nix, dus we struinen internet af en hopen dat het lukt en anders moeten we er nog eentje huren voor een tijdje.
jah auto is idd wel beter
maar ook erg duur huren vooral als je in je eentje bent (zit ook in een eenpersoons appartement)
dus moet het maar met bus en taxi doen en de bene wagen;)
laatste weekend in nl voor mij ā> spannend
Deesje⦠het is niet handig als wij er eentje samen huren? kom je ook op de borrel? dan kunnen we het er miss even over hebben ![]()
Tot over 1 week!
x
Ik heb een adresje waar je voor 650 gulden per maand een auto kunt huren, incl belasting en verzekering. De gulden staat nu gunstig dus is ongeveer 250 euro. Das niet veel per maand hoor en een taxi is duur en een bus onbetrouwbaar en lopen veeeel te heet en gevaarlijk 's avonds. Dus je moet het maar goed overwegen en mss samen huren idd!